bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۹۹۳۶

دومین شماره بیست منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
دومین شماره مجله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بیست منتشر شد.

در این شماره مجله علاوه بر پرونده ویژه نهاد دانشگاه در ایران پرونده‌هایی همچون استراتژی انتخابات مجلس از اصلاح طلبان تا اصول‌گرایان نگاهی به داعش از ابتدا تاکنون، بررسی اقتصاد سال‌های جنگ، نگاهی به پیش نویس قانون سازمان نظام رسانه ای و بررسی هفدهمین دور مسابقات آسیایی به چشم می‌خورد.

در پرونده ویژه این نشریه مصاحبه‌هایی از محمد جعفر توفیقی و ناصر فکوهی و یادداشتی از غلامرضا ظریفیان منتشر شده است. هم چنین ناگفته‌هایی از فرشاد مؤمنی و عابد جعفری را درباره اقتصاد سال‌های جنگ در قسمت اقتصادی این نشریه خواهید خواند.

در بخش سیاسی با موضوع استراتژی انتخاباتی مجلس جناحین سیاسی کشور مصاحبه های با صفایی فراهانی، محسن رهامی، حسن بیادی، احمد کریمی اصفهانی و یادداشت‌هایی از محمد کیانوش راد، علی دورانی و ... به چشم می‌خورد.

در بخش فرهنگی این شماره بیست یادنامه چهلمین روز درگذشت سیمین بهبهانی با شعری تازه از سید علی صالحی و منصور اوجی و مطالبی از محمود معتقدی، ایرج زبر دست و غلامرضا امامی منتشر شده است ضمن این که نگاهی ویژه به پیش نویس قانون نظام رسانه ای صورت گرفته و مطالبی از روزنامه نگاران و اساتید ارتباطات نظیر حسن نمک دوست، محمد مهدی فرقانی، یونس شکرخواه، کسری نوری، کامبیز نوروزی و ...منتشر شده است. همچنین در بخش خاطره محمد علی ابطحی و عبدالجبار کاکایی خاطرات تازه ای از روزهای جنگ روایت کرده‌اند. 

بخش ورزشی هم مصاحبه‌هایی با بهداد سلیمی، جلیل باقری و گزارش‌هایی از تاریخچه بازی‌های آسیایی و قیاس عملکرد ایران در دوره های مختلف و ... را برای این شماره در نظر گرفته است. شماره دو بیست متفاوت از شماره پیش بخش طنز خود را به 6 صفحه ارتقا داده و مطالب و کارتون‌هایی از احسان گنجی، آیدین سیار سریع، احسان ابراهیمی، شایان حسین نژاد، علی رضا کاردار، محسن ایزدی و ...منتشر کرده است.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه بیست ابراهیم بایبوردی است و محمدرضا مقیسه جانشین مدیر مسئول در این نشریه است. نفیسه زارع کهن دبیر تحریریه این ماهنامه و اعظم ویسمه، عاطفه خسروی، پژمان موسوی، فرهاد بهارفر، مسعود مرعشی و لیدا ایاز دبیر بخش‌های مختلف این نشریه هستند.

دومین شماره ماهنامه بیست در دور جدید با قیمت 7000 هزار تومان و در 128 صفحه در روزنامه فروشی‌های کشور موجود است.


برچسب ها: ماهنامه بیست
مجله خواندنی ها
مجله فرارو