bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۳۳۳۲

"مازیار رویان" غرفه برتر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری

تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۲
موسسه آموزش عالی مازیار رویان به عنوان غرفه برتر چهاردهمین نمایشگاه  بزرگ دستاوردهای پژوهشی و فناوری انتخاب شد. 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموز عالی رویان، مراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهشی و فناوری عصر روز چهارشنبه 27 آذر  با حضور وزیر علوم و معاون پژوهش و فناوری این وزارتخانه و نایب رییس مجلس شورای اسلامی شناسایی در محل  دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. طی همین مراسم، از بین 254 غرفه موجود، غرفه موسسه آموزش عالی مازیار رویان به عنوان غرفه برتر شناخته شد.

لازم به ذکر است در بخش دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی غرفه‌های دانشگاه فنی حرفه‌ای، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مازیار، دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، جهاد دانشگاهی و انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی در زمینه‌ی نشر به عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند.

در همین خصوص رضا سالاریان رئیس هیات موسس و عضو هیئت علمی موسسه آموزش عالی مازیار رویان گفت: در این راستا تلاش بر این است که در سال آینده نیز با توان مضاعف و طرح های پژوهشی و تحقیقاتی کیفی تر در این نمایشگاه شرکت کنیم.

 سالاریان افزود: حضور در این نمایشگاه ها علاوه بر ترغیب و تشویق پژوهشگران، با در معرض نمایش گذاشتن توانمندی جوانان مستعد، زمینه ای برای پیوند بین صنعت و دانشگاه و شناخت استعدادهای نهفته دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود.




برچسب ها: فناوری رویان
مجله خواندنی ها
مجله فرارو