bato-adv
کد خبر: ۷۸۹۷۷۴

انفجار ناشی از نشت گاز در اطراف کبودراهنگ

انفجار ناشی از نشت گاز در اطراف کبودراهنگ
نشت گاز در یک واحد تجاری مسکونی در روستای ویان کبودراهنگ همدان به انفجاری مهیب منجر شد که باعث تخریب کامل یک خانه سه طبقه شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

خانه سه طبقه به دلیل نشت گاز در روستای ویان کبودراهنگ تخریب شد.

به گزارش تسنیم از همدان، نشت گاز شهری امروز در یک واحد تجاری مسکونی در روستای ویان کبودراهنگ حادثه آفرید و در این حادثه انفجار و خسارت حاصل شد.

دو نفر در این خانه حضور داشتند که خوشبختانه حادثه مذکور صدمه‌ای به آنها وارد نکرده، هرچند این حادثه به منازل و مغازه‌های اطراف خسارت وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تاکید بر اینکه امسال نزدیک به ۱۵ هزار مشترک گاز طبیعی به مجموع مشترکان این استان اضافه شده است، از مردم خواست با صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز، شرکت را در تامین و پایداری جریان گاز یاری کنند.

مجید الهیاری عنوان کرد: با توجه به افزایش مقدار مصرف گاز در روز‌های اوج مصرف، همه مناطق عملیاتی با بیشترین آمادگی و استفاده از واحد‌های یدکی در پایداری شبکه گازرسانی در تلاش هستند تا هیچ‌گونه کاستی در تأمین این انرژی طبیعی به مصارف خانگی، تجاری و نیروگاهی نداشته باشیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم هم استانی‌ها نیز در استفاده از این انرژی خدادادی صرفه‌جویی کنند تا ماه‌های سرد امسال را با سربلندی سپری کنیم.

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین