bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۲۰۵۵
تاوان غیر مجاز راندن همین است

گواهینامه یواخیم لوو 6 ماه توقیف شد!

در شرایطی که یواخیم لوو این روزها تیم ملی آلمان را برای حضور موفق در جام جهانی به اردوی ایتالیا برده و در آنجا آماده می کند اسیر مسائل حاشیه ای هم شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
فرارو – مربی تیم ملی آلمان به مدت 6 ماه نمی تواند پشت اتومبیل بنشیند و رانندگی کنند.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، در شرایطی که یواخیم لوو این روزها تیم ملی آلمان را برای حضور موفق در جام جهانی به اردوی ایتالیا برده و در آنجا آماده می کند اسیر مسائل حاشیه ای هم شده است.

در واقع گواهینامه او به علت درج نمرات منفی زیاد در گواهینامه به خاطر سرعت غیرمجاز و صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی  به مدت 6 ماه توقیف شده است و او در این مدت حق رانندگی کردن ندارد. به گزارش فرارو و به نقل از خبرگزاری فرانسه، یواخیم لوو در صحبت هایی که سایت فدراسیون فوتبال آلمان آن را پوشش داده این مورد را به حق توصیف کرده است.

سرمربی خوش پوش ژرمن ها که تیمش از بخت های اول قهرمانی در این جام به حساب می آید در این باره گفت:« به خوبی می دانم که بعضی وقت ها خیلی تند رانندگی می کنم. البته باید بگویم متاسفانه. به هر حال می دانم که باید ترمز بگیرم و از یک جا جلوی این شیوه غلط رانندگی کردن را بگیرم».

یواخیم لوو 54 ساله در ادامه اشاره کرد که از این اتفاق درس گرفته است:« این موضوع اتفاق خوبی است تا از آن درس بگیرم و رفتار رانندگی ام را از این پس تغییر بدهم ». اما بعد از «یوگی» نوبت به اولیویر بیرهوف مدیر تیم ملی آلمان رسید تا اولین کنایه را به سرمربی اش بزند:« ما با  کمپانی ای که اتومبیل ها را در اختیارمان قرار داده صحبت کرده ایم و با آنها به توافق رسیده ایم که از این پس فقط اتومبیل هایی را به یوگی بدهند که کنترل سرعت داشته باشد!»

البته این اولین بار نیست که گواهینامه یواخیم لوو توقیف می شود. پیش تر در سال 2006 هم دوربین های ثبت سرعت برای او سرعت 134 کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده بودند آن هم در شرایطی که سرعت مجاز 100 کیلومتر بود. همان اتفاق باعث شد تا گواهینامه او 4 هفته توقیف شود. آلمان که روز 7 ژوئن به سوی برزیل پرواز می کند در اولین بازی گروه G باید برابر پرتغال و کریستیانو رونالدو به میدان برود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو