bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۴۸۸۸

قتل زن پولدار در لانه شيطان

اواسط اسفندماه سال گذشته پسر جواني به شعبه دوم دادياري دادسراي جنايي رفت و از ناپديد شدن مادر ميانسالش شكايت كرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱

اواسط اسفندماه سال گذشته پسر جواني به شعبه دوم دادياري دادسراي جنايي رفت و از ناپديد شدن مادر ميانسالش شكايت كرد.

 حميد ۲۸ ساله كه اشك در چشمانش حلقه زده بود به قاضي رضوانفر گفت: من با مادرم تنها زندگي مي‌كنم و پدرم بعد از طلاق مادرم به خارج از كشور رفت و ما را تنها گذاشت. مادرم زن پولداري است و در كار تجارت و خريد و فروش خانه فعاليت مي‌كند. او ديروز صبح با ماشين هيوندايش براي خريد آپارتماني از خانه بيرون رفت.

شب وقتي به خانه آمدم، متوجه شدم مادرم هنوز برنگشته است. بلافاصله با تلفن همراهش تماس گرفتم ولي خاموش بود. در حالي كه نگراني تمام وجودم را فراگرفته بود، ابتدا به خانه اقوام و سپس به بيمارستان‌ها سر زدم اما خبري از او نيافتم. اكنون براي پيدا كردن مادرم از شما كمك مي‌خواهم. بعد از طرح اين شكايت، پرونده براي رديابي زن ميانسال به دستور قاضي رضوانفر در اختيار تيم زبده‌اي از كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي قرار گرفت.

 پليس در نخستين گام شماره پلاك خودروي اين زن را در اختيار گشت‌هاي پليسي سراسركشور قرار داد. در حالي كه تحقيقات كارآگاهان با بررسي سامانه عبور و مرور خودرو نشان مي‌داد هيونداي مورد نظر به شهر‌هاي مختلف كشور از جمله شهرهاي خراسان تردد داشته است، پليس موفق شد بعد از چندي ماشين زن گمشده را در حالي كه مرد جواني با آن در حال رانندگي بود، متوقف كند.

مرد جوان در بازجويي‌هاي اوليه در اداره آگاهي مدعي شد كه هيوندا را از يكي از دوستانش به نام صمد ۳۰ ساله كه كارگر ساختماني در حال ساخت در شهرك غرب است به امانت گرفته است تا به شهرشان برود و بعد دوباره به وي بازگرداند. كارآگاهان در بررسي‌هاي خود دريافتند در ساختمان مورد نظر كه به تازگي ساخت آن به پايان رسيده، دو پسر افغاني به همراه صمد نگهبان هستند و به احتمال زياد زن ميانسال آخرين بار به آن ساختمان رفت و آمد داشته است.

 بدين ترتيب پليس كه متوجه شد مظنونان قصد فرار دارند با دستور قضايي وارد ساختمان شد و در حالي كه يكي از متهمان به نام مراد موفق به فرار شده بود، صمد و عزيز ۲۲ ساله را دستگير كردند. دو متهم در بازجويي‌ها ابتدا منكر هرگونه جنايتي شدند اما وقتي با مدارك و دلايل روبه‌رو شدند به جنايتي هولناك اعتراف كردند. صمد در تشريح حادثه در ادعايي گفت: من و اين دو مرد افغاني نگهبان ساختمان بوديم.

روز حادثه زن پولدار كه مشتري چند واحد از ساختمان بود براي ديدن آپارتمان‌ها به آنجا آمد. بعد از اينكه او آپارتمان را ديد يك لحظه شيطان ما را وسوسه كرد به همين خاطر او را به زور به داخل اتاق مجردي‌مان كشانديم و بعد از اينكه دست و پايش را با طناب بستيم سه نفري او را مورد آزار و اذيت قرار داديم.

 ما كه از اين عمل شيطاني خود خيلي ترسيده بوديم، سه نفري با كابل برق خفه‌اش كرديم. بعد از سرقت طلا‌ها و پول‌ها و ماشينش جسد را داخل پتويي پيچانديم و با ماشين خودش آن را در كانالي در خاتون‌آباد پاكدشت رها كرديم.

 همزمان با جست‌وجو و تجسس‌هاي پليسي براي پيدا كردن جسد زن ميانسال، مأموران كلانتري پاكدشت به كارآگاهان اعلام كردند كه جسد زني را در فروردين ماه سال جاري كه جريان آب او را به كناره‌هاي كانال مورد نظر كشانده بود، كشف شده است.

از آنجايي كه با گذشت زمان جسد قابل شناسايي نبود قاضي رضوانفر دستور داد تا با انجام آزمايش دي ان‌اي هويت آن مشخص شود. همزمان با رديابي متهم فراري، دو متهم به دستور قاضي پرونده براي تحقيقات بيشتر و برملا شدن راز جنايت در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفتند.

منبع: جوان


ناجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
متاسفانه تهران شهرکاملاً نا امنی است که به بهشت خلاف کاران تبدیل شده است.امروز یک جوان در عین وقاحت و بر سر یک جای پارک من را در حضور چندین نفر تهدید به صدمه زدن به اتومبیلم کرد،چند وقت پیش نیز پس از یک تصادف بسیار خفیف جوان راننده ماشین ،جلو چشم چند ده نفر ناظر و روبروی درب پارکینگ ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد با مشت و لگد به جان ماشین من افتاد و جالب آن که پلیس راهنمائی و رانندگی که شاهد ماجرا بود گفت نسبت به این موضوع ما وظیفه ای نداریم و ما فقط برای بررسی تصادف آمده ایم در حالی که این حرف کاملاً نادرست است چرا که وظیفه اصلی پلیس صرفنظر از حوزه تخصصی آن حفظ نظم و جان و مال مردم است،این پاسخ مانند آن است که از یک پزشک متخصص گوش و حلق و بینی بخواهید یک بیمار اورژانسی قلبی را احیاء کند و او بگوید نمی کنم چون من متخصص گوش و حلق و بینی هستم در حالی که این پزشک پیش از تخصصش یک پزشک عمومی است.
کیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
مدافعان حقوق بشر در برابر این جنایت افغانی ها چه می گویند
مالک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
زن تنها .با زیور آلات گرانقیمت . و یه ماشین گرانقیمت.دو افغانی من که مرد هستم جسارت تنها رفتن به این محل رو ندارم حداقل دست خالی نمیرم آنوقت توقع دارید پلیس مواظب بی احتیاطی مردم هم باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
افغانی باعث ناامنی است انها را از کشور بیرون کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخگوی این درد کیست پاسخگوی این نا امنی و آبروریزی کیست پلیس کو؟ به جای گیر دادن الکی به مردم جلوی این جنایتها را بگیرید خانواده این داغدیده چطوری این وضع رو تحمل کنند؟؟؟؟؟؟؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵
مجله فرارو