bato-adv
کد خبر: ۷۸۷۴۹۵

بهترین بازیکنان فیفادی اخیر؛ آزمون در کنار هالند و پایین‌تر از مسی

بهترین بازیکنان فیفادی اخیر؛ آزمون در کنار هالند و پایین‌تر از مسی
سردار آزمون با دریافت نمره ۹.۵ در پایان بازی با تیم ملی قطر، در رتبه سوم بازیکنانی قرار گرفت که در فیفادی گذشته بالاترین نمره ممکن را گرفتند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

در فیفادی اخیر، تیم ملی ایران در مصاف با قطر ۴ بر یک برنده بازی شد. دیداری که در آن سردار آزمون موفق شد با به ثمر رساندن ۲ گل و دادن ۱ پاس گل و کسب نمره ۹.۵، برترین بازیکن زمین لقب بگیرد. 

البته که سردار علیرغم این نمره بالا، پایین‌تر از چند بازیکن دیگر قرار گرفت. بهترین بازیکن فیفادی اخیر، کسی نیست جز فوق‌ستاره آرژانتین‌. لیونل مسی در جریان برتری 6گله تیمش مقابل بولیوی، موفق به هت‌تریک شد تا نمره 10 بگیرد.

به جز مسی، دو بازیکن دیگر هم موفق شدند نمره 10 بگیرند. نایل رید استیون بازیکن تیم ملی باربادوس شد زننده ۳ گل از برد ۵ گله تیمش در مقابل تیم ملی باهاما در لیگ ملت‌های کونکاکاف بود و ناهکی ویلز بازیکن تیم ملی برمودا ۳ گل از ۶ گلش تیمش در پیروزی ۶ بر یک در مقابل تیم ملی دومینیکا در لیگ ملت‌های کونکاکاف را به ثمر رساند تا او از کارشناسان سوفا اسکور، نمره 10 را گرفته باشد.

برویم سراغ بازیکنانی که اگر چه نمره 10 نگرفتند اما باز هم نمره آنها از سردار آزمون بالاتر بود. چووانی آماتکارجیو، زننده دو گل تیم ملی سنت مارتین در برد دو بر یک مقابل پورتوریکو در لیگ ملت‌های کونکاکاف بود که نمره ۹.۷ گرفت. سرهو گیراسی، بازیکن تیم ملی گینه در برد 1-4 تیمش مقابل اتیوپی در مرحله انتخابی جام جهانی، هت‌تریک کرد و او هم نمره 9.7 گرفت.

به جز سردار آزمون، ارلینگ هالند در بازی نروژ و اسلوونی، بریس کرد و نمره 9.5 گرفت و جونیور فیرپو بازیکن تیم ملی جمهوری دومینیکن هم با دبل مقابل تیم ملی آنتیگواوباربودا در لیگ ملت‌های کوناکاکاف، نمره مشابهی دریافت کرد.

در رده چهارم هم نام دو بازیکن دیده می‌شود. سباستین ناناسی، بازیکن تیم ملی سوئد در مقابل استونی در لیگ ملت‌های اروپا دبل کرد و نمره ۹.۴ گرفت و عبدالصمد ازلزولی بازیکن تیم ملی مراکش در مقابل تیم ملی آفریقای مرکزی، یک گل از ۵ گل تیمش را به ثمر رساند تا او هم صاحب نمره 9.4 شود.

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین