bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۱۵۹۱
فدراسیون فوتبال مربی اش را نمی خواهد

فرکی جانشین کی روش می شود؟

حسین فرکی بالاخره پس از فکر کردن به این نتیجه رسید که نمی تواند به کارش با اهوازی ها ادامه دهد و از این رو با این باشگاه اهوازی خداحافظی کرد. اتفاقی که اگرچه هواداران و برخی بازیکنان تیم فولاد را آزار داد با این حال چندان غیره منتظره هم نبود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
فرارو – پس از معرفی دراگان اسکوچیچ به عنوان مربی جدید فولاد، بحث درباره مربیگری حسین فرکی در تیم ملی جدی تر شده است.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، حسین فرکی بالاخره پس از فکر کردن به این نتیجه رسید که نمی تواند به کارش با اهوازی ها ادامه دهد و از این رو با این باشگاه اهوازی خداحافظی کرد. اتفاقی که اگرچه هواداران و برخی بازیکنان تیم فولاد را آزار داد با این حال چندان غیره منتظره هم نبود.

فرکی با تفکری جدید و دمیدن خونی تازه در رگ بازیکنان فولاد این تیم را بعد از مدت ها یکبار دیگر قهرمان لیگ برتر کرد. این در شرایطی بود که به عنوان تنها نماینده ایران توانست جواز صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد و در نهایت هم بدون متحمل شدن شکست و فقط به خاطر قانون گل زده در خانه حریف از این بازی ها کنار رفت.

اما درست فردای همان روز شایعه ها درباره ماندن و نماندن فرکی در تیم فولاد قوت گرفت؛ مسئولان باشگاه اهوازی با بیان این موضوع که حکم جلب او را گرفته اند ( به مزاح البته ) علاقه شان به تمدید قرارداد با مربی با اخلاق لیگ را نشان دادند ولی ظاهرا حسین فرکی در ذهنش به دنبال چیز دیگری می گشت. در واقع این مربی به این دلیل که می خواهد به وضعیت جسمانی اش برسد و زانویش را به تیغ جراحی بسپارد از مجموعه فولاد جدا شد. حتی مسئولان فولادی به او پیشنهاد دادند که با ویلچر هم مربیگری کند ولی اهواز را ترک نکند. اما حسین فرکی مصمم است که به زانویش (شاید) و یا به هدفش (شاید) برسد.

درباره زانویش گفته ابتدا یکی را به تیغ جراحان می سپارد و آمادگی این را دارد که یک فصل را بدون تیم بگذراند. اما در نقل قول هایی که از او منتشر شده این جمله با قطعیت عنوان نشده است و به این موضوع اشاره کرده که ممکن است فرصتی پیش بیاید.

اما فرصت پیش آمده چیست؟ ابتدا باید به تیم تراکتورسازی اشاره کرد که بعد از توافق اولیه با پتروویچ حالا با فرکی بدون مواجه شده و به نظر می رسد مذاکرات با این مربی را از سر گرفته است. تراکتور با توجه به پشتوانه خوب هوادارانش می تواند تجربه ای مشابه برای فرکی باشد اما ظاهرا این پیشنهاد هم سرانجامی نخواهد داشت چرا که فرصت دوم  وسوسه کننده تر است.

فرکی جانشین کی روش؟
علی کفاشیان به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران همچنان به صحبت های انتقادی علیه کی روش ادامه می دهد. او در بحث لباس های تیم ملی هم حتی کی روش را مقصر می داند و می گوید اوست که بازیکنان را تحریک می کند. از طرف دیگر رییس خوشحال مدت هاست بدون برگزاری جلسه با وزارت از رقم بالای تمدید قرار داد کی روش حرف می زند و می گوید این مورد شدنی نیست.

این صحبت ها را باید کنار حرف های کی روش گذاشت که پیش تر گفته بود از مدت ها قبل به من ثابت شده است که من را نمی خواهند. حالا با کناره گیری فرکی از تیم فولاد و کنار هم نشستن این مسائل به نظر می رسد سناریویی که از مدت ها قبل چینشش آغاز شده بود در حال عملی شدنش است؛ در واقع فرکی می تواند زانویش را به تیغ جراحان بسپارد و کی روش هم می تواند با تیم ملی در جام جهانی سر کند.

بعد از جام جهانی هم علی کفاشیان به احتمال فراوان به این بهانه که هزینه نگه داری کی روش را ندارد این مربی را از کار برکنار می کند و زمینه را برای مذاکره با مربیان تازه از جمله حسین فرکی باز می کند. به این ترتیب هم فدراسیون به سراغ گزینه معقولی می رود و هم فرکی به عنوان یک مربی که نیاز نیست دائما همراه تیم باشد می تواند به سلامتی اش رسیدگی کند.

البته فرکی در پاسخ به سوال های اینچنینی این موضوع را مطرح می کند که تا به حال در این مورد با او صحبتی نشده است ولی بدون تردید او هم می داند که یکی از گزینه های جدی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی روش است. حالا اگر این میان اتفاق دیگری رخ دهد و قبل از عملی شدن این سناریو، کی روش قهرمان ملی شود و کفاشیان پولدار، آن وقت دیگر از آن دست اتفاقاتی است که باید آن را غیره منتظره نامید.

پوریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آیا اینو هم میدونین که کیروش هر سال 12 میلیون یورو میخواد؟؟؟؟
مجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
چرا بايد به فكر رفتن كيروش باشيم..مگه بد نتيجه گرفته؟اين تيترا و نقداي بي مزه كه بيشتر به تضعيف تيم ملي مي انجامه براي چيه؟!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کیروش باید تا پایان جام ملتها باشه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
این یک حقیقت بزرگ هست تا تفکر جهانی نداشته باشی هیچوقت جهانی نمیشوی !!! ما ممکنه مربیان داخلی خوبی داشته باشیم ولی مربیان درجه یک جهانی حالا حالا نداریم شک نکنید ژاپن تا چند سال آینده جزء 5 کشور فوتبالی جهان میشه !!! و گفتن دو جام جهانی دیگه ما قهرمان جهان میشیم اونوقت ایران هنوز از گروهش بالا نیومده چون مربیان داخلی هدایت تیم ملی را بر عهده دارن و کره و استرالیا هم همینطور !!!!!!! اونوقت خیلی ضایع هست کشورهای همسایه خوب باشن و اندر خم صعود چون مربیان داخلی میشن!!!! کی روش آدم حرفه ای و یک مدیر قاطع و روانشناس حرفه ای هست !!! مثل ولاسکو ...رئیس فدراسیون فوتبال حرفه ای باشید و حرفه ای زندگی کنید نه .....!
Vahid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تيمهاي ليگ برتري ١٥ تا ١٨ ميليارد بودجه يكساله دارند انوقت فدراسيون گداي ايران ميگه ٢ ميليون يورو نداريم واقعا براي فدراسيون وكفاشيان متاسفم اينها هر روز به فكر خيانت به پرچم هستند هر وقت مربيان وطني قابل دونستند سمند ملي سوار شوند انوقت ميشود براي تيم ملي يك مملكت مربي وطني گذاشت
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۷
سعادت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مربیان داخلی یه درد تیم ملی نمی خورند چون انجا باید در سطح جهانی فکر کنند که فعلا هیچ کدام ندارند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا درست میگی .
مربیان داخلی نمی تونن مثل کی روش فکر کنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مربیان داخلی به جای روحیه دادن به تیم ترس از حریفان را در دل بازیکنان می پراکنند و همچنین بجای اینکه بر کار خود متمرکز باشند به حاشیه می پردازند ضمنا توان مربیگری در بازی های حساس را ندارند
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
در شخصیت و هویت مربی ایرانی نیست که اینگونه جایگزین فردی شود که در کارش هم موفق بوده است.
کی روش در بردن تیم ملی به جام جهانی و جذب ستاره هاس ایرانی خارج از کشور موفق بوده است. روا نیست که مربی ایرانی وارد بازی نخ نمای فدراسیون با مربیان خارجی شود. فدراسیون همیشه نزدیک بازیهای جام جهانی این بازی را راه انداخته است. اگر ایشان به آبروی بین المللی خود فکر نمی کند مربی ایرانی باید به فکر شخصیت و اخلاق کاری خود باشد.
مربی ایرانی نباید ابزار و بازیچه قرار گیرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بنظر من فرکی حتما بدرد تیم ملی میخوره ولی نه با عنوان سرمربی! ایشون میتونن مربی تیم باشن و در زمینه پیدا کردن استعدادهای جوان به مربی مشاوره بدن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
باز همان داستان قدیمی
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چرا به زور می خواهید یک کار اشتباه رو جا بیاندازید و سناریویی که سر برانکو آوردید یک باردیگر انجام بشه ، بابا دو مربی بزرگ تا حالا در ایران در سالهای اخیر موفق بودن یکی کی روش و دیگری ولاسکو و باید ادامه پیدا کنه و لی به نظر من این ظرفیت توی فداسون آقای کفاشیان وجود نداره چون این کاره نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ولاسکو بزرگترین تیم ها و غول های والیبال مثل ایتالیا، لهستان، روسیه، صربستان،‌آلمان، آمریکا و کوبا رو برده برای بازی با کره و چین تیم دوم و سوم ایران رو می فرستاد و ایران 3 بر 0 بازی رو می برد.
اما کی روش کره رو برده و به لبنان و ازبکستان باخته.
فکر می کنم که موفقیت این دو اصلا با هم قابل مقایسه نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نظر آقای سعادت 15:06 هزار تا لایک چند امتیازی داره.لطفاً به آقای خنده رو (کفاشیان)بگین با رفتن کیروش تو هم باید ساکتو ببندی و بری.تیم ملی به مربیای بزرگ جهانی نیاز داره نه مربیان داخلی. ( به جناب فرکی هم CC بزنید تا بفهمه که درسته فولادو قهرمان کرده، اما برای مربیگری تیم ملی یه إره کوچیکه.)
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگر این بازیکنان از خود راضی در سطح بازیکنان جهانی هستند که باید مربی در سطح جهان داشته باشیم ؟ منطقی باشیم باید همه چیزمان با هم بخواند . بی جهت پول را هدر ندهیم .
سيدمجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از قديم گفتن بزرگي خرج داره.... نميشه بدون خرج كردن آقاي كرد. مربي بزرگ ميخاييم، موفقيت ميخايم ولي به 1ول كه ميرسه ميگيم نداريم. خب دنيا داره همين كارو ميكنه كه موفق ميشه. همش كه نميشه با غيرت و همت به پيش رفت. اونها سرجاشون محفوظن ولي چيزهاي ديگه اي هم لازمه....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کفاشیان بایستی بره نه اقای کی روش وقتی کی روش تیم ایرانودبه جام جهانی برد منتظر این لحظه هم بودم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بعید میدونم آقای شادابیان به این زودی ها بره !معمولا تو این مملکت هرکی درست کار کرد زود میره و هرکی بد کار کرد سالهای طولانی می می مونه!
Admin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگه قرارداد کیروش تمدید نشه دوباره بر میگردیم سر خونه ی اول!!!
ناشناس
GERMANY
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این دقیقا نشون میده این آقای کفاشیان هیچ چیزی از منافع ملی و احترام به کشور نمیدونه. آخه به جای اینکه به این مربی دلداری بدند که اگه پیروز شدیم با چند برابر قیمت نگهت میداریم برا بازیهای آسیای دقیقا قبل از بازیهای جام جهانی داریم کاری میکنیم که از ما متنفر شه و تو بازیهای جا تلافی کنه. اون که میگه برا لباسا پورسانت می خواسته که حرف مضحکی برا چنین مربی معروفی هستش . حالا هم که مرتب داره زمزمه اخراجش را میگه بعد انتظار داره در جام جهانی هم خوب بدرخشیم. واقعا که؟؟؟؟
علیرضاART
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای کفاشیان به مربی فعلی تیم ملی، فرصت خواهند داد که نتیجه عملکردشان را در جام جهانی نشان دهند.
بنابراین زود قضاوت نکنید
حمید رامه گرمسار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حتما
دارید ضمینه ی حضور یکی مثه علی دایی رو تو تیم ملی فراهم می کنید.
آقای مهندی
عزیز دل برادر
تیم ملی یه کشور 80 میلیونی رو فدایی عقده های شخصی آدم های کوچولو نکنید.
موسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اشتباهی بزرگ و نابخشودنی است کنارگذاشتن کارلوس کی روش از تیم ملی
این تیم داره کم کم جون میگیره
آقای کفاشیان یه کم به نظر مردم احترام بذار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگه کفاشیان و دارو دستش بعد جام جهانی موندگار بشن !!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مربی گری فرکی در تیم ملی واقعا مضحکه. آخه این آقا چی از فوتبال روز دنیا میدونه؟؟ بابا قهرمانی این فصل فولاد به خاطر بی پولی استقلال و پرسپولیس بود نه فرکی
خوزستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حتما به خاطر موفقیت درجام باشگاههای آسیا
بابادست بردارید ماهنوز مربی داخلی درسطح ملی واسیایی نداریم حالا حالا ها جاداریم
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
از کامنت های همگی شما واقعا تعجب کردم.
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین