bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۹۹۸۹۲

فاطمه آلیا: جبهه متحد اصولگرايان شفاف عمل نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۰


عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه پایداری به مردم بصیرت می‌دهد که به چه کسانی رای بدهید و به چه کسانی رای ندهید.

فاطمه آلیا ضمن بیان این مطلب یادآور شد: جبهه پایداری رویکردش ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جبهه پایداری در سراسر کشور جست‌و‌جو می‌کند تا نامزدهایی را که ویژگی‌های اعضای جبهه پایداری را دارا هستند پیدا کند.

وی با اشاره به این ویژگی‌ها گفت: این ویژگی‌ها از جمله شفاف بودن مرز با فتنه‌گران، حلقه انحرافی و ساکتین انحراف است. جبهه پایداری این افراد را تقویت می‌کند و برایشان کار می‌کند.

آلیا ادامه داد: جبهه پایداری اعلام کرده است اگر چنین نامزدهایی را در حوزه‌های انتخابیه ببیند فهرستی تهیه می‌کند و فهرست را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وی افزود: موضع گیری دیگر جبهه پایداری این بوده است که در موضع گیری سلبی افراد مرتبط با کانون‌های قدرت و ثروت را به مردم معرفی می‌کند تا زمینه رای دادن مردم فراهم شود.

آلیا با اشاره به اینکه جبهه پایداری به مردم بصیرت می‌دهد که به چه کسانی رای بدهید و به چه کسانی رای ندهید، اظهار داشت: جبهه متحد مواضعش را اعلام کرده است، اما آنچه انتظار می‌رود اینکه مفاد و روح منشور اصولگرایی را کامل اجرا کند. در برخی موارد جبهه متحد اصولگرایی باید شفاف‌تر عمل کند و مواردی وجود دارد که جبهه متحد در خصوص آن‌ها شفاف عمل نمی‌کند و می‌خواهیم که مردم منشور اصولگرایی را بخوانند و خودشان تفاوت‌ها را مقایسه کنند. 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین