bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۰۱۰۷۶

خانم معلم قربانی دو شیطان صفت

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۰


عاملان جنایت سیاه در شهرستان سرباز به صورت فوق العاده در دادگاه کیفری استان سیستان و بلوچستان محاکمه و حکم مجازات آنها صادر می شوند. 

در این حادثه هولناک که دوم آذر امسال دریکی از روستاهای شهرستان سرباز رخ داد دو مرد شیطان صفت پس از تجاوز به خانم معلم جوان او را در حاشیه روستا از پا درآوردند.

صبح روز سوم آذر وقتی دانش آموز روستا راهی مدرسه شدند با پیکر غرق در خون خانم معلم روبرو شده و وحشتزده موضوع را به والدین خود اطلاع دادند. 

دقایقی بعد نیز ماموران پلیس آگاهی همراه بازپرس جنایی در محل حاضر شده و تحقیقات برای کشف راز این جنایت را آغاز کردند.

در نخستین بررسی ها مشخص شد، زن جوان بر اثر اصابت ضربه های سخت به سرش به قتل رسیده است. عامل یا عاملان جنایت نیز پس از قتل با سرقت اموال خانم معلم از محل متواری شده بودند.

کارآگاهان در جریان تحقیق از خانواده مقتول نیز پی بردند او روز قبل برای دیدن یکی از دوستانش به روستای همسایه رفته بود که هنگام بازگشت به خانه در محلی خلوت گرفتار قاتلان شده است.

ماموران در بررسی محل نیز رد لاستیک یک موتوسیکلت را کشف کردند. همچنین وجود رد دو کفش مردانه در محل نشان داد قاتلان دو نفر بوده اند.سرانجام با ردیابی رد موتوسیکلت ماموران صاحب آن را شناسایی و دستگیر کردند.

پسر جوان در نخستین تحقیقات منکر هرگونه جرمی شد اما پس از روبرو شدن با دلایل پلیسی لب به اعتراف گشود.

او به کارآگاهان گفت: آن روز همراه دوستم در حال رفتن به روستا بودیم که زن جوان را تنها در بیابان دیدیم.در یک لحظه نقشه ای شیطانی را طراحی کرده و بدون توجه به التماس های زن جوان او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. هنگامی که خواستیم فرار کنیم او ادعا کرد ما را شناخته است. به همین خاطر با ضربه های سنگ او را کشتیم تا راز جنایت سیاهمان فاش نشود.

پس از افشای این جنایت هولناک رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان دستور رسیدگی سریع و خارج نوبت به این پرونده را صادر کرد. بازپرس جنایی نیز پس از بازسازی صحنه قتل از سوی متهمان پرونده را به دادگاه کیفری استان فرستاد تا به اتهام قتل و تجاوز دو مرد شیطان صفت رسیدگی شود.

قضات دادگاه کیفری استان نیز قرار است به صورت ویژه و در وقت فوق العاده جلسه محاکمه را تشکیل داده و حکم مجازات دو تبهکار را صادر کنند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو