bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۷۷۳۵۱

(ویدئو) سنجاب با قلب شیر یک پلنگ را گیج و سرگردان کرد

(ویدئو) سنجاب با قلب شیر یک پلنگ را گیج و سرگردان کرد
در یک اتفاق دیدنی سنجاب و پلنگ از درخت بالا و پایین و به اطراف رفتند. انگار این سنجاب چیزی برای اثبات داشت یا شاید فقط قلب یک شیر! در یک لحظه، پلنگ چنان گیج شده بود که سنجاب را از دست داد. سپس پلنگ با یک حرکت کوچک دوباره آن را پیدا کرد و بازی‌ها دوباره شروع شد!
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

 

فرارو- یک سنجاب روی یک درخت با پلنگ روبرو شده است. فکر می‌کنید می‌ترسد درست است؟ نه، به جای فرار تصمیم می‌گیرد با پلنگ سر و کله بزند.

به گزارش فرارو، پیت ون ویک در سافاری بود که یک پلنگ را بر بالای درخت دید. مدت زیادی نگذشته بود که چیزی توجه پلنگ را جلب کرد.

معلوم شد، پلنگ جوان در تمام مدت روی درخت به دنبال یک سنجاب بوده است. به محض اینکه پلنگ این جانور کوچک را دید سرگرمی و بازی شروع شد.

از آنجایی که سنجاب حدود ۱۰۰ برابر کوچکتر از پلنگ است، می‌توان تصور کرد که سنجاب به سرعت پا به فرار می‌گذارد، اما نه! سنجاب اول می‌خواست کمی خوش بگذرد! او روی درخت منتظر پلنگ بود و به محض اینکه پلنگ نزدیک شد، سنجاب به سمت دیگر درخت فرار کرد.

بالا و پایین و به اطراف رفتند. انگار این سنجاب چیزی برای اثبات داشت یا شاید فقط قلب یک شیر! در یک لحظه، پلنگ چنان گیج شده بود که سنجاب را از دست داد. سپس پلنگ با یک حرکت کوچک دوباره آن را پیدا کرد و بازی‌ها دوباره شروع شد! سنجاب دوباره پلنگ بیچاره را از نوک درخت تا زمین به دنبال خود کشاند، اما هر بار، هرگز تسلیم نشد!

این حدود پنج دقیقه طول کشید و در نهایت این سنجاب بود که به داخل بوته‌ها رفت. شاید خیلی خسته شده بود یا به اندازه کافی در حال قاطی کردن بود. پلنگ هنوز مصمم بود و به دنبالش در بوته‌ها دوید، اما هرگز او را نگرفت.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین