bato-adv
bato-adv

تداوم سقوط سنگین صداوسیمای جبلی - جلیلی؛ ۲۹.۵ درصد مردم برنامه‌های شب یلدا را دیدند

تداوم سقوط سنگین صداوسیمای جبلی - جلیلی؛ ۲۹.۵ درصد مردم برنامه‌های شب یلدا را دیدند

بر اساس یافته‌های این نظرسنجی، ۲۹.۵ درصد ایرانیان ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏صدا و سیما را دیده‌اند. از بین بینندگان ویژه برنامه‌های شب یلدا؛ ۵۹.۲ درصد ویژه ‏برنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیده‌اند، ۲۴ درصد از شبکه‌های استانی، ‏۸.۱ درصد از شبکه یک سیما و ۷.۶ درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامه‌ها بوده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۱۳ دی ۱۴۰۳

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع ‏میزان مشاهده «ویژه برنامه‌های شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است. ‏

به گزارش روابط عمومی ایسپا، در این نظرسنجی که به صورت تلفنی در روز‌های اول ‏تا سوم دیماه انجام شده، نظرات ۱۴۴۰ نفر از ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق ‏شهری و روستایی کل کشور بررسی شد. ‏

‏ بر اساس یافته‌های این نظرسنجی، ۲۹.۵ درصد ایرانیان ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏صدا و سیما را دیده‌اند. از بین بینندگان ویژه برنامه‌های شب یلدا؛ ۵۹.۲ درصد ویژه ‏برنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیده‌اند، ۲۴ درصد از شبکه‌های استانی، ‏۸.۱ درصد از شبکه یک سیما و ۷.۶ درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامه‌ها بوده‌اند. ‏مصاحبه‌شوندگان در پاسخ به این سوال، می‌توانستند به بیش از یک شبکه اشاره ‏کنند. ‏

پر بحث ترین
bato-adv
bato-adv