bato-adv

ورود خودروهای «جی ۴» به ناوگان تاکسیرانی

ورود خودروهای «جی ۴» به ناوگان تاکسیرانی
مدیر عامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور با اشاره به ورود ۵۰۰۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی در سراسر کشور، نوع خودروی تعیین‌شده را جی ۴ اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

مرتضی ضامنی با اشاره به اینکه طرح نوسازی و توسعه تاکسی‌ها در راستای ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده تاکسیرانی اجرا می‌شود، اظهار کرد: خودروی جی ۴ محصول شرکت کرمان موتور به عنوان تاکسی جدید، از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است.

به گزارش ایسنا، مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را ۸۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این خودرو در دو بخش توسعه و نوسازی وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهری می‌شود و متقاضیان باید درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی، حمل و نقل مسافر شهری یا حمل و نقل همگانی شهر محل فعالیت خود، اعلام کنند تا فرآیند اجرایی طرح با هماهنگی این اتحادیه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مراحل شماره‌گذاری و ورود این خودرو به حوزه ناوگان تاکسیرانی انجام شده است، افزود: واگذاری ناوگان فوق به متقاضیان با ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی توسط شرکت خودروساز صورت خواهد پذیرفت.

ضامنی گفت: با توجه به انباشت بالای فرسودگی ناوگان تاکسیرانی، استفاده از ظرفیت تمامی شرکت‌های خودروساز در این بخش می‌تواند گامی مهم در کاهش تعداد فرسودگی و به تبع آن افزایش سطح کیفی ناوگان در این حوزه باشد.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در خاتمه یادآور شد: ثبت نام این خودرو آغاز شده و شهر‌هایی که به جمع بندی نهایی برسند و درخواست خود را برای ورود این خودرو به ناوگان حمل و نقل خود اعلام کنند در اولویت قرار می‌گیرند.

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین