bato-adv
کد خبر: ۹۰۶۳۸

بكن باوئر: بايرن مونيخ در سطح بارسا نيست

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

اسطوره‌ي فوتبال آلمان و باشگاه بايرن مونيخ، با وجود نتايج خوب اين تيم، هنوز ادعاي رسيدن به سطح بارسلونا را واهي و اغراق آميز مي داند.

به گزارش ايسنا، نتايج خوب بايرن مونيخ در هفته‌هاي آغازين بوندسليگا، كسب شش پيروزي و يك تساوي در هفت بازي و دريافت تنها يك گل دركنار دو پيروزي پياپي در ليگ قهرمانان اروپا مقابل ويارئال و منچسترسيتي، باعث شده رسانه‌ها و كارشناسان فصلي پرافتخار را براي باواريايي‌ها پيش بيني كنند. كاري كه بكن باوئر آن را درست نمي داند.

اسطوره‌ي باشگاه بايرن مونيخ در ستوني كه در نشريه‌ي بيلد آلمان در اختيار دارد،‌ درباره‌ي واكنش‌هايي كه به موفقيت بايرن مونيخ در رسانه‌ها مطرح مي شود، نوشت: نبايد فراموش كنيم كه اگرچه منچسترسيتي تيم خوبي است و از بسياري تيم‌هاي حاضر در بوندسليگا قوي‌تر است، اما اين تيم باز هم در سطح تيم‌هايي مانند منچستريونايتد و رئال مادريد نيست.

وي همچنين با اشاره غيرمستقيم به نقل قول ريبري كه عنوان كرده بود بايرن مونيخ به بارسلونا نزديك شده است، ادامه داد: قطعا بايرن مونيخ هنوز فاصله‌ي بسيار زيادي با بارسلونا دارد. اين ادعا كه بايرن مونيخ به بارسلونا نزديك شده اغراق بزرگي است. بارسلونا در چند سال اخير جام هاي زيادي را فتح كرده در حالي كه بايرن مونيخ در اين سال ها فقط ناكامي را تجربه كرده است.

تيم بايرن مونيخ سال گذشته در رقابت‌هاي بوندسليگا رقابت قهرماني را بوروسيا دورتموند واگذار كرد و در ليگ قهرمانان اروپا هم با شكست مقابل اينتر از دور رقابت‌ها كنار رفت.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv