bato-adv

نکونام رفت، نکونام خداحافظی کرد، نکونام ماند!

نکونام رفت، نکونام خداحافظی کرد، نکونام ماند!
با وجود استعفا از هدایت استقلال و انتشار نامه خداحافظی، جواد نکونام به تمرینات آبی‌ها بازگشت و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، این تیم را در جدال با السد هدایت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

 استقلال با ارائه یک نمایش دفاعی در مسابقه داربی کار خود را پیش برد، اما آبی‌پوشان پایتخت به خواسته خود که کسب امتیاز از جدال با پرسپولیس بودند، نرسیدند و در واپسین لحظات مسابقه، اعلام ضربه پنالتی به سود سرخ‌پوشان معادلات بازی را تغییر داد؛ به‌طوری‌که محمدحسین کنعانی‌زادگان برای پرسپولیس گل زد تا استقلالی‌ها با شکستی یک‌گله در داربی پایتخت کار خود را به پایان ببرند و روز‌های بحرانی‌شان در فصل جدید لیگ برتر تداوم داشته باشد.

هواداران استقلال به‌واسطه عملکرد ضعیف و دور از انتظار تیم‌شان در فصل جدید، خواهان برکناری جواد نکونام شدند و نه‌تن‌ها بعد از اتمام داربی در ورزشگاه علیه نکونام شعار سر داده شد، بلکه در مقابل ساختمان باشگاه هم روز گذشته تجمعی شکل گرفت. در این تجمع شعار‌های تندی علیه جواد نکونام و البته مدیران باشگاه از جانب هواداران سر داده شد که سرانجام آن اعلام خبر استعفای جواد نکونام بود که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان این خبر رسماً از جانب مسئولان باشگاه استقلال تایید شد.

از تسلیمِ نامه استعفا تا انتشار نامه خداحافظی!
نکونام نامه استعفای خود را به احمد شهریاری، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال نوشت؛ آن‌هم در حالی‌که شهریاری بعد از پایان داربی حمایت تمام‌قدی از سرمربی آبی‌ها انجام داده بود! شب گذشته جلسه اضطراری هیات‌مدیره استقلال برگزار شد و جالب آنکه ساعتی قبل از اعلام نتیجه جلسه هیات‌مدیره، جواد نکونام با انتشار نامه‌ای از هواداران استقلال خداحافظی کرد و در نامه‌ای خداحافظی خود توضیح داد که با توجه به شرایط به‌وجود آمده، نمی‌خواهد به خاطر حضور او در استقلال، به این تیم ضربه بزنند!

مدیران استقلال مقابل جدایی نکونام ایستادند!
جواد نکونام در حالی نامه خداحافظی‌اش را منتشر کرد که اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال با استعفای نکونام در مقطع کنونی مخالفت کرده و خواهان همراهی او با تیم در سفر به قطر برای انجام بازی السد شدند. از بیانیه باشگاه استقلال این‌طور به نظر می‌آمد که در فرصت کوتاه موجود، امکان انتخاب سرمربی جدید وجود ندارد و همین مسئله باعث شده تا آنها تصمیم‌گیری درباره استعفای نکونام را به بعد از جدال با السد قطر موکول کنند و خواهان سفر جواد نکونام با کاروان استقلال به قطر هستند.

نکونام، سرمربی استقلال برابر السد!
سرمربی آبی‌ها با وجود رد استعفای‌اش در مقطع کنونی، تمایلی به بازگشت نشان نداده بود، اما سرانجام با رایزنی‌های انجام شده، نکونام عصر امروز (جمعه) در محل تمرین استقلال حضور پیدا کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، همراه تیم به قطر سفر می‌کند و هدایت استقلال را برعهده خواهد داشت تا به شکلی عجیب و البته جنجالی دوره سرمربیگری نکونام در استقلال ادامه پیدا کند! باید دید بعد از جدال حساس دوشنبه‌شب استقلال برابر السد، تصمیم مدیران باشگاه استقلال درباره آینده کاری جواد نکونام در جمع آبی‌ها چه خواهد بود و آیا او بار دیگر ابقا می‌شود یا سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، دوره حضور جواد نکونام در استقلال به پایان می‌رسد. آنچه واضح است اینکه آبی‌ها ۲۴ ساعت عجیب و باورنکردنی را پشت سر گذاشتند و باید دید واکنش نکونام به حواشی به‌وجود آمده و بازگشت‌اش به استقلال، آن‌هم بعد از اینکه او نامه خداحافظی هم تنظیم کرده بود، چیست.

 

منبع: فوتبال 360

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین