bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۹۷۶۴۲

آغاز ثبت نام آزمون دكترا دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰


 ثبت نام داوطلبان دوره دكترا تخصصی با آزمون و بدون آزمون سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی به صورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ثبت نام داوطلبان دوره دكترا تخصصی دانشگاه آزاد از صبح امروز(یكشنبه) از طریق پایگاه اینترنتی مركز آزمون به نشانی www.azmoon.org آغاز شده و تا 23 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان آزمون دكترا دانشگاه آزاد تا ساعت 24 روز چهارشنبه 23 آذر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی مركز آزمون و با استفاده از كارت های بانكی عضو شبكه شتاب برای مشاهده دفترچه راهنما و خرید كارت اعتباری ثبت نام اقدام كنند.

توزیع دفترچه راهنما و كارت اعتباری ثبت نام آزمون دكترا دانشگاه آزاد در باجه های پستی كشور نیز از صبح امروز آغاز شده و داوطلبان درصورت تمایل می توانند با مراجعه به این باجه ها مدارك ثبت نام را خریداری كنند.

داوطلبان دوره دكترا با آزمون دانشگاه آزاد باید مبلغ 850 هزار ریال و داوطلبان دوره دكترا بدون آزمون این دانشگاه نیز برای دریافت كارت اعتباری ثبت نام، مبلغ 120 هزار ریال پرداخت كنند و قیمت دفترچه راهنمای آزمون در باجه های پستی نیز 10 هزار ریال تعیین شده است.

پذیرش دانشجوی دكترا تخصصی سال 1391 دانشگاه آزاد در 182 عنوان رشته و گرایش تحصیلی در شش گروه آزمایشی شامل 28 رشته فنی مهندسی، 31 رشته علوم پایه، 16 رشته دامپزشكی، 30 رشته كشاورزی و منابع طبیعی، 75 رشته علوم انسانی و 2 رشته هنر برای 37 واحد دانشگاهی صورت می گیرد.

آزمون دكترا سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی روزهای پنجشنبه و جمعه، چهارم و پنجم اسفند ماه 90 برگزار خواهد شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو