bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۸۶۶۷

حاشیه‌های دیدار استقلال و تراکتور‌سازی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

فرارو- تیم فوتبال تراکتورسازي تبریز جمعه شب مقابل استقلال تهران، با نتيجه سه بر 2 به پيروزي رسید و تراکتورسازي با سه امتياز اين بازي به صدرجدول ليگ برتر فوتبال کشورمان صعود کرد.

اما دیدار حساس دو تیم تراکتور سازی و استقلال در ورزشگاه آزادی با حواشی فراروانی همراه بود:

- در فاصله یک ساعت مانده به آغاز بازی بلیت فروشی ادامه داشت، البته بلیت برای طبقه دوم ورزشگاه! 

- پیش از آغاز بازی اینترنت و تلفن جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی قطع بود. 

- از ابتدای بازی درگیری بین هواداران استقلال و تراکتورسازی دیده می شد. 

-  در پنج تا شش جایگاه از سکوهای ورزشگاه آزادی نیروهای انتظامی نشسته بودند و تماشاگری حضور نداشت. این کار برای جلوگیری از درگیری هواداران دو تیم صورت گرفته بود. 

-  در زمان ورود بازیکنان استقلال هواداران این تیم بشدت ناصر حجازی را تشویق کردند. آنها به نوبت بازیکنان استقلال را مورد تشویق قرار دادند. در این بین فرهاد مجیدی بشدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد. 

- بازیکنان تیم تراکتورسازی نیز در ساعت 17:55 برای گرم کردن وارد زمین شدند. در این هواداران استقلال امیرحسین صادقی را تشویق و علیه سیاوش اکبرپور شعار دادند. اکبرپور که با شعار "پیراهن آبی بابا غیرت داره" خطاب قرار گرفته بود، برای هواداران استقلال دست می زد و دستش را روی سرش می گذاشت.

- پس از پایان دیدار امیرحسین صادقی، فردین عابدینی، احمد آل نعمه و فرزاد آشوبی از بازیکنان تراکتورسازی به سمت نیمکت استقلال رفتند. اما سیاوش اکبرپور که مورد اهانت هواداران استقلال هم گرفت به سمت نیمکت استقلال نرفت. 

- از بین بازیکنان استقلال هم امیرآبادی، کیانوش رحمتی، خسرو حیدری و مجتبی جباری به سمت نیمکت تراکتورسازی و امیرقلعه نویی رفتند. 

- فرهاد مجیدی که اختلافاتی با امیرقلعه نویی دارد سمت نیمکت تراکتورسازی نرفت تا با قلعه نویی روبرو نشود. 

- زمانی که امیرقلعه نویی قصد داشت روی نیمکت تراکتورسازی بنشیند از سوی برخی هواداران استقلال "هو" شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو