bato-adv
کد خبر: ۷۸۹۴۲۸

چمران: زاکانی فعلا به شورا نمی‌آید

چمران: زاکانی فعلا به شورا نمی‌آید
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: «با اینکه علیرضا زاکانی شهردار تهران برای حضور و پاسخ به سؤال ۲ عضو شورا آماده بود، اما به‌دلیل شرایط عمومی کشور حضور وی به تعویق افتاد.»
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

مهدی چمران روز سه‌شنبه در دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به مشکلات اخیر موزه امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: همه اموال موزه‌ها باید در وزارت میراث فرهنگی؛ گردشگی و صنایع دستی ثبت شود.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه لزومی ندارد سوال ۲ عضو شورا همزمان مطرح شود، یادآور شد: شهردار تهران برای حضور در صحن شورا آماده بودند ولی به دلیل شرایط عمومی کشور این موضوع به تعویق افتاد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران درمورد ایجاد آلودگی توسط کارخانه سیمان تهران، تصریح کرد: سازمان محیط زیست متولی اصلی رسیدگی به آلودگی هوا است و باید وظایف خود را با جدیت ادامه دهد.

چمران با اشاره به اعتراض شهردار کهریزک مبنی بر ایجاد محل تجمع پسماند‌ها در این شهر، ادامه داد: باید مشخص شود که چه مدتی است که این اتفاق رخ داده است، زیرا همه شهر‌ها همچین مکان‌هایی را برای تخلیه زباله دارند.

وی افزود: کار‌های بسیار مناسبی در کهریزک مانند راه‌اندازی خط مترو انجام شده و نباید برای چنین مشکلاتی به سرعت اعتراض کرد.

چمران خاطرنشان کرد: دیروز آمار آخرین وضعیت اتوبوس‌های وارداتی دریافت و اعلام شد که هنوز اتوبوس‌ها از بندرعباس خارج نشده است.

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین