bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۱۸۱۰

اجراي 650 پروژه براي ارتقاي کيفت محصولات ايران خودرو

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو مهمترين نقشه راه جهاني شدن ايران خودرو را دستيابي به توليد بدون عيب، ارتقاي ايمني و مشتري مداري دانسته است.     

به گزارش ايکوپرس، جواد نجم الدين  گفت: رکن اساسي دررقابت پذيري صنعت خودرو ايران در بازار هاي جهاني کيفيت و توجه به خواست و سليقه مشتريان است.

وي افزايش و ارتقاي کيفيت محصولات ايران خودرو همپاي رشد تيراژ توليد ماموريتي مهم براي اين شرکت ذکرکرد و اظهارداشت: ايران خودرو از طريق يپاده سازي سيتم هاي نوين و پيچيده کيفي و جذب نخبگان متخصص توانسته طي سه سال اخير نمره منفي کيفي محصولات خود را به رده جهاني برساند.

 نجم الدين با اشاره به اينکه کيفيت يک راه بي پايان است، خاطر نشان ساخت : براي تحقق اهداف کيفي مذکور بايد به تکنولوژيهاي روز مجهز شده تا قادر به تثبيت و توسعه حضور دربازارهاي بين المللي شويم .

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به استراتژي 91 ايران خودرو مبني بر توليد صادرات محور افزود : ما تمامي ابزار هاي لازم را براي توليد محصول با کيفيت داريم و مي توانيم محصولي در کلاس جهاني توليد کنيم .

 نجم الدين ، مهمترين برنامه هاي ارتقاي کيفيت محصولات ايران خودرو درسال توليد ملي را کيفيت سازندگان ، اجراي  سياست تعدد منابع تامين ، تمرکز بيشتر روي ايرادات عملکردي خودرو ها براي دست يابي به اهداف کيفي و ارتقاي رضايت مندي مشتريان عنوان کرد .

وي تصريح کرد : با اجراي نزديک به 650 پروژه ارتقاي کيفيت درسه سال اخير ، کيفيت محصولات ايران خودرو حدود 65 درصد بهبود پيدا کرده است .

نجم الدين ، اين تحول را حاصل حرکت فراگير درراه ارتقاي جهشي کيفيت محصولات ايران خودرو دانست که از سال 88 شکل گرفته است .

وي سطح کيفيت تمامي خودرو هاي سواري توليدي ايران خودرو را خوب يا خيلي خوب عنوان کرد که نشان دهننده پيش گرفتن از اهداف آيين نامه ارتقاي کيفيت خودروها ابلاغي وزارت صنايع است و تمامي خودرو ها مشمول ارتقاي حداقل يک سطح کيفي قرار گرفته اند .

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو تعداد تعويض قطعات در شبکه خدمات پس از فروش را از جمله شاخص هاي مهم کيفيت عنوان کرد و گفت: ميانگين بهيود درتعداد تعويض قطعات سه ماه پس از تحويل به مشتري درسال 89 نسبت به سال 88 برابر با  2 . 43 درصد و درپايان سال 90 برابر 78 درصد بوده که مويد افزايش جهشي کييفت قطعات مورد استفاده در توليدات ايران خودرو است.

 نجم الدين تاکيد کرد : تعداد قطعات تعويضي به ازاي هر صد خودرو تحويل شده به مشتريان درسال 90 نسبت به سال قبل از آن 44 درصد بهبود يافته است .

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
واقعا مردم رو چي فض كردند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
منم ماشينم بخاطر واشر سرسيلندر توي تعميرگاه مونده وقتي پيگيري كردم ديدم توي ايران خودرو هم موتور ملي به همين دليل توليد نميشه . جالبه كه معاون مدير عامل دستور داده بودند براي جلو گيري از سوختن واشر دو تا واشر براي اين موتور بذارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
واقعا خجالت داره كه ماشين من با موتور ef7بخاطر يه واشر سر سيلندر ماه ها در نمايندگي مانده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
از مردم بپرسيد آيا كيفيت خودرو هاي توليدي ايران خودرواز سال 88 به اين طرف بهتر شده يا بدتر ؟
به عنوان مثال در مورد 206
يك نظر سنجي ساده مشخص مي كند كه راست مي گويند يا دروغ!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
650 پروژه پيش كش
برن مشكل واشر سرسيلندر موتور ميلي رو درست كنن
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
دقیقا ، منم خواستم یه خودرو با موتور ملی بگیزم دیدم تو نمایندگی 5 تا سمند موتور ملی بدلیل مشکل سر سیلندر تحت سرویس بود( تعویس سر سیلندر داشتند و البته منم منصرف شدم
انتشار یافته: ۶