bato-adv

درآمد ۱۸.۵ میلیارد تومانی گیمرها، فقط در ۶ ماه!

درآمد ۱۸.۵ میلیارد تومانی گیمرها، فقط در ۶ ماه!
صنعت تولید محتوای ویدئویی در ایران رونق چشمگیری گرفته است. به طوری که گیمر‌های ایرانی تنها در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳، بیش از ۱۸.۵ میلیارد تومان از طریق آپارات درآمد کسب کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

در فضای کسب و کار‌های مجازی، تولید محتوا یکی از جذاب‌ترین زمینه‌های درآمدزایی محسوب می‌شود و بستر‌های اشتراک ویدئو، در این حوزه به بازار‌هایی با گردش مالی قابل توجه تبدیل شده‌اند.

به گزارش عصرایران، تعداد کاربرانی که از سیستم درآمدزایی آپارات استفاده می‌کنند در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ به عدد ۵ هزار رسیده است که در مجموع ۴۳ میلیارد تومان از مسیر تولید محتوایی ویدئویی درآمد کسب کرده‌اند.

 رتبه اول درآمدزایی مربوط به کاربرانی است که در حوزه «گیم» تولید محتوا داشته‌اند و در ۶ ماهه ابتدایی امسال بالغ‌بر ۱۸.۵ میلیارد تومان از این سایت درآمد کسب کرده‌اند.

مجموع درآمد کاربران فعال در حوزه «تحصیلات و یادگیری و علوم پایه» هم در همین مدت به مرز ۶ میلیارد تومان رسیده است.

در همین مقطع زمانی کاربران تولیدکننده محتوا در حوزه «بازی و سرگرمی» با مجموع درآمد نزدیک به ۳ میلیارد تومانی، در رتبه سوم کسب درآمد قرار داشته‌اند و در مقام چهارم پردرآمدترین موضوعات هم می‌توان به «خودرو و وسایل نقلیه» اشاره کرد که در نیمه نخست امسال مجموع درآمد کاربران این حوزه به ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین «موسیقی»، «فناوری و رایانه» و «غذا و نوشیدنی» را هم باید دیگر حوزه‌های پردرآمد به شمار آورد که کاربران علاقه‌مند به این موضوعات در مجموع در هر بخش به صورت جداگانه حدود ۲ میلیارد تومان از سایت آپارات طی ۶ ماه کسب درآمد داشته‌اند.

مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین