bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۷۷۴۳۳

نتانیاهو سفر به آمریکا را به تعویق انداخت

نتانیاهو سفر به آمریکا را به تعویق انداخت
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دلیل نگرانی از تنش‌ها میان رژیم اشغالگر و حزب‌الله لبنان، نتانیاهو سفر برنامه‌ریزی‌شده خود به ایالات متحده را با یک روز تاخیر آغاز می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که قرار بود در روز سه‌شنبه به ایالات متحده سفر کند، سفر خود را به دلیل نگرانی‌های امنیتی در مرز لبنان یک روز به تعویق انداخت.

به گزارش ایسنا، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دلیل نگرانی از تنش‌ها میان رژیم اشغالگر و حزب‌الله لبنان، نتانیاهو سفر برنامه‌ریزی‌شده خود به ایالات متحده را با یک روز تاخیر آغاز می‌کند.

نتانیاهو که قرار بود در روز سه‌شنبه به آمریکا سفر کند، سفر خود را یک روز دیرتر انجام داده و به دلیل نگرانی‌های امنیتی در مرز لبنان، چهارشنبه به آمریکا می‌رود.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد او قرار است در روز ۲۷ سپتامبر (جمعه) در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ایالات متحده سخنرانی کند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد نیز ضمن اعلام تاخیر در سفر نتانیاهو، درباره تنش‌ها با لبنان مدعی شد: «ما هیچ قصدی برای ورود به جنگ (با لبنان) نداریم.»

در روز سه‌شنبه چند هزار دستگاه پیجر در لبنان منفجر شد که به شهادت دست‌کم ۱۲ نفر منجر شد و بیش از ۲۸۰۰ نفر را مجروح کرد. همچنین در روز چهارشنبه در موج دیگری از این انفجارها، بی‌سیم‌های مورد استفاده توسط اعضای حزب‌الله منفجر شد که این بار هم ۲۵ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۶۰۰ نفر مجروح شدند.

همچنین حزب‌الله لبنان در روز جمعه اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه بیروت ۱۶ نفر به شهادت رسیده‌اند، از جمله «ابراهیم عقیل» فرمانده حزب‌الله. این حمله همچنین ۶۶ مجروح به دنبال داشت.

این وقایع احتمال وقوع یک جنگ تمام‌عیار میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان را تشدید کرده و به همین دلیل است که نتانیاهو سفر برنامه‌ریزی‌شده خود به نیویورک را یک روز به تعویق انداخته است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین