bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۳۳۸۴

کامران نجف زاده چهره ماندگار می شود؟!

کامران نجف زاده کاندیدای دریافت جایزه "چهره ماندگار رسانه" شد!

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
کامران نجف زاده کاندیدای دریافت عنوان "چهره ماندگار رسانه" شد!

به گزارش فرارو، برخی سایت ها از نامزدی کامران نجف زاده گزارشگر تلوزیون ایران برای کسب عنوان چهره ماندگار رسانه در سال 91 خبر داده اند. این خبر را سایت سیاست نامه منتشر کرده است. 

نجف زاده که متولد 1357 است، از سال 1381 در واحد مرکزی خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. او مدتی  مجری اخبار 20:30 بود. اخباری که عموما با حاشیه های فراوانی همراه است. 

همایش انتخاب چهره های ماندگار، هر ساله توسط سازمان صدا و سیما لایران برگزار می شود و در آن از اساتید برجسته و صاحب نظران بنام ایرانی در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری ایران تجلیل می شود.

ستاد چهره های ماندگار با همکاری فرهنگستان‌ها و نهادهای علمی ایران و با پشتیبانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۸۰ در همایشی به نام «همایش چهره‌های ماندگار»، از چهره‌های ماندگار هر سال تقدیر می‌نماید.

به همین اعتبار حضور نام  چهره ای جوان هم چون کامران نجف زاده که به اعتقاد بسیاری از اهالی رسانه گزارش های او پر از ایرادات فنی و حرفه ای است در بین نامزدهای "چهره های ماندگار" بسیار تامل برانگیز است. از سوی دیگر این سوال مطرح است که کدام گزارش کامران نجف زاده ماندگار بوده است که می تواند باعث شود که او در کنار نام های ماندگاری همچون "محمود فرشچیان"، "پرویز شهریاری"، "احمد آرام"، "کاظم معتمد نژاد"، "غلامحسین ابراهیمی دینانی"، "عزت الله انتظامی"، "غلامحسین امیرخانی"، "محمد دبیر مقدم" و قرار گیرد؟! 

در حالی کامران نجف زاده نامزد دریافت "عنوان چهره ماندگار رسانه " شده است که  استادان برجسته ای ارتباطات و رسانه ایران هم چون حسین قندی، جلال رفیع  و امیرحسین فردی تاکنون این عنوان را دریافت نکرده اند. 

گفتنی است که مراسم انتخاب چهره‌های ماندگار تابستان امسال برگزار می‌شود.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
چهره ماندگار خبری چه ربطی با نامهای مندرج شما دارد خبرنگاران داخلی ما با احتساب اینکه اموزش خود را در همین مملکت با همین امکانات موجود و خرده فرمایشات دست و پا گیر فراوان در راه برنامه سازی شان دارند .پس کامران نجف زاده را باید یکی از خوش فکر ترین و دارای زوایای دید متفاوت نسبت به دیگران دانست چرا که این سوژه های خبری داخلی برای همه است چطور بطور او میخورد و مردم هم نسبت به گزارشات او نظر مثبت دارند.پس لطفا حسادت بی حسادت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
آقایون تورو خدا بزارید منم جزء چهره های ماندگار بشم خواهش میکنم، معدلم که شده 20 تازه تا دلتون بخواد شعر بلدم!
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
واقعا از اينكه مي بينم ما چقدر انرژي تخريبي داريم متاسف مي شوم وبهمين خاطر ادمهاي مرده پسندي هستيم حسادت وبي انصافي بخشي از زندگي ما شده است وتمام عقده هاي خود را برروي كساني كه به هر دليل مثل ما فكر نمي كنندباز مي كنيم بنظرم كافي است موافق يا مخالف باشيم ولي چشمان مان را بر روي حقايق وتوانائيها ديگران نه بنديم تاتاثير گذار تر شويم
مجتبي
United Arab Emirates
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
واقعا اگه معيار انتخاب چهره ماندگار اينه واي به حال ما اقي نجف پور خبرنگار ومجري خوبيه ولي نه در حد چهره ماندگار البته صرف نظر از ارتباط و خويشاوندي با بعضي از مسئولين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
یکی از دلایل بی اعتباری اخبار و تحلیل های صدا و سیما گزارشات کاملا یک طرفه؛ مغرضانه امثال این آقایان و عقبه فکری ایشان است.
انتشار یافته: ۱۳۸
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خوب باید یک جوری دستمزد پاچه خواری هاش رو بگیره وگرنه این همه پیشکسوت داریم که به نون شبشون محتاجند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
فرارو با انتشار اينجور کامنت هاي گزينش شده که پر از الفاظ بي ادبانه نسبت به نجف زاده است ايشان حق شکايت از شما دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
دیگه این دولت و .. که ماندگار شدن امسال ایشون هم همیشه ماندگارن، راستی آقای سفیر علاقمند به شنا در برزیل هم خوب ماندگاره ها. اسمشو بدین گناه داره روش نمیشه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
موافقم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
جناب ناشناس یا احتمالا جناب فامیل دور آقای نجف زاده احتمالا جناب کامران خان که از چهره های ماندگار هستند می دونن که از قوانین رسانه های آزاد بی طرف بودن، انعکاس نظر دیگران بدون سانسور، و انتشار خبر های مختلف بدون ایجاد تغییر و پوشش است... درسته دیگه؟ اخه ایشان همه این قوائد رو به خوبی می دونن که چهره ماندگار شدن از خبر هاشون هم کاملا مشخصهههههه... پس از فکر نکنم شکایت کنن.. روشن فکرن ایشون باباااااا... تو چاپ کن اینجور نظر ها رو فرا رو جان
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
مرد حسابی گزینش شده یعنی چی ... این صدای اکثریته ... درک کن ... چرا تا یه صدای مخالف میاد زود به فکر این میوفتید تا با توطئه و این جور توهمات گره ش بزنید
فرارو با این کارش داره رسالت خبریشُ انجام میده
ناشناس
Uzbekistan
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
چرا پاچه خواري؟
اگر فردي موفق بوده ، اين ظرفيت در ما باشد تا تشويق كرده و ديگران نيز تلاش كنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
جناب ازبک! این حق ماموریتی که شما میگیری خیلی بهت ساخته که حقیقتو نمیبینی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
حالمان ازین کامران و برنامه هاش بهم خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اگه کسی از بی بی سی و صدای آمریکا و امثالهم جایزه بگیرن میشن روشنفکر اما اگه کسی طبق چارچوب و در مسیر آرمان های کشورش فعالیت بکنه پاچه خواره؟؟
درود بر رهروان راه شهدا
مرگ بر غرب زدگان بی ریشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاچه خوار یعنی چی میشه بگید !!! نکنه باید به نوری زاده یا سازگارا جایزه بدن درسته !!!!....... اولین کسی که حرف نیروگاه ایرانی رو تو فرانسه بود کی بود یا اولین خون آلوده به ایدز که از فرانسه وارد شده بود رو کی گزارش کرد با این همه به نظر من باید از یک پیشکسوت قدردانی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اخه با این همه استاد و خبرنگار زجر کشیده و خاک خورده این اقا چه گلی به سر رسانه زده با کدام سواد و دانش و پیضنیه و شجاعت در حوزه خبر . این بابا هنوز بلد نیست یه گزارش خبری خوب تهیه کنه با این ادبیات مسخره و کودکانه اش که ام را یاد کیهان بچه ها می اندازه . واعقا همه چیز داره مسخره میشه تو این کشور هیچ چیز ارزش و اعتباری نداره گند زدن به اعتبار همه چیز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
از نظر تو مسخره وکودکانه است لطفاچهره ماندگارتون را بگین تا سلیقه شما را هم بفهمیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
واعقا همه چیز داره مسخره میشه تو این کشور هیچ چیز ارزش و اعتباری نداره گند زدن به اعتبار همه چیز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .......دقیقا همین طوره.
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
از نظر تو مسخره وکودکانه است!!!!!!!؟
اونوقت این یعنی چی؟؟؟؟؟
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
تنها خبر نگاری که جرات می کند و می رود از بدبختی های مردم گزارش می گیرد همین نجف زاده است. گزارش بچه هایی که به خاطر نداشتن پل ، انگشتانشان قطع شده بود یادتان هست؟گزارش دیه ندادن آموزش پرورش به دانش آموزان سوخته ی مدرسه ی روستایی یادتان هست؟گزارش کارگران معدن و سختی کار شش هزار تومانی!! آن ها یادتان هست؟...کدام یک از این پیش کسوت ها دردها را منعکس کردند؟ چرا فکر می کنید چهره ی ماندگار باید پیر و خسته باشد؟ چرا جوان ها را نمی فهمید؟
احمد
United Arab Emirates
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
اين دوست ما مثل اينكه يك خبرنگار زجر كشيده و خاك خوردست كه خيي هم متشخصانه صحبت مي كنه ولي عزيز من شما هم اگه مي رفتي توي ليبي براي گزارش گرفتن از سرهنگ و جونت توي خطر مي افتاد بهت جايزه مي دادن بعضي ها تا رفتن فرانسه سر از ديسكو در آوردن اين بنده خدا رو از اونجا اخراج كردن شايد اين مسائل دليلي داره كه ما نمي دونيم و دوستان ح... ما بيشتر مي دونن
زيراب نزن عزيزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
مرغ پخته هم از شنيدن اين خبر، خنده اش ميگيرد!!!
البته ايشان بحق چهره ماندگار رسانه هستند ولي از نوع معكوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
يكي اين چهره ماندگاره يكي هم شريفي نيا!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
يکي هم فرارو!
ناشناس
Canada
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
فرار رو بین چند سایتهای داخلی بهترینه واقعا درج کامنتها نیاز به شجاعت داره و قابل تحسینه
ناشناس
Hong Kong
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
آدم هایی مثل شریف نیا نجف زاده امین حیای ... به درد شما میخوره همچین با ظاهر + میان جولو حسابی میچاپن و ادای انسانهای عاشق ایران و وارث شهدا.. اما بورو زندگیشونو ببین، دمشون گرم. حقتون همین آدمای دورو و متظاهره
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
آره، خداییش فرارو هروقت که من کامنت گذاشتم، چاپ کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اگر همان پاریس ماندگار شود تا ما چهره اش را نبینیم به این عنوان چهره ماندگار بشود حرفی نیست غیر از این خیانت در حق بقیه خبرنگاران زبده و با تجربه و سالها کارکرده صدا و سیماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
کاش نام يکي از اين بزرگمردان با تجربه صداوسيما را مي اورديد مي ديديم اين جوانک حق چه دسته گلي را خورده !
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاریس که میخواست بمونه مهد دمکراسی تحمل نداشت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اسماعیل میر فخرایی چون گفتی 1 دونه ولی زنان و مردانی هستند که شرافت حرفه خبرنگاری را اصل اول حرفه خود قرار داده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
عادل فردوسی پور اگر یک خبرنگار مانند عادل در سیاست و اقتصاد داشتیم خیلی وضعیت فرق میکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
عادلی که هیچوقت از دوستاش مثلا آقای دایی حرفی نمی زنه
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
انتخاب چهره ماندگار بایستی توسط دستگاهای ذیصلاح مثل دانشگاهای معتبر و موسسات فرهنگی،پژوهشی و با نظر افراد خبره صورت گیرد نه توسط صداو سیما.در ضمن اگر هر سال انتخاب چهره ماندگار به همین شکل ادامه داشته باشد بعلت تمام شدن چهر های ماندگار قطعا نوبت به آقای نجف زاده وجوانتر از آن هم خواهد رسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اون کسایی که به این نظر منفی دادن دیگه خیلی عجیبن به خدا! اصلا نفهمیدن به چی دارن منفی میدن! آقا بهزاد من به سهم خودم از شما عذر میخوام.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پیشنهاد میکنم کوچک زاده هم انتخاب کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
گاف هاي خبري خودتان را هم يادتان بياورند بد نيست.در ماجراي 88 کم خبرسازي نکرديد و بعد که کار به جاي باريک کشيد کم زرد نکرديد فرارو جان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
آقا امیر، فکر کنم اون ناشناسی که به شما جواب داده خود نجف زادست! ادبیاتش کاملا کامرانیه! گاف، جای باریک، زردکردید . . . خوبه که خودش لا اقل از خودش دفاع میکنه :)
ناشناس
Canada
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اونی که از واژه های زرد کردن و اینها اسم برده و دم از خبرسازی کرده فکر کنم میخواسته بگه کامران نجف زاده زبونش نچرخیده و الا همه این صفات رو در کامران جون دیدم. بنده خدا با اون همه گزارش با شجاعت تمام یهویی رفت فرنگ و اونجا هم اینقدر ادم بزرگی بود که شخص سارکوزی نه یک مقام پایین تر ها! شخص سارکوزی دمشو گرفت پرتش کرد بیرون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
به لطف دروغ پراكني بعد از ..
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
نجف زاده و چهره ماندگار به نظرم ایشون باید چهره تعطیل سال بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
سلام.اول اينکه نوع خبر شما نشان مي دهد غرض زيادي داريد و مشکلات فراواني با سوژه که نجف زاده باشد.
فراروي عزيز.اين که شما زده ايد خبر نيست و موضع گيري سياسي است.کاري که در بيست و سي صورت مي گيرد و از قضا نجف زاده مدتهاست ديگر آنجا نيست.
انتشار و دروازه باني کامنت هايتان هم نا اميد کننده است.
چه دارد اين جوان که چنين با دشنام و بي حرمتي هرآنچه از دستتان بر ميامده براي ضايع کردنش خرج کرده ايد؟
مستندهاي ابوموسي و کودکان سوخته و باشو را فراموش کرديد؟نواوري در خبر را فراموش کرده ايد؟من هم قبول دارم خيلي برايش زود است چهره ماندگار شدن اما کينه ورزي کودکانه شما بر شان او مي افزايد و از اندک اعتبار شما بزرگواران مي کاهد.
ياعلي مدد
ارشادمنش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
سلام. نوآوری دارای باید دارای ویژگی های حرفه ای و رعایت اصول هنری باشد اینکه شما الفاظ سبک و خامی را در برنامه ها و گزارشات سیاسی وارد کنید نمی توانید ادعای نوآوری داشته باشید. مثلا ایشان چند سال پیش رفته بود مصر و در ابتدای برنامه رو به روی دوربین ( کادر بسته ) قرار گرفتند و گفتند " سلام، اینجا شرم الشیخ است.وزرای خارجه اینجا جمع شدند تا .... خوب این شروع بسیار سطحی اسمش نو آوری نیست، ضمنا گزارشات ایشان اصلا شرایط نامگذاری " مستند " را ندارد. بینندگان گزارشات ایشان نیز از نگاه سطحی، ادبیات مبهم، بکار بردن نماهائی که با هم مرتبط نیستند، نبود نماهای موثر،شروع و پایان نامناسب رنج می برد. البته خوبی کارش پیدا کردن سوژه های مناسب است. با احترام . سعید ارشادمنش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
همین که همه کارهایش را می بینند یعنی توانسته نوآوری را ایجاد کند همین که بسیاری از مردم عادی نام او را می شناسند یعنی در کارش موفق بوده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
گزارش روستاي کالو را بخاطر بياوريد و کودکان سوخته درودزن و مستند معدن را تا بفهميد کدام گزارشش ماندگار بوده است.
ناشناس
Germany
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
....وطیفه اش خبر نگاریه چه منتی سر من وشما داره داداش؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
شعر ياس هم راجع به درودزن ستودني است پس اون بدبخت چرا بايد با ترس و لرز كار كنه اونوقت اين يكي چهره ماندگار بشه چرا انقدر تفاوت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
نظرات منفی نشون دهنده عمق انصاف ما هستن بزن دست قشنگه رو برای منفی زنها !!!!
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
نا شناسی که می گی وظیفه اش بوده! برو ببین چه عافیت طلب هایی توی صدا و سیما به اسم خبرنگار جمع شدند که در طول سال پایشان را از خیابان ولی عصر آن طرف تر نمی گذارند و فقط بلدند دم عید بروند میدان تجریش و از ماهی قرمز کوچولو گزارش بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
من هم معتقدم نجف زاده در اين اندازه نيست اما شما هم خيلي کودکانه سعي در تخريبش داشتيد.نجف زاده را دوست داريم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
گزارش هاي ليبي اش مگه بد بود؟مگه ما خبرنگار اين شکلي داشتيم؟؟؟؟!!
ناشناس
Canada
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
منظورت از گزارش لیبی همونیه که وقتی همه چی تموم شده بود رفت اونجا ارسال کرد ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
رفتنش مگر دست خودش است؟باید اعزام شود از طرف صدا و سیمای ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
من از همکارانشونم در صداوسيما.اين خبر بود يا بيانيه عليه اين بنده خدا؟چشمتون را به همه نواوري ها و کارهاي بزرگ خبري اش بستيد و کينه هاي قديمي رو مطرح کرديد تحت لواي خبر.از شما بعيده بخدا
جواد
United States of America
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
فکر کنم فرارو بیانیه صادر کردن رو از اخبار صدا و سیما و گزارش های آقای نجف زاده یاد گرفته دوست عزیز.
ناشناس
Germany
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
میشه ازنواوري ها و کارهاي بزرگ خبري اش بیشتر بگین؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
بابا خودتو کشتی ناشناس تو هم با این اراده می توانی با چند سال حضور مستمر در کنار نجف زاده و دقت در نوع رفتار او چهره ماندگار شی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
منم با برخي گزارش هاش حال نمي کنم اما خبر شما عجيب بودا.نجف زاده بي سواده؟؟!!
مثلا آقاي محبر دزفولي يا خيلي هاي ديگه چه نوابغي بودن؟مگه نجف زاده خبر را متحول نکرد؟
البته به نظر منم حقش نيست.چون حودمم روزنامه چي ام و رقيبمه.d
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
واین است نظرات اکثریت مردم راجع به افراد پاچه خواری مثل او.شریفی نیا. مجید مظفری.رضا رویگری و...
ناشناس
Iraq
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
"نجف زاده خبر را متحول کرد"؟!! اخبار ما از اولش ضایع بود هنوز هم ضایع است . البته شاید این آقا باعث ضایع تر شدن اخبار شده باشد. من نسبت به لحن و آهنگ صحبت ایشان هم حساسیت پیدا کرده بودم.
aghaei
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
و اضافه كنيد خبر سوخته ايشون كه يوتيوب جمع اوري ميكرد.
اخه چهره ماندگار به قامت ايشون خيلي گشاده... اينقدر واژه هاي با ارزش رو كوچيك نكنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پ ن پ حسيني باي ماندگاره!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
100000000000000تا مثبت
ناشناس
Senegal
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
چهره ماندگار شدن نجف زاده مساوی است با بی انگیزه کردن خبرنگاران مرفه ای که رنجهای زیادی متحمل شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
منظورت حرفه ای بود دیگه؟؟؟
حامد
United Arab Emirates
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خدائی باید زودتر ازین بهش میدادن!!
اصلن باید بهش نوبل پاچه خواری بدن به این گوینده
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
نظرتان فوق العاده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
به حق چیزای ندیده و نشنیده!!!
صادق
United States of America
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اگه شما کامي رو کانديد کنيد ما هم مش حسين اقا(شريعت مدار) رو کانديد مي کنيم.حالا اگه مردي بيا جلو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
چه مطلب عقده گونه واری بود فرارو.ازت بعید بود.
ناشناس
Canada
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
این نظر توده مردمه شماها بین یک مشت عین خودتون میرید و میایید از جامعه خبر ندارید به منفی هایی که خوردی نگاه کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
مدرک دکترا را که تو این مملکت از ارزش ساقط کردند حالا نوبت چهره های ماندگاره!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
این برنامه چهره‌های ماندگار از اول ارزشی نداشت. ساختار سیاسی و اجتماعی و اداری ایران،‌ پتانسیل برگزاری چنین برنامه‌ای ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
سلام واقعا نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم واقعا متاسفم نمیدونم اقای نجف زاده چیکار کرده که اینجوری بهش پریدین
من نمیدونم شما چه جور خبرنگاری رو لایق میدونین امابهتره بدونین همین اقای به گفته شما بیسوادبودن که اومدن وتغییردراخبار روایجادکردن واگربنظرشما پاسخگویی مسوولان به کارهاشون حاشیست پس چه بهترکه همه ی اخبارهای ما پرحاشیه باشند اینکه ایشون جوان هستندوشماانرا لایق نمیبینیدبهتراست بجای نگاه کردن به سنشون به گزارشاتشون نگاه کنیدکه حرف مردمه نه دیگران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
گل گفتی ناشناس جان! مردم ایران عادت دارند به جوانان حسادت کنند.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اگر ایران چند تا خبرنگار عالی داشته باشد یکی از انها نجف زاده است
بعد مگر چهره ماندگار می شوند چون نون شب ندارن
داورنما
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
وقتی آقای افتخاری که بین 40 تای اول موسیقی کشور جا نداره چهره ماندگار میشه چرا نجف زاده نه !
قرار دادن اسم افتخاری و نجف زاده در کنار بزرگانی که بدون ملاحظات سیاسی برای این مراسم انتخاب میشن یه ظلم بزرگ هست به جامعه ی علمی کشور .
اینگونه مراسمها باید از این حالت دولتی خارج بشه و هیاتی که متشکل از چهره های علمی و فرهنگی و البته مستقل از گرو ههای سیاسی باشه مجری چنین مراسمی گردند .
ولی اوونا همه چی رو واسه خودشون میخوان و بعیده که بذارن چنین تشکلهای پا بگیره .
رضا
United Arab Emirates
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اقای افتخاری عالیه
ناشناس
Germany
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
دوست ما حرف خوبی زد ماندگار در پاریس حالا که ریس جمهور فرانسه عوض شد متونه انجا ماندگار بشه
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
عزيزان نگران نباشند با اين حساب يکي دو سال ديگه نوبت ما هم ميرسه چهره ماندگار بشيم.
یادم نیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
واقعا متاسف هستم
این اقا رو به عنوان یه خبرنگار معرفی کنم
حالا چه برسه به چهره ماندگار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
لاقل میگفتین عادل فردوسی پور!!
آخه این بیچاره که از یه خبرنگاری ساده اونورتر نرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
درسته که گزارش سوختن بچه ها در روستا ماندگار بود ، اما این آقا را کی می توان در کنار اساتیدی همچون دکتر معتمد نژاد و پروفسور مولانا که سال ها زحمت کشیدند و برای کشور در سطح جهانی افتخار آفریدند قرار داد ؟ واقعا جای تاسف دارد و البته سوال!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
چهره ماندگار که هست... ولی از چه لحاظ ماندگار بودن مهمه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
فکر کنم بخاطر اینه که دولت یک کشور اروپایی ایتالیا یا فرانسه ...اخراجش کرد باشه.
مشتی
Germany
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
ایشون یه بار تو فرانسه ماندگار شدن بسه!
42
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
با اين کار ارزش اين لقب رو پايين نياريد .برای جامعه ای که چهره ماندگارش اين آدم باشه بايد متاسف شد.
maryam1359@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اينها همه توي تاريخ ثبت ميشه، و اينكه اين آدمها كي بودن و چه خدماتي به مملكتشون كردن، قطعا سالها بعد كسي اسم امثال نجف زاده و افتخاري رو جزء چهره هاي ماندگار ببينه به وضع ايران اين زمان پي ميبره و قطعا خورده اي نميگيره.
هموطن
United Arab Emirates
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
به عقیده بنده اغلب اوقات گزارشات آقای نجف زاده خیلی تاثیرگذاروپرباربوده، ایشان واقعاً خبرنگارقابلی هستنداما بهتراست پیشکسوتان محترمی که عمری رابه این ملت خدمت صادقانه نموده اندنامزدوبرگزیده شوند.ضمناًاین همایش به لحاظ کیفی در سالهای اخیر نسبت به سالهای اولیه تنزل پیداکرده است.
ايراني مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
نجف زاده در زمان آقاي خاتمي با آزاديهايي كه در انتقاد از عملكرد دولت داشتند برنامه و گزارشات خوبي براي مردم تهيه كردند اما چند سالي است كه آن كارها را فراموش كرده اند.!!!!ارزش خيلي از چيزها امروز پايين آمده همايش چهره هاي ماندگار هم رويش .
راستي انتخاب جان شما كه از ما بيشتر برش داري يه زحمت بكش بگو اسم شريفي نيا ، احمد نجفي و استيلي و ... را هم اضافه كنند چون اين چهره ها براي هميشه ماندگار شدند!
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
چهره ماندگار از نظر دولت یا ملت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
هم دولت و هم ملت.پ ن پ از نگاه سايت وزين فرارو!!!
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
مگه نظر ملت واسه اینا مهم هست؟
چهره ماندگار
Iraq
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
به نظر بنده اگر این آقا چهره ماندگار بشود سایر چهره های ماندگار قبلی شدیدا زیر سوال میروند و وجهه اشان خراب میشود .
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اين آقا فقط پاچه خواري رو بلده. همين و بس!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
خیلی بی انصافی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
یعنی ببین چقدر ما بد بختیم که این آدم شده نامزد چهره های ماندگار
...
جلبک ستیز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
از اهمیت نجف زاده همین بس که این سایت فرارو با یک خبر چعلی درباره اش،کلی کلیک خور پیدا کرد.اگر خبرنگار قابلی نبود اینقدر تاثیرگذار بر دوست و دشمنش نمی شد.هنر ژورنالیست ها همین است.دیده شدن و انتقال پیام.گرچه چهار نفر مخاطب شما را خوش نیاید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
قبول دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
سلام: لطفا در باره ایشان از مردم عزیزمان هم نظر سنجی فرمایید ایا نظر مردم ایران همین است. فکر نمی کنید همه چیز را به باد تمسخر گرفته اید؟ خدا به دادمان برسد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
شما اگه نظرسنجي قبول داشتيد که به محض باختن فرياد"تقلب تقلب"سر نمي دادين و چهار روز ديگه با التماس باز نمي اومدين بگين ما هم بازي.
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
به خدا این ناشناس خود نجف زاده است
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
گزارش کودکان سوخته و روستای کالو را به هر کسی می دادی می توانست تراژدی قشنگی بسازد حیف از این همه انسان خوب در رسانه که به خاطر اخراج از فرانسه نجف زاده چهره شود و شاید سال بعد هم کاندیدای شورای شهر و چهار سال بعد نماینده ی مجلس . تدسف بار است برخی از صحنه های سیاسی در کشور عزیز ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اکبر جون مگه نجف زاده قبل از فرانسه چهره نبود؟خب حالا خوبه قبول داري سوژه هاش خوبن.مي گي مي داديم کس ديگه هم همينجوري در ميومد ها؟پس چرا کس ديگه اي نيست؟
حالا هر جی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
در اینکه آقای نجف زاده گل سرسبد خبرنگارا تو یک مجموعه بدون رقابت واقعی هست شکی نیست ولی تا ماندگار شدن فاصله زیادی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
دفعه بعد نوبت رویا نونهالیه بخاطر سفرهای دور دنیاش و گزارشات جالبی که برامون آورد.معلوم نیست پارتی اینها کیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
دوست خوب يک پارتي نمي تونه يک خبرنگار را برجسته کنه.چون خبرنگاري مثل نقاشيه.يا فوتبالوبا دوپينگ صرف که نميشه علي دايي تحويل داد.يک کم فکر کنيم و بعد کامنت بزاريم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
کیهان بچه ها کار خودش رو کرد.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
همان طور که براي آقاي خاتمي رييس جمهور سابق هم سرمقاله هاي تند کيهان عليه روشنفکران،کار خودش را کرد.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
نجف زاده چه ویژگی برای ماندگاری دارند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
همين که مي داند براي شخص"مفرد"فعل جمع بکار نمي برند خوب است.برادر ابتدا نگارش ابتدايي ترين متن را ياد بگير.
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
آقای ناشناس ، آقا محسن استاد ادبیاتند به خاطر احترام به نام ایرانی نجف زاده ایشان را جمع صدا کرده اند. خوب بالای فوق لیسانسه دیگه حالا خیلی مونده تا ما عوام جمله بندی آقا محسنو بفهمیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
ناشناس جان گل گفتی!
آزادوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
دوستان منصفانه قضاوت كنيم:
من خود شخصا مخالف طيف فكري نجف زاده هستم، اما به حرفه اي بودن و نگاه خاص و تيزبين ايشان قبول دارم و از نظر حرفه اي قابل قبول مي دانم. اما ايشان در حد مطرح شدن براي چهره هاي ماندگار در اين شرايط سني و موقعيت به هيچ وجه نيستند. مخصوصا كه اكثر جامعه از نظر فكري نيز با ايشان زاويه دارد و شديدا موضع مي گيرد. شايد اگر در اين رده سني بخواهيم از كسي بعنوان چهره ماندگار رسانه نام ببريم محمد قوچاني بسيار برازنده تر باشد.
از طرفي تا بزرگاني هنوز هستند كه تقدير نشده اند چنين انتخابي وهن چهره هاي ماندگار و توهين به شعور مخاطبين است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
خوشم مياد شما اکثريت مردم،اکثريت زاويه،شما باشعورترين و باهوش ترين و آدم حسابي ترين و مردمي ترين هستيد.بقيه همه دنيا و مردم باهاشون زاويه دارند.اين اعتماد بنفستون خودتونو کشته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
جیره خوار کامنت منو که در جهت تنویر افکار عمومی بود از ترس نذاشی ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
تو اول اسم خودت را بالاي کامنتت بزار و ذره اي بار حقوقي شعري که مي گي را بپذير.فرارو منتشر مي کنه.جراتش بيشتر از شماهاست.خيالت راحت.درود بر نجف زاده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
بعضی از دوستان جوری از گزارشهای ایشون اسم می برند که انگار ایشون خودش برنامه ریز کار خودشه و خودش با خرج خودش می ره این گزارش ها رو می گیره! نه بابا این آقا کارمند صدا و سیماست و هرجا بهش بگن می ره و اونها هستند که این رو ساپورت می کنند . این فقط هنرش این بودده که خودش رو پیش روسا عزیز نگه داره که بیشتر این رو بفرستند یرای خبرهای مهم و جالب همین . شاید همین صفت بتونه ماندگارش کنه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
تحليل متوهمانه با مزه اي بود.تحليلي از جنس افسردگان ايراني!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اگر پيش روسا عزيز بود الان مديري يا مديرکلي يا نماينده مجلسي چيزي مي شد.يه خبرنگاره فقطا.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
ناشناس عزیز این قده که می بینیم داری تلاش می کنی و از نجف زاده حمایت خودت رو خسته نکن . نیازی به این همه تلاش شما حتی به قیمت متوهم خواندن ما برای دفاع از این آقا نیست . ایشون چه ما بگیم و چه نگیم چهره ماندگار خواهند شد . شما برو دنبال کارهای نکرده دیگه ات . آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
نه داداش! پس خبر نداری...!
همون ناشناس!
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اما اگر نشد يک عذرخواهي بهش بدهکاريد.قبول؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
همینجوریش کلی به مردم بدهکاره بابت تهمتهایی که در صداوسیما به خیلیها زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
تهمت به کی؟ وزیر کار یا وزیر آموزش پرورش؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
با نگاهي گذرا در نظرات و راي دوستان متوجه شدم كه نجف زاده محبوبيتي در بين مردم ندارد مهم اين است حال همفكرانش جوايز هم بهش بدهند چيزي عوض نمي شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
آها!يعني همه مردم شبيه کامنت هاي فرارو فکر مي کنند!!!!
عجب!تازه نصف اين کامنت ها رو هم که خود فرارو گذاشته....خودتونيد بابا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
عجب!تازه نصف اين کامنت ها رو هم که خود فرارو گذاشته....خودتونيد بابا.
عقل كل از كجا فهميدي؟!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
بچه بازی شده دیگه......
ناشناس
Canada
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
کامنت های فرارو کاملا جهت داره.خودشم میدونه.ان شا ا...بزودی جبران میشه.
ناشناس
Kazakhstan
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
با این کار دارن ارزش چهره های ماندگار علمی ادبی و ... را در نظر مردم از بین میبرن .!

پاچه خواری و چهره ماندگار شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
Canada
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
یه سرچ تو یوتیوب بکنی گزارشاشو ببینی بعد ذرت پرت کنی بد نیستا.
ناشناس
Canada
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
آب رو بریز همونجا که میسوزه.البته به نظر منم براش زوده اما عقده ای بازی های برخی از کامنت ها هم علیه کامران مضحکه.خبرنگار قلب های ما،کامران نجف زاده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
چون با گزارشهاش رو اعصاب مردم رژه ميرفت بايد هم چهره ماندگار بشه. الان آنهايي بر سركار هستند كه يكجوري مردم را آزار و اذيت ميكنند و اگر خادم باشند با يك برچسب بحسابشان ميرسند و از كار بيكارش ميكنند.
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
چهره ماندگار رسانه ای باید مثل عادل فردوسی پور باشه که جرعت کنه حرف مردم رو بزنه و تویه قلب مردم جاداشته باشه
عادل بی ادعا
ناشناس
United States of America
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
شوخی می کنید!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
از قدیم گفتند ..... آب که سربالا بره قورباغه ابو عطا میخونه!!