bato-adv

بورس اسپرت کردن خودرو در تهران کجاست؟

بورس اسپرت کردن خودرو در تهران کجاست؟
خرید لوازم اسپرت خودرو در تهران متقاضی بسیار زیادی دارد، چراکه بسیاری از افراد جوان، به لوازم اسپرت خودرو علاقه‌مند هستند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳

خرید لوازم اسپرت خودرو در تهران متقاضی بسیار زیادی دارد، چرا که بسیاری از افراد جوان، به لوازم اسپرت خودرو علاقه‌مند هستند و دوست دارند که بهترین لوازم اسپرت را برای شیک‌تر کردن خودرو‌های خودشان خریداری کنند و قطعا برای تمام افرادی که به اسپرت کردن خودروی خود علاقمند هستند مهم است که از کجا خرید کنند به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم مرکز لوازم اسپرت خودرو در تهران را به شما معرفی کنیم.

دنیای لوازم و قطعات خودرو در خیابان ملت

به گزارش روزنو، خیابان ملت یکی از شناخته‌شده‌ترین لوکس فروشی‌های خودرو می‌باشد که در میان خیابان‌های مرکزی استان تهران قرار گرفته است. این خیابان که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران قرار دارد، بورس لوازم لوکس و اسپرت انواع خودرو ایرانی و خارجی می‌باشد. خیابان ملت از خیابان امیرکبیر، بعد از میدان توپخانه در جنوب آغاز شده و تا خیابان جمهوری، نرسیده به میدان بهارستان در شمال ادامه دارد که عمارت مسعودیه نیز در جوار این خیابان قرار دارد. شما علاقه‌مندان به تجهیزات لوکس خودرو می‌توانید با دسترسی به خط ۲ مترو تهران و پیاده شدن در ایستگاه ملت، به بازار لوکس فروشی‌های خودرو تهران نیز دسترسی پیدا کنید.

خیابان مولوی خیابانی که در جنوب شهر تهران واقع شده، در حد فاصل میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته‌است. این خیابان در محل ضلع جنوبی بازار بزرگ تهران قرار دارد و از میدان گمرک شروع شده و در میان از میدان اعدام عبور می‌کند و در میدان قیام پایان می‌یابد. این خیابان پس از خیابان ملت یکی دیگر از مکان‌های معروف برای بورس لوکس فروشی‌های خودرو تهران است، که علاقه‌مندان، اسپرت خودرویی می‌توانند برای تهیه قطعات قیمت مناسب مورد نیاز به این مکان‌های مراجعه کنند. خیابان مولوی از طریق ایستگاه مترو‌هایی همچون مهدیه (تقاطع خیابان مولوی و ولیعصر)، میدان محمدیه (میدان اعدام)، مولوی خط هفت (تقاطع مولوی و چهارراه سیروس) نیز قابل دسترسی است تا بدون نیاز به مراجعه خودرویی و قرار نگرفتن در ترافیک سنگین خیابان خرید آسان و بدون دردسری را داشته باشید.

مراکز فروش لوازم اسپرت خودرو در محلات تهران

البته برخی از محله‌های تهران از جمله خیابان ستارخان در غرب، میدان هروی سمت مرکز تهران و محدوده شرق میدان پروین در تهرانپارس نیز دارای فروشگاه‌های لوازم لوکس و اسپرت خودرو زیادی هستند اما اگر به‌دنبال جایی هستید که بورس تمام وسایل و تجهیزات خودرو و لوازم جانبی برای اتومبیل را یک جا داشته باشد، به خیابان بهشتی-خیابان سورنا سری بزنید.

در این راسته شما می‌توانید انواع ضبط و باند، برچسب برای دودی‌کردن شیشه‌های اتومبیل و همینطور روکش صندلی و لوازم دیگر را پیدا کنید. خیابان سورنا مرکز اصلی تیونینگ خودرو‌های خارجی است.

 در این خیابان سور و سات خودرو‌باز‌ها فراهم است، هر چیزی از لوازم خودرو که فکرش را بکنید پیدا می‌شود؛ آینه تاشو، ردیاب، روکش، چراغ، پاور ویندوز، کروز کنترل، موقعیت‌یاب اتوماتیک و...، اما قیمت‌ها تابعی از مارک‌هاست؛ چین و تایوان ارزان‌ترین و آلمان و ایتالیا گران‌ترین هستند. تراکت‌ها و نوشته‌های اطلاع‌رسانی روی شیشه‌های مغازه‌ها گاهی‌چنان پیچیده‌است که فقط خودرو‌باز‌ها از آن سر درمی‌آورند.

از خیابان شریعتی که وارد خیابان بهشتی شوید، بعد از نمایشگاه‌های لوکس پر از خودرو‌های خارجی و بعد از پشت‌سر گذاشتن نخستین چراغ قرمز، به خیابان شهید حسینی یا همان سورنا می‌رسید؛ خیابانی‌که سر دیگر آن به سهروردی می‌رسد. تعمیرکاران حرفه‌ای این خیابان که اغلب جوان هستند، تغییراتی در ظاهر و باطن خودرو شما ایجاد می‌کنند که خودتان هم آن را نمی‌شناسید. البته آنطور که مغازه‌دار‌ها می‌گویند بخشی از تیونینگ که شامل تقویت موتور، افزایش شتاب و ساخت بدنه است، در جایی خارج از این خیابان انجام می‌شود.

در حال حاضر، فروشگاه‌های مختلفی در حوزه فروش لوازم اسپرت خودرو فعال اند که می‌توانید از هر کدام از این فروشگاه‌ها جهت خرید لوازم اسپرت کمک بگیرید. اما شاید اگر به صورت رهگذری به یک فروشگاه مراجعه کنید، بعدا از خرید خودتان پشیمان شوید. چون کیفیت لوازم اسپرت ارائه شده در مرکز فروش، بسیار حائز اهمیت است. سه دلیل مهم برای اینکه باید به بهترین مرکز فروش لوازم اسپرت خودرو در تهران مراجعه کنید، وجود دارد که در ادامه آنها را ذکر می‌کنیم:

خرید لوازم اسپرت خودرو با بهترین کیفیت

کیفیت لوازم اسپرت خودرو تاثیر زیادی روی طول عمر آنها دارد. اگر می‌خواهید لوازم اسپرت خودرو را تا چندین سال مورد استفاده قرار دهید، کافیست که به بهترین مرکز فروش لوازم اسپرت خودرو در تهران مراجعه کنید که خیالتان از بابت کیفیت‌ها راحت باشید. اعتبار یک فروشگاه تضمین کننده کیفیت محصولات ارائه شده در آن است.

کاهش هزینه‌ها جهت خرید کلیه لوازم اسپرت خودرو

یک مرکز فروش لوازم اسپرت خودرو در تهران به شما کمک می‌کند تا بهترین لوازم اسپرت خودرو را با قیمت مناسب خریداری کنید. بنابراین، اگر به دنبال کاهش هزینه‌های خودتان هستید، توصیه می‌کنیم که برای کاهش هزینه‌های خودتان به یک مرکز فروش لوازم اسپرت معتبر مراجعه کنید.

امکان مشاهده تنوع بالای محصولات در مرکز فروش لوازم اسپرت خودرو

امکان مشاهده تنوع بالای محصولات در مرکز فروش لوازم اسپرت خودرو برای شما فراهم شده است. دیگر نیازی نیست که به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید تا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. همه چیز در یک مجموعه به شما ارائه می‌شوند. پس تنوع بالای محصولات، خرید شما را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.

چه قطعاتی برای اسپرت کردن خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

قطعات جانبی خودرو که برای ایمنی و اسپرت کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل لوازم‌های مختلفی می‌باشد که شامل ذیل است:

لوازم روشنایی خودرو مانند چراغ، هدلایت، زنون

لوازم داخلی خودرو مانند خوشبو، سیستم صوتی

تیغه برف پاک کن خودرو

لامپ خودرو

رول شیشه دودی خودرو

واکس و پولیش

بهترین برند لوازم اسپرت:

اگر بخواهیم فقط درباره یکسری از قطعات که بالا دربارشون گفتیم صحبت کنیم می‌توانیم به تعدادی از برند‌ها اشاره کنیم.

تعداد مارک‌های بازار در ایران بسیار زیاد می‌باشد، اما بعضی قطعات بسیار مهم هستند که دارای کیفیت بالا می‌باشند.

مثلا درباره لامپ خودرو می‌توانیم به استیکو، اسرام و فیلیپس اشاره کنیم که برای لامپ فابریک نیز لامپ فیلیپس h ۴ به تازگی بیشترین مصرفی بعد از h ۷ دارد.

مدل H ۴ لامپ خودرو فیلیپس بصورت سه خار می‌باشد و از گاز هالوژنی تولید می‌شود که توسط چند کشور تولید می‌شود.

درباره تیغه برف پاک کن‌ها می‌تونیم به برند بی اس کو B.S.CO، STCO و گلد پارت چینی اشاره کنیم که دارای کیفیت بالایی می‌باشند.

همچنین بهترین مارک برچسب شیشه دودی در بازار تهران رول شیشه دودی stco می‌باشد که در وبلاگ سایت اسپرت عبدالهی به آن اشاره کردیم.

رول دودی استیکو ۱۵۰متری و تک لایه ندارد این برند دو لایه ضد خش در متراژ ۳۰ متری در بازار موجود می‌باشد.

رول دودی ۱۵۰ متری برای برند گلد پارت می‌باشد که آن هم در نمایندگی فروش ما وجود دارد.

برچسب رول شیشه دودی در کدبندی جور از تیره تاروشن در عرض۷۶سانت موجود می‌باشد.

رول دودی شیشه عقب استیکو در متراژ ۱.۵متر در عرض ۷۶سانت دو لایه ضد خش موجود می‌باشد.

برای واکس و پولیش بهترین برند ایرانی جلاسنج و بهترین مدل وارداتی مارک فرمول ۱ آمریکایی اصل توصیه می‌شود.

در کل تعداد برند‌ها بسیار می‌باشند و البته مهم‌ترین بخش درباره این موضوع فقط انتخاب مارک نمی‌باشد بلکه اصل بودن آن است.

هنگام خرید لوازم اسپرت خودرو شما باید مواردی را رعایت کنید که به صورت خلاصه به آن اشاره می‌کنیم:

اصالت کالا

انتخاب فروشنده

ضمانت محصول

شرایط فروش

خدمات پس از فروش

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین