طبق گفته اینستاگرام این ویژگی هماکنون در دسترس برخی کاربران قرار گرفته و طی هفتههای آینده برای تمام محتواسازان واجد شرایط ارائه خواهد شد. علاوهبراین فقط تولیدکننده محتوا از آزمایشی بودن آن ریل اطلاع دارد و این موضوع به کاربران نمایش داده نمیشود.
این قابلیت به کاربران کمک میکند تا بدون نگرانی، ایدههای جدیدی را برای ریلهای خود امتحان کنند.
به گزارش دیجیاتو، اینستاگرام قابلیت جدیدی به کاربران خود ارائه کرده که از طریق آن میتوانند ریلهای خود را قبل از نمایش به فالوورها به مخاطبان جدیدشان نشان بدهند. با این قابلیت، ریل شما ابتدا به افرادی که دنبال نمیکنید، نشان داده خواهد شد و قبل از اینکه فالوورهای شما آن را ببینند، میتوانید دادههای مربوط به تعامل آن مانند میزان لایک و بازدید را مشاهده کنید. با این دادهها مشخص میشود ریل شما ارزش اشتراکگذاری دارد یا خیر.
همانطور که The Verge در گزارش خود توضیح میدهد، این ویژگی به کاربران کمک میکند برای ریلهای خود بدون نگرانی از موفقیتآمیز بودن آنها ایدههای جدیدی را امتحان کنند. علاوهبراین، اگر ایده شما به موضوع کاملاً جدیدی میپردازد که از آن مطمئن نیستید، تأثیر منفی اولیهای برای فالوورهای فعلی شما نخواهد داشت؛ زیرا ابتدا به کاربران جدیدی نمایش داده میشود که شما را دنبال نمیکنند.
اینستاگرام همچنین درباره ریلهای قبلی که ابتدا آزمایشی ارسال کردهاید، دادههایی ارائه میکند که میزان تأثیرگذاری آنها را مشخص میکند. سپس براساس این دادهها میتوانید درباره اشتراکگذاری Reel با تمام فالوورهای خود تصمیمگیری کنید.
اینستاگرام درباره ویژگی جدید خود میگوید:
«اغلب از سازندگان میشنویم از ارسال بیش از حد [پست] برای مخاطبان خود نگران هستند یا میخواهند محتوای جدیدی آزمایش کنند که به موضوع اصلی آنها ارتباطی ندارد اما میترسند با روحیات فالوورهایشان سازگار نباشد.
اکنون اگر میخواهید سبک، قالب یا موضوع جدیدی را امتحان کنید، میتوانید بهراحتی عملکرد محتوای خود را بررسی کنید.»
طبق گفته اینستاگرام این ویژگی هماکنون در دسترس برخی کاربران قرار گرفته و طی هفتههای آینده برای تمام محتواسازان واجد شرایط ارائه خواهد شد. علاوهبراین فقط تولیدکننده محتوا از آزمایشی بودن آن ریل اطلاع دارد و این موضوع به کاربران نمایش داده نمیشود.