bato-adv
کد خبر: ۷۹۰۷۸۱

واکنش‌های بین‌المللی به حمله هوایی اسرائیل به تهران

واکنش‌های بین‌المللی به حمله هوایی اسرائیل به تهران
دقایقی بعد از صداهای انفجار در اطراف تهران، رسانه‌های بین‌المللی واکنش نشان دادند.
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۳ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

یک مقام ارشد نظامی آمریکا که اشاره‌ای به نام او نشده به شبکه خبری الجزیره گفت از گزارش‌ها درباره شنیده شدن صدای انفجار در ایران اطلاع داریم و به دقت اوضاع را زیر نظر داریم.

به گزارش مهر، فاکس نیوز نیز به نقل از یک مقام مسؤول گزارش داد: اسرائیل کاخ سفید را در جریان نقشه‌های خود پیش از حملات به ایران قرار داده بود.

به نقل از شبکه الجزیره، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: در واکنش به حملات مستمر ایران به اسرائیل در ماه‌های گذشته، به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم.

واکنش‌های بین‌المللی به صدای انفجارها در اطراف تهران

شبکه سی بی اس آمریکا نیز به نقل از یک مقام ایالات متحده مدعی شد: حمله اسرائیل به اهدف نظامی و نه تأسیسات هسته‌ای و نفتی محدود بود.

فاکس نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی گفت: رئیس جمهوری جوبایدن در جریان آخرین تحولات حملات اسرائیل به ایران قرار داده شد.

خبرگزاری سانا سوریه نیز به نقل از رسانه‌های ایرانی اعلام کرد که صداهای شنیده شده در اطراف تهران ناشی از فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است.

این شبکه خبری اعلام کرد که به نظر می‌رسد که آسمان تهران جو آرامی را داشته باشد.

خبرنگار المیادین در تهران نیز گزارش داد که اخبار منتشر شده در رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر هدف قرار داده شدن فرودگاه امام خمینی و مهر آباد و تأسیسات نفتی کذب است.

شبکه سی. ان. ان آمریکا نیز به نقل از یک مقام ارشد دولت این کشور اعلام کرد که واشنگتن در عملیات نظامی ادعای اسرائیل علیه ایران مشارکت نداشته است.

 

 
برچسب ها: صدای انفجار
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
این دلاورمردان ایران اسلامی باید اسرائیل رامحوکنند تا هم پیمانان اسرائیل بفهمند که اینجا ایران است این بیشه پر تاپر از شیرهای خفته است این شیرمردهای ایرانی چندین سال بادست خالی صدام را نابود کردن حالااسرائیل میخواهد جلوشیرمردهای ایرانی قد علم کند درود بر فرمانده کل قوا وتشکروسپاس از حافظان امنیت کشور عزیزمان
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین