bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۰۸۵۸۹

سرقت منازل توسط سارقان مسافرخانه‌نشين

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱


رييس پليس آگاهي گيلان از انهدام باند و دستگيري سارقان منازل مسكوني در اين شهرستان با 20 فقره سابقه سرقت خبر داد.

سرهنگ عبادالله كريمي درگفت‌وگو با ايسنا، دراين‌باره گفت: در پي اعلام شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر وقوع چندين فقره سرقت از منازلشان در شهرستان رشت، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان آگاهي اين شهرستان قرار گرفت و كارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي با انجام تحقيقات نامحسوس، يكي از سارقان را شناسايي و دستگيركردند.

كريمي با بيان اينكه متهم با هويت «ح-ع»، 28 ساله اهل اهواز و ساكن قزوين است، افزود: وي در ادامه سير تحقيقات كارآگاهان به بيش از 20 فقره سرقت منازل در شهرستان‌هاي رشت، لاهيجان و قزوين با همدستي فرد ديگري به هويت «عيسي» اعتراف كرده كه وي نيز طي عمليات پليسي جداگانه شناسايي و دستگير شد.

وي اظهاركرد: كارآگاهان مبارزه با سرقت مقدار قابل توجهي اموال مسروقه مالباختگان و همچنين مواد پاك‌كننده براي تهيه فاكتورهاي جعلي و تعدادي چاقوي ضامن‌دار و قمه كه در امر سرقت مورد بهره‌برداري قرار مي‌گرفت، از اين متهمان کشف و ضبط كردند.

رييس پليس آگاهي استان گيلان با اشاره به اينكه سارقان غيربومي بوده و از حدود شش ماه قبل در مسافرخانه‌هاي شهرستان‌هاي رشت و لاهيجان سكونت داشته‌اند، گفت: هفت مالخر كه اقدام به خريد اموال مسروقه مي‌كردند نيز در اين راستا شناسايي و دستگير شدند.

رييس پليس آگاهي گيلان با بيان اينكه تحقيقات پليس در زمينه اين پرونده تا كشف ساير سرقت‌هاي ارتكابي و دستگيري ساير مالخران ادامه دارد، از مردم خواست: هشدارهاي پليس را در زمينه تجهيز منازل خود به وسايل ضد سرقت جدي بگيرند.

برچسب ها: سرقت منازل
مجله خواندنی ها
مجله فرارو