رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: «متأسفانه برخلاف اینکه یک بخشی از قانون اجازه مصادره خودروهای شوتی را داده است، مشاهده میکنیم یکی دو روز بعد از توقیف، این خودروها آزاد شده و دوباره به جادهها بازمیگردند.»
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا با خودروهای شوتی برخورد قاطع نمیشود، اظهار کرد: اقدامات پلیس یک بخش از برخورد با خودروهای شوتی است، مهمترین بخش اقدامات بعد از توقیف است که باید به درستی انجام شود.
به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی یک قرارگاه ویژه برای مقابله با خودروهای شوتی ایجاد کرده است، گفت: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۲۰ هزار خودروی شوتی توقیف شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی بیان کرد:، اما متاسفانه برخلاف اینکه یک بخشی از قانون اجازه مصادره خودروهای شوتی را داده است؛ مشاهده میکنیم یکی دو روز بعد از توقیف این خودروها آزاد شده و دوباره به جادهها بازمیگردند.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: البته برخی از خودروهای شوتی هستند که در پارکینگها توقیف شدند، اما اکثر آنها مجدد به جادهها بازگشتهاند.
وی در پایان با بیان اینکه چندین باند قاچاق که بار این خودروها را تامین میکنند شناسایی و منهدم شده است، گفت: جالب است بدانید هر راننده خودروی شوتی یک مبلغ ناچیزی برای جابهجایی این بارها میگیرد.