bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۷۶۵۰۵

ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور برگزار می‌شود

ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور برگزار می‌شود
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت محور توسط "شرکت تامین توسعه دانش صدرا و انجمن علمی بهداشت کار ایران" با همکاری سازمان غذا و دارو و سایر مراکز علمی، فرهنگی و اجرایی مرتبط با سلامت برگزار می‌گردد. این جشنواره به منظور شناسایی و تشویق برندها و سازمان‌های متعهد به امر سلامت و معرفی آخرین دستاوردهای صنایع پیشرو در مورخ 2 مهر ماه سال 1403 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، با حضور بیش از 50 واحد تولیدی و خدماتی منتخب برگزار می‌گردد.

جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در قالب یک فرآیند علمی و آموزشی آغاز نموده است و با نگاه بنیادی در مسیر ارتقای سلامت جامعه و چشم انداز توسعه شاخص‌های سلامت‌محوری در صنایع توانسته است با تشکیل کارگروه‌های تخصصی از اساتید و صاحبنظران برجسته حوزه سلامت کشور، با انجام تحقیقات علمی توسط کمیته‌های مختلف و انجام تغییرات کاربردی در مدل ارزیابی، پایشی جامع با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی در تمامی بخش‌های ساختاری سازمان‌ها، ایجاد نماید.

از این رو امید است که این جشنواره آغازگر راهی به سوی ترویج و اعتلای رویکرد سلامت‌محوری در میان بنگاه‌های اقتصادی و جریان ساز در اولویت دادن به سلامت آحاد جامعه، در کشور عزیزمان ایران باشد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو