bato-adv
کد خبر: ۱۴۶۴۷۶

کوثری: به ستار بهشتی ظلم نشده است

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
روزنامه اعتماد نوشت:

سه‌شنبه هفته پيش روزي بود كه وزير كشور در صحن علني مجلس حاضر شده بود تا به سوالات علي مطهري درباره پرونده ستار بهشتي پاسخ دهد. مطهري در سوال خود بخش‌هايي از نامه ستار بهشتي كه خطاب به رييس بند خود نوشته بود را قرائت كرد.

فرزند شهيد مطهري در سخنان خود از وجود نوعي نگاه امنيتي انتقاد كرد كه در سال‌هاي گذشته موجب تعرض به حقوق تعدادي از شهروندان شده است. سخنان مطهري با واكنش تند چند تن از نمايندگان مجلس مواجه شد كه از آن جمله مي‌توان به حجت‌الاسلام احمد سالك، حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري و همچنين اسماعيل كوثري اشاره كرد.

آنها ضمن انتقاد از مواضع فرزند شهيد مطهري در سال‌هاي اخير از او خواستند كه پدرش را الگوي خود قرار دهد. در گفت‌وگويي كه با اسماعيل كوثري عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس و همچنين يكي از اعضاي جمعيت ايثارگران داشتم از او پرسيدم چرا فكر مي‌كنيد مواضع علي مطهري در تعارض با آموزه‌هاي شهيد مطهري قرار دارد.

شما بعد از نطق آقاي مطهري اظهاراتي را داشتيد كه شبيه به آن را دوستان‌تان هم تكرار كرده‌اند. شما و آقاي سالك هر دو گفته‌ايد كه مطهري بايد در همه زمينه‌ها پدرش را الگوي خود قرار دهد. منظور شما دقيقا چيست و به عقيده شما آقاي مطهري اگر چطور رفتار كنند، پدرشان را الگوي خود قرار داده‌اند؟
آقاي مطهري سوال خودشان را در كميسيون امنيت ملي مجلس مطرح كردند و كميسيون هم تقريبا با نايب‌رييس كميسيون هماهنگي كرد و جلساتي را برگزار كردند و به گفته خود نايب‌رييس كميسيون يعني آقاي حقيقت‌پور رضايت‌شان قطعي شده بود. اما آقاي مطهري در هفته گذشته در نهايت گفتند «نه» و بالاخره مساله را به صحن علني مجلس كشاندند. خب عيبي هم ندارد. ايشان صحبت كردند و ما هم گوش كرديم. اما ما اين را مطرح كرديم كه پدر شما كه از طرف حضرت امام نمونه و الگو شده بودند و حضرت امام گفته بودند كه همه مطالب آقاي مطهري بايد خوانده شود، اين‌طور نبايد باشد كه شما يك طرفه قضاوت كنيد. اين درست نيست كه شما يك طرف را بچسبيد و طرف ديگر را رها كنيد. ما مي‌گوييم دانشمندان هسته‌يي كه اين همه ترور شده‌اند و... آقاي مطهري كي يك بار آمده‌اند و عليه كساني كه اين ترورها را انجام داده‌اند موضع‌گيري كنند؟

البته اين مساله را خود آقاي مطهري جواب دادند...
چه جوابي؟ حالا مگر جواب ايشان مورد قبول است؟ حالا ايشان يك چيزي گفتند اما اين‌طور نيست كه...

نه. خب يك چيزي گفتند... كه به هر حال اشكالي كه شما وارد كرديد را ايشان جواب دادند...
بله اما يكي از جواب‌هاي ايشان اين بود كه شما آقاي مطهري [استاد مطهري] را نمي‌شناسيد.

منظورم اين است كه ايشان در مورد ترور دانشمندان هسته‌يي توضيح دادند. گرچه آقاي مطهري ابراز تاسف و تالم خودشان را اعلام كرده بودند اما...

اما ايشان كجا در سخنراني‌ها يا نطق‌هاي خودشان در مجلس به اين مساله پرداخته بودند؟
آقاي مطهري خودشان توضيح دادند كه درباره ترور دانشمندان هسته‌يي آنقدر نمايندگان مجلس، اعضاي بسيج و سپاه و تريبون‌هاي مختلف موضع‌گيري كردند كه ايشان نيازي نمي‌ديدند وقت مجلس را براي اين مساله بگيرند. در عوض نسبت به كسي كه به تعبير ايشان مظلوم واقع شده و هيچ مدافعي هم ندارد احساس وظيفه مي‌كند...

خب وظيفه هر كسي هست كه نسبت به ترور دانشمندان هسته‌يي ما موضع‌گيري كند. اينكه ايشان مي‌گويند بسيج و سپاه و اينها هم موضع‌گيري كردند درباره ترور دانشمندان هسته‌يي، مگر آن بسيجيان افراد شناخته شده‌يي بودند؟ بنابراين وظيفه هر كسي اين است كه از حق دفاع بكند...

‌اما سخن آقاي مطهري اين است كه دفاع از مظلوم را وظيفه خود مي‌دانند...

يعني چه؟ يعني آن وقت مظلوم، از خائنين است؟
ستار بهشتي را به جرم توهين به مقامات بازداشت كرده بودند و آن هم به گفته آقاي مطهري طبق قانون مجازات اسلامي، «توهين» وقتي است كه از الفاظ ركيك استفاده شده باشد و باز به گفته آقاي مطهري در نوشته‌هاي ستار بهشتي چنين چيزي وجود نداشته است.

نه. شما خبر نداريد. اين مساله فراتر از اينها است. بحث ستار بهشتي خبررساني براي بيگانه‌ها است.

با مفروض گرفتن حرف شما آيا مجازات او با جرمش متناسب بود؟
نه. اين مسائل را بايد دادگاه مشخص كند. وقتي پزشكي قانوني ما هنوز مشخص نكرده كه مرگ ستار بهشتي بر اثر زندان بوده يا نه كه آقاي مطهري نمي‌تواند اين‌گونه صحبت كند. پزشكي قانوني بايد نتيجه‌يي كه اعلام كرده را به دادگاه بدهد و دادگاه در اين مورد نظر بدهد.

آيا شما معتقد هستيد كه مجازات ستار بهشتي با جرم او متناسب نبوده است؟
حالا اصلا چه كسي گفته كه ستار بهشتي مجازات شده است؟ يعني مرگ او به دليل مجازاتش بوده است؟

پس بالاخره چه اتفاقي افتاده است؟
ما هم همين را مي‌گوييم. ما مي‌گوييم چرا هنوز كه اين مسائل مشخص نشده و گزارش پزشكي قانوني هم مي‌گويد كه اين مرگ ارتباطي با بازداشت او نداشته چرا آقاي مطهري اين مسائل را مطرح مي‌كند.

محل مرگ ستار بهشتي كجا بوده است؟
محل مرگ مهم نيست. خيلي از افراد ممكن است در خيلي از جاها فوت كنند. حالا ما بايد بگوييم آن جاها باعث مرگ آن افراد شده‌اند؟ پزشكي قانوني، كارشناسانش و افرادش همگي آمده‌اند در كميسيون گزارش داده‌اند و گفته‌اند مرگ ستار بهشتي ربطي به بازداشت او نداشته است.

آيا حق مي‌دهيد به خانواده ستار بهشتي و بخشي از افكار عمومي كه تلقي‌شان نسبت به اين مساله با شما متفاوت باشد؟ به ويژه كه نامه‌يي توسط آن مرحوم قبل از مرگش خطاب به رييس بند زندان نوشته شده بود كه بخش‌هايي از آن نامه هم توسط آقاي مطهري در صحن مجلس قرائت شد. نامه‌يي كه در آن بهشتي گفته بود من مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌ام و...

ما نمي‌گوييم مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است. اما آيا هر ضرب و شتمي باعث مرگ مي‌شود؟
خب آقاي كوثري شما هر سوالي را مي‌توانيد اين طوري جواب بدهيد و وقتي آقاي مطهري مي‌گويد مرحوم بهشتي مورد ضرب و شتم قرار گرفته، شما بگوييد مگر هر ضرب و شتمي منجر به مرگ مي‌شود يا نه، اما واقعيت اين است كه با اين مدل پاسخ دادن مساله‌يي حل نمي‌شود.

نه. تحقيق شده و من در جريان هستم ولي شما در جريان نيستيد. بله ضرب و شتم شده، چيزي شده و به خاطر همين هم رييس آن مركز را عوض كردند.

اصلا مرگ ستار بهشتي را فاكتور بگيريم. آيا شما معتقديد كه به آن مرحوم بالاخره ظلمي شده يا نه؟
نه. من معتقد نيستم كه به او ظلمي شده باشد و هر كسي كه برخلاف امنيت كشور كاري را انجام مي‌دهد بايد مجازات آن را هم بچشد.

پس شما معتقديد عليه بهشتي ظلمي نشده است؟
من مي‌گويم آن چيزي كه آقاي مطهري دارد اينقدر بزرگش مي‌كند نبوده است.

شما مي‌گوييد آقاي مطهري بايد پدرش را الگو قرار دهد. اتفاقا اگر استاد مطهري را بشناسيم كه در برابر فرمايش حضرت امير درباره ربودن خلخالي از پاي يك زن يهودي آن هم در حكومت عدل علوي فرياد سر مي‌دهد كه اگر مسلماني از اين غصه بميرد خرده‌يي بر او نيست، مي‌بينيم كه رفتار آقاي مطهري كاملا نشان‌دهنده شخصيتي است كه توسط استاد مطهري تربيت شده است. جالب اينكه حضرت امير وقتي عمار در جنگ صفين توسط لشگر معاويه به شهادت رسيد، نفرمودند كه اگر مسلماني از اين غصه بميرد و به تعبير استاد مطهري «دق كند» ايرادي بر او نيست اما وقتي در نظام اسلامي ظلمي بر يك زن يهودي مي‌شود ايشان اين‌طور قاطعانه فرياد مي‌كشند.
ببينيد حرف زدن خيلي قشنگ است اما بايد ببينيم افراد چقدر اهل عمل هستند. آقاي علي مطهري در طول اين همه تجاوز هشت ساله و جنگ تحميلي آيا يك روز به جبهه آمدند؟ آيا ايشان يك روز آمدند از بچه‌هاي ما كه در اين جبهه‌ها به شهادت رسيدند دفاع كنند كه الان از اينها [ستار بهشتي، هاله سحابي و فروهرها] دفاع مي‌كند؟ البته ما شهيد مطهري را از همه نظر قبول داريم. اما پدر چه كار دارد به پسر يا پسر چه كار دارد به پدر؟

حالا آقاي كوثري اصلا بفرماييد شما تعريف‌تان از نمايندگي مجلس چيست؟ يك نماينده مجلس اساسا چه وظايفي دارد؟
نماينده مجلس داراي دو وظيفه است. يكي قانونگذاري خوب و ديگري نظارت بر اجراي حسن قانون.

خب آقاي مطهري هم در راستاي نظارت بر حسن اجراي قانون درباره بهشتي مسائلي را مطرح كرده‌اند. ضمن اينكه ايشان معتقدند مهم‌ترين وظيفه يك نماينده مجلس دفاع از حقوق ملت است.
نه. اين مساله جزو وظايف نماينده مجلس نيست اما اينكه نماينده‌ها بتوانند به اصطلاح يك كاري را انجام دهند همه مردم و همه مسوولان، مسوول هستند. هر كسي كه بتواند كاري انجام بدهد خوب است اما اين نيست كه بگوييم جزو وظايف نمايندگان دفاع از حقوق ملت نوشته شده است. خير. جزو وظايف نوشته نشده است. حالا آقاي مطهري احساس مسووليت كرده، اشكالي هم ندارد. آمد در كميسيون هر چه دلش خواست گفت و همه هم گوش دادند. اين ايرادي ندارد. اما خوراك دادن به بيگانه‌ها خوب است؟

البته آقاي مطهري تاكيد كردند كه به دليل دفاع از نظام اين كار را انجام مي‌دهند و قصدشان به تعبير شما خوراك دادن به بيگانگان نيست...
بابا اين حرف‌ها را ديگر به من نگوييد. به من نگوييد كه مطهري براي دفاع از نظام اين حرف‌ها را مي‌گويد. آيا دفاع از نظام خوراك درست كردن براي بيگانه‌هاست؟

اما آقاي مطهري معتقد است خوراك براي بيگانگان را كساني درست مي‌كنند كه مرتكب اين جرايم مي‌شوند.
اين مساله كه خب رسيدگي شد و تمام شد ديگر.

چطور رسيدگي شد؟ همان‌طور كه به گفته آقاي مطهري برگه حكم بازداشت خواهر ستار بهشتي را به دست مادرش دادند و بعد توانستند از او رضايت بگيرند؟
خب بي‌خود كرد. چه كسي اين را مي‌گويد. كسي اين حرف‌ها را قبول ندارد. نه نيروي انتظامي و نه وزارت كشور هيچ كدام اين حرف‌ها را قبول ندارند. چرا آقاي مطهري نمي‌گويد كه از نيروي انتظامي و وزارت كشور به خانه ستار بهشتي رفته‌اند و رسيدگي كرده‌اند و كمك مالي هم به آنها شده است؟

اما آقاي مطهري از وجود نگاهي در مسائل امنيتي انتقاد مي‌كنند كه مسائلي مانند ستار بهشتي، برخورد و مرگ مرحوم هاله سحابي در مراسم تشييع جنازه پدرش و همچنين قتل فروهرها را رقم زده است.
اتفاقا ما همين را مي‌گوييم. براي همين است كه ما معتقديم آقاي مطهري اساسا دنبال يك جريان ديگري است و اين‌طور نيست كه ايشان به دنبال مظلوم‌ها باشد و اينها. اگر نمي‌دانيد شما بدانيد.

اما آقاي مطهري طبق درسي كه از مرحوم پدرش گرفته است معتقد است اگر در جايي از نظام اسلامي خطايي و ظلمي ديده شد نبايد توجيه كرد بلكه بايد صراحتا آن را به مردم اعلام و خاطي را مجازات كرد. چنانچه مرحوم استاد مطهري مي‌گفت اگر يك كميته‌يي مرتكب خلافي شد نگوييم كميته‌يي نما خطا كرد، بگوييم يك عضو رسمي كميته مرتكب جرم شده و مجازات خواهد شد.
آفرين. ما هم همين را مي‌گوييم. ما هم مي‌گوييم اگر يك فردي در نيروي انتظامي خطا كرده، به همان افراد خاطي رسيدگي شده و تنبيه هم شده‌اند. پس چرا آقاي مطهري مي‌آيد اين مساله را بزرگ مي‌كند و مي‌گويد كساني هستند كه اين نگاه را در مسائل امنيتي دارند و...

الان درباره ستار بهشتي، مرحوم هاله سحابي و جنايت كهريزك مشخصا چه كساني به عنوان مجرم اعلام شدند و مورد مجازات قرار گرفتند؟
خيلي‌ها مجازات شدند. مگر همان كهريزكي‌ها از كارشان بي‌كار نشدند؟ مگر جريمه نشدند و به زندان نرفتند؟

‌يعني مجازات متهم اصلي كهريزك، يك شب بازداشت در اوين و چند روز نرفتن به محل كارش در سازمان رفاه و تامين اجتماعي است؟
چه كسي مي‌گويد متهمان كهريزك يك شب بازداشت شدند؟ مدت‌ها متهمان كهريزك در زندان بودند و الان هم هستند و هنوز هم به اينها دارد رسيدگي مي‌شود.

يعني سعيد مرتضوي مدت‌ها در زندان بوده است؟
شما اصلا در جريان نيستيد. به من تلفن زده‌يي و من هم به شما اعتماد كرده‌ام و دارم صحبت مي‌كنم. شما مي‌گوييد كه از روزنامه اعتماد هستيد اما من كه شما را نمي‌شناسم. اگر واقعا از روزنامه اعتماد هستيد يك روز بياييد حضورا صحبت كنيم. اينكه شما مي‌گوييد آقاي مرتضوي، اينطور نيست. آقاي مرتضوي دفاعيه خودش را هم نوشته است. اما شما همين‌طوري مي‌گوييد كه آقاي مرتضوي فلان است. در حالي كه آقاي مرتضوي از خودش دفاع كرد و قاضي هم نتوانست غير از آن را ثابت كند. پس دادگاه براي چه چيزي است؟ دادگاه اين مسائل را رسيدگي مي‌كند تا به نقطه‌يي برسد كه بعد براي آن حكم صادر كند. اما زماني كه هنوز دادگاه به آن نقطه نرسيده است كسي نمي‌تواند براي آنها حكم صادر كند. پس عوامل آن اتفاق بايد در زندان باشند تا حكم دادگاه مشخص شود. اگر اينطور بود كه همه قاضي بودند. حرف من اين است كه مگر آقاي مطهري چه جايگاهي دارد كه مي‌گويد بايد از خانواده ستار بهشتي عذرخواهي شود؟

مطهري قاضي نيست اما نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي است...
خب نماينده باشد. مگر من نماينده نيستم؟ پس من هم بيايم از اين حرف‌ها بزنم؟ اين حرف‌ها چيست كه شما مي‌گوييد؟

شايد قضيه برعكس باشد. يعني از شما هم به عنوان نماينده مردم واقعا چنين انتظاري وجود داشته باشد.
نخير. اصلا هم اينطور نيست. قانون بايد رعايت شود. حالا آقاي مطهري چون پسر آيت‌الله مطهري است، بايد خودش را فراتر از قانون بداند؟ ما اين را قبول نداريم.

بحث فرزند شهيد مطهري بودن نيست. بحث اين است كه علي مطهري دفاع از حقوق ملت را اصلي‌ترين وظيفه خودش به عنوان نماينده مردم مي‌داند.
نه. ما اين حرف‌ها را قبول نداريم. اگر ايشان مي‌خواست از ملت دفاع كند، يك روز و فقط يك روز به جبهه مي‌آمد. اين حرف‌ها براي فريب است.

آقاي كوثري ما سابقه حضور شما در جبهه را ستايش مي‌كنيم اما...
ببينيد من جبهه رفتن خود را بر كسي منت نمي‌گذارم...

درست است اما ظاهرا اين منت را براي آقاي مطهري داريد؟
خير. براي ايشان هم ندارم. من مي‌گويم اين همه افراد به جبهه آمده‌اند، شما [علي مطهري] يك نفر هم خوب بود به جبهه مي‌آمديد.

خب شايد اعتقاد آقاي مطهري اين باشد كه «مداد العلما، افضل من دماء الشهداء» بر اساس اين روايت و از آنجايي كه آقاي مطهري اهل علم و از خانواده علم هستند، شايد ايشان به همين دليل ترجيح دادند به قول شما جبهه نيايند، درس بخوانند و مطالعه كنند و الان دفاع از مظلوم را اصلي‌ترين وظيفه خودشان بدانند.
اين حرف‌ها چيست كه شما مي‌گوييد. واقعا اين حرف‌ها را نزنيد. خيلي واقعا بد است. شما ببينيد نوه امام و پسرهاي آقا [مقام معظم رهبري] به جبهه آمدند و خيلي از شخصيت‌هاي ديگر و همچنين خيلي از علماي ديگر به جبهه آمدند و همانجا شهيد شدند. اين حرف‌ها چيست كه شما مي‌گوييد؟ اين يعني چه كه شما مي‌گوييد مداد العلما و اينها...؟

البته اين سخن من نبود بلكه روايتي از معصوم بود كه برايتان نقل كردم.
من نگفتم كه حرف شماست. مي‌گويم وقتي امام تكليف كرد بايد همه به جبهه مي‌رفتيم. حالا آقايي كه حرف امام را گوش نكرد، مي‌خواهد آن‌وقت از حديث و اينها بگويد؟ من مي‌گويم بايد همه جوانب را در نظر گرفت و نه اينكه يك جانبه مسائل را نگاه كنيم. آقاي مطهري حق دارد به عنوان يك نماينده مجلس اين موضوع [پرونده ستار بهشتي] را تا آخر پيگيري كند. منتها ايشان بايد همه‌جانبه اين كار را انجام دهند و همه مسائل را در نظر بگيرند. نه اينكه ايشان فقط به دنبال كساني كه وابسته به بيگانگان هستند يا براي آنها كار مي‌كنند باشند. ما اين را مي‌گوييم.
bato-adv
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
یا احکم الحاکمین به تو پناه میاورم. قضاوت کار اسانی نیست چرا بعضی ها انرا اسان میپندارند.
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
فرارو ؛ چرا اینگونه مطالب را خیلی سریع از صفحه اصلی برمی داری.
بگذار تا مردم با وکیلان خود درمجلس بهتر آشنا شوند شاید با مرور این صفحات قدری حافظه تاریخی مردم ایران بهبود یابد.
مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
انشا لله که در حق شما هم همینگونه شود تا ظلمی نشده باشد واقعا چه دورانی شده به جای یه عذرخواهیه الکی همینجور نمک بپاشین به زخم اون مادر پیر بیچاره متاسفم
محرمعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
هنگامی که مسلم ابن عقیل رو کشتند هم میگفتند که به ایشان ظلم نشده است ...
مقتدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
به نام آنکه اگر حکم کند همه محکومیم
به رسم ادب سلام
خواستم حرفی بزنم که قابل انتشار باشد، از خدا مدد خواستم:
نرفتن به جبهه حق علیه باطل بنا به هر دلیلی شرف دارد به آنهایی که رفتند و اکنون با رفتنشان برای خود و دنیای خود کاسبی می کنند؛
شرف دارد به آنهایی که برق ستاره های روی شانه هایشان را مدیون جانفشانی همت ها و خرازی ها و فهمیده ها هستند و اکنون با ستاره های خود کاسبی می کنند؛
شرف دارد به آنهایی که در ایام انتخابات عکسهای زمان به اصطلاح خودشان مجاهدت را ابزاری می کنند برای جلب نظر مردم و عکسی بدون چفیه نمی اندزند مبادا.....
شرف دارد به آنهایی که سردارند و با عنوانشان برای خود میزی دست و پا کرده اند و وکالت مردم را بر عهده دارند اما وکیل دولت هستند؛
من برایشان متاسفم و اکنون حکمت رفتن آن سرداران و ماندن این سرداران را می فهمم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۷
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
کاش خودت بودی یا یکی از اقوامت تا معنی ظلم و میفهمیدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
دمت گرم حرف دل منو زدی خدا حفظت کنه
بینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
اقای کوثری شما قاضی هستید یا نماینده که میگویی به ستار بهشتی ظلمی نشده ظلم بالاتر از این هست که اختیار را از فردی بگیرند
Witty
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
هزارتا مثبت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
لابد به شما ظلم شده اين وسط!
ناشناس
-
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
ظلم نشده فقط یک کمی نوازش صورت گرفته که شدید بوده و باعث مرگ این بنده خدا شده چرا که شدت نوازش زیاد بوده !؟؟ اگر استدلال نماینده ملت این است وای به حال آن ملت.
تیرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آقای کوثری اگر ستار بهشتی فرزند خودتان بود باز هم اینجوری اظهار نظر می کردی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
امثال کوثری رو مردم خوب شناخته اند و ازشون نخواهند گذشت.
2212
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
دقيقا. فقط به خاله من ظلم شده
دوستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
به صد افرین به این خبر نگار باهوش و نکته سنج ، قاطع ، با سواد. و متین.
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
اقای کوثری ادمی رو گرفتن به هرجرمی و فبل از اثبات اتهام اون رو کشتن ظلم نیست؟؟ اگه این ستار بهشتی از نزدیکان شما بود چی میگفتی؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
رضا جان جهت باد نشون میده که چی میگفت
الدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
چه ظلمی بالاتر از اینکه جونش گرفته شده (جانی که بزرگترین نعمت خداوند هست)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
مجازات بعد از صدور حكم قطعي در دادگاه صالح اجرا ميشود . نه توسط پليس و قبل از رسيدگي در دادگاه
آقاي قانون گذار مجلس شواري اسلامي
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
خیلی تلخ بود
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
دلیل نفرت ما از شما همین جمله متکبرانه است

نه. من معتقد نيستم كه به او ظلمي شده باشد و هر كسي كه برخلاف امنيت كشور كاري را انجام مي‌دهد بايد مجازات آن را هم بچشد....!!

شما به مملکت ظلم نکردی ؟ شما نسلها را نابود نکردی ؟ مجازات تو چیست ؟امیدوارم آن را ببینم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آقای کوثری خدایی وجود داره؟!!!!

امیدوارم یک روزی جای مادر ستار بهشتی قرار بگیرید که حس ایشان را درک کنید...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
نترس خدا مو را از ماست خواهد کشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
یعنی چنین آدمی حس پدری داره؟
ناشناس
CANADA
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آقای کوثری واقعا برای شما متاسفم . متاسفم از اینکه مجلس ما نماینده ای همچون شما رو داره .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آفرین
ناشناس
NETHERLANDS
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آقای ! کوثری ، کی به شما رای داده؟
اگر به غیر از مردم کسی هست بگویید ، کاش قبل از انتخاب شدنت کمی مردم صدا و طرز فکر شما را بیشتر می شناختند و بعد رای می دادند ، تا مرد سخن نگفته باشد .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
من براي خودم متاسفم در كشوري زندگي ميكنم كه نماينده اش اينه
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
پس با این حرف شما در حق ستار بهشتی لطف شده....
امیدوارم این الطاف شامل فرزندان شما هم بشه....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
جناب سردار با وجود اين نوع جهان بيني براي اخر تتان بسيار نگرانم بزرگوار كمي بينديشيد و اخرت و وجدان خود را بيش از اين اسير دنيا نكنيد
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
درود خدا بر علی مطهری که نمونه ای هر چند کوچک از وظایف یک نماینده واقعی رو داره انجام میده ای کاش سایر نمایندگان هم کمی یاد بگیرند.
دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
من نه جانباز هستم و نه جبهه رفته ای کاش آقای مطهری در مورد جانبازان هم این طور قاطع برخورد می کرد و از حقوق آنها هم دفاع می کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
تا وقتي امثال اين آقايون نماينده مجلس هستند وضع همينه درود بر علي مطهري
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
جبهه اي كه براي پست و مقام وامتياز باشدبا جبهه اي كه براي خدا باشد فرق ميكند.
اگر براي خدا رفته باشيد كه مطرح كردن نداردو اگر براي دنيايتان رفته ايد واي به حال ما ملت كه فريب امثال شما را مي خوريم و به شما راي مي دهيم.
حقيقتا"چند درصد از افراد حوزه انتخابيه اتان به شما راي دادند؟فعلا"كه پول و قدرت در دست شماست و مرگ افراد اين جامعه براي شمامثل مردن مگسي ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
درود بر شرف و غيرت خبر نگار اعتماد در اين فضاي خود سانسوري حسابي اين سردار رو كلافه كردي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
این آقا نماینده مجلس است؟!! خیانت به نظام و رهبری است. این موضع گیری عمق بی وجدانی یک انسان رو نشون می دهد. ریختن خون و از بین رفتن یک نفس چه راحت در ذهن امثال این آقایان نقش بسته است. ظلم به جمهوری اسلامی نکنید با این اظهارات نا بخردانه. حالا که با اندک رای بر صندلی قدرت نشسته اید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
بنده سابقه 30 ماه فعاليت رزمي در جبهه ها از اسلام آباد تا خرم شهر را دارم.اما شرم باد بر چنين نمايندگاني كه چنين آسان وجدان را حراج گذاشته اند .باشد روزي كه انتقام خون امثال ستار بهشتي دامان توجيه كنندگان آن را گرفته و فرشته عدالت انان به كيفر برساند....رزمنده سابق و اصلاح طلب فعلي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
از دید این آقا که خود را نماینده مردم میدانداگر به ستار بهشتی ظلم نشده پس به شکنجه گران ایشان ظلم شده است.بنابرین حتما خانواده ستار بهشتی باید از شکنجه گران معذرت خواهی کنند.!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
میشه شما ظلم را تعریف کنید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
ظلم یعنی بیای مجلس و غذا تموم شده باشدوبفهمی که برا خونه از بیرون باید غذا بگیری
ظلم یعنی زن اولت با زن چهارمت نسازه
ظلم یعنی چهارتارفیق با هم اختلاس کنند اما یکی حق بقیه رو نده
ظلم یعنی ماشین شاسی بلندت یک مدل پایینتر از بقیه باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
هر کس علیه منافع اربابان قدرت و ثروت سخنی بگوید ولو به اندازه نوک سوزن ظلمی ناروا و گناهی نا بخشودنی در حق آنها مرتکب شده است بنابراین

بهتره خودش غزل رو بخونه......
الم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
ظلم یعنی اینکه به هرنماینده مجلس بجای یکمیلیارد تومن ودیعه مسکن صد میلیون تومن بدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
نکنه شما یکی از نماینده های دلسوز !!! این ملت هستید جناب " الم " ...
خیلی دل پری از این مردم ظالم ! داری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آقای کوثری در مورد پرونده شهدای هسته ای خوشبختانه نظام با تمام جدیت پیگیر است و کوتاهی نمی کند اما امثال خانواده ستار بهشتی که حامی ندارند نباید کسی پیگیر شکایتشان باشد؟ ضمنا اگر یک کارگر بیکار شده نسبت به شرایط بدی که دولت خدمتگدار مورد حمایت امثال شما باعث و بانی آن بوده، اعتراضی داشته بهای این اعتراض مرگ است؟ شما دو عذرخواهی بزرگ به خانواده ستار بدهکارید حمایت بی دریغ از کسانی که اوضاع فعلی را رقم زدند و دوم بابت قضیه فرزندشان و احقاق حقوق آنها. زمانی بود که افتخار انقلاب حمایت از قشر محروم بود امروز چه بر سر آرمانهای شما آمده؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
این است قرق سراداران بی ادعائی که خالص بودن و شهید شدندویا گمنام در گوشه ای دیگر این مملکت در حال خدمت هستند. نه مثل بعضیها که سابقه جبهه و جنگ خود رادر آن زمان هم برای دنیای آینده شان در نطر داشتند.
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
ظلم نشده که یه کم کشته شده! خودش هم راضیه! آقای کوثری توی خواب با روح اون مرحوم در تماسند.
جهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
به استناد حرف آقاي كوثري همين كه از طرف نيروي انتظامي به خانواده ايشان سر زده شده و مثلا كمك نقدي كردند براي ايشان كفايت مي كند .
واقعا مسئولين ما به كجا ميروند و نگاهشان به كجاست
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
حالا مگه چند روز جبهه رفتي كه ميخواي سند مملكت و به نامت بزنيم؟؟؟؟؟
اگه .........؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
پس بفرمایید به این مرحوم کلی هم لطف شده!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
ممنون از اين خبرنگار و ممنون از انتشار دهنده هاي اين مصاحبه كه باعث شدند ما پي به درون اينچنين افراد ببريم و ماهيت واقعي انهارا بشناسيم. حيف بر آن جبهه كه تو در ان بوديد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
انشاءالله به شما هم ظلمي نشود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
تمام مشکلات از اینجا شروع شد که عده ای رفتند جبهه
عده ای شهید شدند
عده دیگری مٍل آقای کوثری حالا میراث خوار جنگ شدند و طلب کار!!
آقای کوٍثری شما از جبهه رفتن به جایی نرسیدی؟
نمایندگی !! خونه؟ ماشین...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
واقعا حسادت و تنگ نظری تا چه حد آقای کوثری؟؟؟تابلوه از علی مطهری کینه داری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
میشه شما ظلم را تعریف کنید؟
رضایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
از نظر شما آیا در عاشورا به امام حسین (ع) ظلم شده است ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
مصاحبه ی جالبی بود. هر چند نظرات خوانندگان خیلی خوب بیانگر اعتماد افراد به حرف های اقای کوثری است ولی لازم است بدانیم آقای کوثری اجر خود را از مردم( نه از خدا) در موضوع جبهه ر فتن گرفته اند. سرداز هستند و نماینده مردم! انشاله قبول باشد این جبهه رفتن و منت نداشتن های ایشان و مأجور نزد مردم باقی بمانند.
محفوظ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آقای کوثری

حیف از جوانی که رفت و صد حیف که شما نماینده مجلس نظام اسلامی هستی
لااقل یکبار نهج البلاغه امیر مومنان را بخوان!
قلب آقا از وجود همچون شماهایی به درد آمده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
مطمئن باشید که آه مظلوم گریبان ظالم و طرفداران او را خواهد گرفت. دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد.
آنان که امروز بر اریکه قدرت نشسته اند، سرانجام روزی پایین کشیده می شوند و آنگاه که مورد ظلم واقع شدند، حسرت روزهایی را خواهند خورد که به دیگران جفا کرده اند و یا در روا داشتن ظلم به دیگران همیاری کرده اند.
ولی تاسف فایده ای نخواهد داشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
خدا از این عدالتها نصیب شما و فرزندانتون هم بکنه .
جاوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
انشاالله
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
در جواب آقای کوثری میشه گفت: اونی رو که خوابیده میشه بیدار کرد ولی اونی که خودش را به خواب زده نمیشه!
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آقاي كوثري، به اينجور جواب دادن ميگن صفصته. خب اگر جواب درست و حسابي نداري بگو نظري ندارم. نمي كشنت كه! ضمناً اگر جبهه رفتي من هم رفته م اين كه دليل نمي شه كه اگر كسي نرفته ديگه حق نداشته باشه تا آخر عمرش حرف نزنه. بعدش هم اينكه اصلاً اين جبهه رفتن يا نرفتن چه ربطي به موضوع اصلي داره ؟ بابا تو هم مارو گير آوري ها !!! نمي دونم نماينده كدوم شهري ولي بهرجهت براي خودم و مردم اون شهر متاسفم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
سفسطه درسته دلبندم.حرفات درسته کاملا موافقم
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
"سفسطه درسته دلبندم.حرفات درسته کاملا موافقم"
ممنون
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
حالا شما مراجعه حضرت علی به دادگاه- برخورد با مجرم و... را به وضعیت کنونی مقایسه کنید شاید هم حرفایی که در مورد مهر و محبت و مظلوم دوستی علی خود این علمای بزرگوار به ما گفتند دروغ است اگه هم درست است پس چرا عمل به اون نمیشه توسط خودشون ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آقای کوثری می ترسم از روزی که بلایی که سر عبدالحسین روح الامینی آمد سر شما هم بیاید ایشان نیز چنین اخلاقیاتی داشت و خداوند متعال آن سرنوشت را برای فرزندش به ارمغان گذارد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
عدل الهی نزدیک است. از خدا بترسید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
شكرت خدا معناي جديد ظلم را هم فهميديم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
فکر کنین تا ایشون و همفکرای ایشون دارن توی مملکت جولان می دن، اگه خاتمی هم بیاد تغییری ایجاد می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
اگرازاده نیستید لااقل انسان باشید
سنگ پا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
با عرض تاسف و تالم شدید به استحضار می رساند که ایشان نماینده ما در خانه ملت هستند و قرار است از حقوق ما دفاع کنند.
اسدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
اگرذره ايي از منش امام علي را داشتي چنين سخن به گزاف نميگفتي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
واقعا جایی تاسف است که شما در وکیل مردم در مجلس هستید
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
امثال آقای کوثری هستند که با این معلومات و با این طرز فکرو با این عدالت کار مملکت رو با اینجا رسوندن.خدا میداند که اگه ایران هردمبیل اداره میشد و اصلا دولت و مجلس نداشت بهتر اداره میشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
میشه شما ظلم را تعریف کنید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
این رویه های غلط بلاخره شر فراگیر میشوند و هر کس که جلوی این رویه ها را بخواهد بگیرد جای ستایش دارد.
در خود قرآن کریم نسبت به حدود الهی سفارش شده و توصیه شده که در مورد زنا کار حد باید جاری شود(البته با لوازم آن) و کسی در اجرای مسامحه نکند و مرحمت بدون رضایت خدا روا ندارد و حدود الهی را لازمه بقای جامعه دانسته اما در ادامه هم گفته حد را جاری کنید ولیکن حق ندارید به او دشنام داده بی حرمتی کنید.حالا امثال آقای کوثری که با یک پیش فرض اثبات نشده همه مخالفین و منتقدین خود را عوامل دشمن و بیگانه و خائنین به مملکت فرض میکنند و بعد هم میگویند با خائن هم هر کاری میشود کرد و ظلم هم نیست یک بحث دیگری است.
عدالت خواه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
شاید برخی قائل به وجود خدا نیستند که اینطور بی محابا قضاوت می کنند. دم مسلمان خیلی حرمت دارد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آقای کوثری به‌جای اينکه بگويند کجای انتقاد مطهری دقيقاً اشتباه بوده ايراد گرفته‌اند که چرا آقای مطهری مثلاً در قبال ترور دانشمندان هسته‌ا‌ی حرفی نزد. فرض کنيد که نزد، چه ربطی به موضوع ستار بهشتی دارد؟ ضمن اينکه حرف‌های کليشه‌ای مثل «خوراک دادن به بيگانه و ... ديگر واقعاً مسخره‌بازی شده.
_____
راستی ضمن تشکر از نويسنده محترم اين خبر، ايشان يک‌جاهایی به اشتباه حرف‌های نماينده را با فونت درشت نوشته و يک‌جاهایی حرف‌های خبرنگار را.
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
دلم گرفته ، خیلی ، خیلی ، خیلی زیاد....
الم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
آيا يك روز به جبهه آمدند؟ آيا ايشان يك روز آمدند از بچه‌هاي ما كه در اين جبهه‌ها به شهادت رسيدند دفاع كنند كه الان از اينها [ستار بهشتي، هاله سحابي و فروهرها] دفاع مي‌كند؟
شما درجبهه چکارمیکردید ؟ میشه برای ما روشن کنید آقا
حاتمیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
سلام طلبه ای هستم اصولگرا وصددرصد ولایی دعامیکنم مردم حرفهای اقای سردار را به حساب نظام و ولاییون نگیرندسیاسی بازی چقدر انسان رادر برابر حق بی انصاف میکندسردار قیامتی هست هرحرفی راپاسخی باید
Witty
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
سلام . جواب فقط سکولار شدنه
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
سلام.به عنوان يك رزمنده لشكر 27حضرت رسول در طول 8سال دفاع در مقابل متجاوزين به اين اب و خاك از صحبتهاي اقاي كوثري به خود لرزيدم.جناب اقاي كوثري شما در زمان جنگ فرمانده لشگر 27بوديد و من افتخار حضور در اين زمان رو داشتم اما با صحبتهاي امروزتان و عقايدتان متوجه شدم كه قدرت با انسان چه ميكند.به عنوان يك رزمنده از خانواده ستار بهشتي عذر خواهي كرده و اميدوارم روحش در ان دنيا در ارامش ابدي قرار گيرد.اما واي به حال شماها واي.
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
وای برملتی که هم چون تویی نماینده اش در مجلس باشد و درود بر تو خبرنگار شریف و با هوش و جسور خداوند سالم و ثابت قدمت بدارد.آمین.
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
امیدوارم همین عدالت در مورد شخص شما هم اعمال بشه انشا الله به حق پنج تن
bato-adv
bato-adv
bato-adv