bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۰۶۸۹۳

«هدایای روسای جمهور ایران(2)» به روایت تصویر

گشتی در موزه هدایای ریاست جمهوری
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰

فرارو- موزه هداياي رياست جمهوري در سال 1362 با اهتمام و نظر رييس جمهور محترم وقت حضرت‌آيت‌الله‌العظمي سيد علي خامنه‌اي و از طريق جمع آوري مجموعه‌اي از اشيا اعطايي به ايشان رسما افتتاح گرديد كه تا پايان دوره رياست جمهوري معظم له تعداد چهارصدوچهل وشش شي (شامل: دويست وشصت وهفت شي از هداياي مردمي و يکصد و هفتادونه شي از هداياي مقامات خارجي) به اين موزه اهدا گرديد. 

بنا به گزارش فرارو به نقل از دفتر ریاست جمهوری در همین رابطه در دوره رياست جمهوري حجت الاسلام والمسلمين اکبر هاشمي رفسنجاني نيز تعداد هزاروصدوسي وچهار شي (شامل: ششصدوهشتادوشش شي از جانب مردم و چهارصدوچهل و هشت شي نيز از جانب مقامات خارجي) به ايشان اهدا گرديد. 

در دوره رياست جمهوري حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمي (تا دهم مردادماه سال 1384) هزار و هفتصد و پنجاه شي (شامل: نهصد شي از هداياي مردم و هشتصد و پنجاه شي از هداياي مقامات خارجي) به اين مجموعه اضافه شده است. 

مجموعه اي که اينک امکان مشاهده آن در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری فراهم شده شامل بیست کتاب گنجينه از گزيده تصاوير اشيا اهدايي در طول نه دوره رياست جمهوري است که از کتاب گنجينه شانزدهم به بعد (1131 مورد) شامل هدایای اهدا شده به دکتر محمود احمدي نژاد از سیزدهم تیرماه سال 1384 تا 1387/12/1 است. 

سری اول عکس های این موزه را در دریچه مشاهده کردید؛ و اینک سری دوم تصاویر.

ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
چقدر اونایی که با بدبینی به این هدایا نگاه میکنن کوته فکرن هدیه دادن و گرفتن در دنیا یک عرف بین المللیه شما وقتی دیدن کسی میرین خونه اش خوصوصا شهر دیگه ای باشه با خودتون سوغات میبرین اینم همونه اصلاً بحث رشوه و زیر میزی نیست این یعنی احترام به میزیان....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
این ها هدایا به یک مقام دولتی است به شخص اعطا نشده و هیچ کس حق دخل و تصرف در آن را ندارد دوم آخه آدم عاقل هدیه رو میفروشه؟ این یعنی توهین به هدیه دهنده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
تازه شما فکر کنین اینا چیزایی هست که رو شده. بازم فکر کنین اینا در قبال چه هدیه هایی داده شده.
ناشناس
GERMANY
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
می دانید جورجیا همان گرجستان است؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین