bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۷۷۸۲۸

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: وارد مرحله جدیدی از نبرد شده‌ایم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: وارد مرحله جدیدی از نبرد شده‌ایم
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه در نبرد با رژیم صهیونیستی، مرحله جدیدی شروع شده است، تاکید کرد، نوع پاسخ حزب‌الله به ترور شهید فرمانده «ابراهیم عقیل» مشخص نخواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

«نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع فرمانده شهید «ابراهیم عقیل» در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد که به همراه ۱۵ تن دیگر از نیرو‌های حزب‌الله و یک غیرنظامی در حمله روز جمعه رژیم صهیونیستی به ساختمانی در ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، نعیم قاسم گفت: شهید عقیل، شهید عالی‌ترین میادین نبرد، شهید قدس و فلسطین است که مجاهدان مقاومت راهش را ادامه خواهند داد، شهدایی که در سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) به شهادت رسیدند، وحدت امت اسلامی را نهادینه کردند.

وی افزود: شهید عقیل فرمانده عملیات در حزب‌الله بود و نیروی رضوان را تاسیس و از سال ۲۰۰۸ فرماندهی این نیرو‌ها را برعهده داشت. او معاون جهادی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در عملیات و به طور کلی عملیات جهادی بود.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی ۳ جنایت جنگی دردناک در لبنان مرتکب شد که بالاترین درجه توحش است. این رژیم می‌خواست در قتل‌عام به وسیله انفجار دستگاه‌های ارتباطی پیجر، ۵۰۰۰ تن را بکشد، اما نتوانست. رژیم اشغالگر با حمله به فرماندهان رضوان قصد داشت مقاومت را فلج و جبهه پشتیبانی از غزه را متوقف کند، اما نیرو‌های مقاومت اجازه ندادند. مجروحان این انفجار‌ها به خانواده‌های خود اطمینان دادند که به میدان نبرد برمی‌گردند.

وی تصریح کرد، آمریکا سر تا پا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی غوطه‌ور است و حقه بازی آن هیچ فایده‌ای ندارد.

نعیم قاسم با بیان اینکه مقاوت قوی‌تر به میدان نبرد بازگشته است و میدان شاهد آن خواهد بود، خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: شما در وحشت خواهید مرد، اقتصاد شما متلاشی می‌شود و به اهداف خود نخواهید رسید.

وی با بیان اینکه حزب‌الله پایدار است، اعلام کرد: جبهه پشتیبانی لبنان تا زمان توقف جنگ غزه به نبرد خود ادامه می‌دهد. ساکنان شمال فلسطین اشغالی هرگز به خانه‌های خود باز نمی‌گردند بلکه به تعداد آوارگان آن افزوده خواهد شد، پشتیبانی گسترش خواهد یافت و راه‌حل نظامی، مخمصه رژیم صهیونیستی و ساکنان شمال را بیشتر می‌کند.

نعیم قاسم تصریح کرد: مقاومت لبنان برای مقابله با همه احتمالات نظامی آماده است. هرگز نوع پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را مشخص نخواهیم کرد، وارد مرحله جدیدی به نام نبردِ حسابِ باز شده‌ایم. شب گذشته اولین سری از این حساب انجام شد و ۳ فروند موشک به منطقه حیفا رسید و به اهداف نظامی آن اصابت کرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تهدید کرد: ما از خارج از چارچوب، جبهه پشتیبانی و مقابله را دنبال می‌کنیم و آن‌ها را می‌کشیم و از جایی که انتظار دارند و از جایی که انتظار ندارند با آن‌ها می‌جنگیم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین