bato-adv

برنامه جدید پرسپولیس؛ توافق با ۲ ستاره

برنامه جدید پرسپولیس؛ توافق با ۲ ستاره
باشگاه پرسپولیس در تلاش برای تمدید قرارداد با دو مهره کلیدی خود است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر روز‌های پرالتهاب و پرحاشیه‌ای را در نقل و انتقالات تابستانی پشت سر گذاشت. مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر ۲ مهره کلیدی این تیم بعد از اتمام قرارداد خود در پایان فصل از این تیم جدا شده و راهی تراکتور شدند. علیرضا بیرانوند سنگربان این تیم نیز بعد از فسخ جنجالی با سرخ‌پوشان از جمع آنها جدا شد و به اردوی پرشور‌ها در تبریز ملحق شد.

پرسپولیس که این روز‌ها تقریبا توانسته با خوان کارلوس گاریدو به فرم خوب خود برسد، در پایان فصل با یک مشکل جدی روبه‌رو خواهد بود. با اتمام رقابت‌های لیگ بیست و چهارم قرارداد بسیاری از بازیکنان و مهره‌های کلیدی این تیم نیز پایان خواهد یافت و قرمز‌ها برای جلوگیری از اتفاقات تابستان امسال از حالا باید چاره‌ای بیاندیشند.

اوستون ارونوف را بدون شک می‌توان یکی از بهترین خرید‌های باشگاه پرسپولیس اعلام کرد. بازیکنی که ابتدا قرار بود به استقلال برود، اما سرخ‌پوشان از اختلاف به وجود آمده در اردوگاه رقیب استفاده کرد و ستاره ازبسکتانی را با یک قرارداد یک و نیم ساله به خدمت گرفت. ارونوف خیلی زود و با نمایش جالب توجه‌اش جای خود را در بین هواداران باز کرد. ارونوف علی‌رغم اینکه در نیم‌فصل به جمع سرخ‌پوشان ملحق شد از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بود.

قرارداد ستاره ازبکستانی در پایان لیگ بیست و چهارم به پایان خواهد رسید و از حالا هواداران پرسپولیس نگران این موضوع هستند. از همین رو باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با این ستاره ازبکستانی آغاز کرده و امیدوار است که بتواند این بازیکن را حفظ کرده و بر سر تمدید قرارداد با وی به توافق برسد.

دیگر بازیکنی که در انتهای فصل قراردادش با سرخ‌پوشان به پایان می‌رسد محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش این تیم است. کنعانی‌زادگان که ارزشمندترین بازیکن ایرانی حاضر در مسابقات لیگ برتر است، در فصل گذشته با عقد قراردادی دو ساله به جمع سرخ‌پوشان بازگشت و از مهره‌های کلیدی این تیم در راه قهرمانی لیگ برتر بود. این مدافع تا بدین جای فصل از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار سرخ‌پوشان بوده و باشگاه پرسپولیس در کنار مذاکره با ارونوف در تلاش تا قرارداد کنعانی‌زادگان را نیز تمدید کند.

گفتنی است ارونوف و کنعانی‌زادگان رابطه خوبی با یکدیگر دارند و باشگاه پرسپولیس حفظ این دو مهره کلیدی را در اولویت خود قرار داده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین