bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۶۰۲۳

وزیر بهداشت: حال شوخان خوب است

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تازگی در صفحه اجتماعی کلوب عضو شده و در آخرین یادداشت خود گفته است که وضعیت کلی شوخان خوب است.

به گزارش ایرنا، «سیدحسن قاضی زاده هاشمی » در یادداشت خود افزوده است: این روزا خیلی ها پیگیر چند و چون بینایی شوخان و سیر درمانش هستند؛ این موضوع رو هم با وسواس پیگیری می کنند. به همین دلیل این چند خط رو برای آنها و شما می نویسم.

این یادداشت اضافه کرده است: بعد از عمل جراحی پیوند قرنیه و سلول های بنیادی که خوشبختانه خیلی هم خوب انجام شد، عصر پنجشنبه بیست و یکم فروردین، شوخان رو معاینه و وضعیت چشمش رو بررسی کردم؛ خدا رو شکر مشکل خاصی نداشت. البته خیلی زوده که بخوایم با قطع و یقین درباره وضعیت بینایی او نظری بدیم. هنوز باید معاینه ها و بررسی های بیشتری انجام بشه.

هاشمی ادامه داده است: دکتر غفاری هم که پیگیر مسایل درمانی شوخانه، از فردای عمل پیوند تا امروز به طور مداوم وضعیت اونو زیر نظر داره تا مشکلی پیش نیاد. امیدوارم دو تا سه هفته دیگه پلک های اونو باز کنیم. من به نتیجه این کار خیلی خوش بینم؛ از شما و همه مردم عزیز هم می خوام برای شوخان دعا کنین تا به لطف خدا هر چه زودتر بیناییش رو به دست بیاره.

ˈشوخانˈ که در زبان کردی به معنی شادی است نام دختر بچه ای است که به علت تزریق پنی سیلین بینایی خود را از دست داده است.

چشم چپ این کودک روز پنجشنبه 14 فروردین 1393 توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یک تیم متخصص با استفاده از روش پیوند سلولهای بنیادی جراحی شد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو