bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۸۳۱

اختلافات زناشويي به مادركشي انجاميد

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۸۸

جواني كه متهم است شب گذشته در اقدامي جنون‌آميز دست به قتل مادرش زده است، پس از بازداشت در مقابل بازپرس جنايي اعتراف كرد.

ساعت ‌٤١/٢٣ شب گذشته زنگ تلفن همراه قاضي بهروز هنرمند بازپرس كشيك قتل پايتخت به صدا درآمد و افسر نگهبان كلانتري ‌١٣٦ فرجام وي را در جريان به قتل رسيدن زني ‌٣٧ ساله به نام ميترا در طبقه‌ي اول ساختماني مسكوني واقع در خيابان فرجام قرار داد كه بلافاصله بازپرس ويژه‌ي قتل به همراه پزشك كشيك قانوني، كارآگاهان اداره‌ي دهم آگاهي و عوامل تشخيص هويت در قربانگاه ميترا حضور يافت و تحقيقات خود را آغاز كرد.

در بررسي‌هاي اوليه، مشخص شد ميترا در خانه‌ي مادر خود به قتل رسيده و مادر وي نيز بر اثر اصابت ضربه‌ي چاقو به شاهرگ گردنش مجروح شده است.

با صدور دستورات قضايي لازم و تحقيق از همسايگان، پسر مقتول به نام فرزاد ‌١٥ ساله مدعي شد كه برادر ‌٢٤ ساله‌اش به اسم فرشيد مرتكب جنايت شده كه به اين ترتيب، فرشيد با تلاش ماموران آگاهي بازداشت و تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفت.

با اعتراف اين متهم به قتل مادرش، ماموران آگاهي پرونده‌ي وي را با درج اظهارات اوليه به همراه متهم روانه‌ي دادسرا كردند تا بازپرس شعبه‌ي چهارم بازپرسي (ويژه‌ي قتل) دادسراي امور جنايي تهران تحقيق از او را آغاز كردند.

متهم به قتل كه معتاد به شيشه، كوكائين و حشيش است، صبح امروز با اعتراف به جنايت به بازپرس ويژه‌ي قتل، گفت: چهار ماه قبل همزمان با شدت گرفتن اختلافات پدر و مادرم، پرونده‌ي در دادگاه خانواده به جريان افتاد و از همان موقع مادرم به خانه‌ي مادر بزرگم رفت. در اين مدت چندين بار تلاش كردم كه مادرم به خانه برگردد و به اختلافات پايان بدهد اما مادرم توجهي نمي‌كرد و روز به روز وضعيت‌مان بدتر مي‌شد.
 
ديشب براي بار آخر با مادرم تماس گرفتم و به او التماس كردم كه به خانه برگردد اما نپذيرفت. من كه از قبل مقداري كوكائين و شيشه مصرف كرده بودم، به شدت عصباني شدم و ديگر حال خودم را نمي‌فهميدم. همان موقع به سرعت از خانه‌مان در خيابان مجيديه خودم را به خانه‌ي مادربزرگم رساندم. وقتي وارد خانه‌ي مادر بزرگم شدم و او مرا با چاقو ديد، سعي كرد مقاومت كند اما ناگهان يك ضربه به گردنش زدم و سراغ فرزاد رفتم. 

او با زيركي از دستم فرار كرد و به خانه‌ي همسايه‌ها رفت. دنبال مادرم مي‌گشتم. ناگهان ديدم كه از اتاق خواب خارج شد و به طرف راه‌پله‌ها شروع به فرار كرد. فورا دنبالش رفتم و نهايتا توانستم در طبقه‌ي اول، يك ضربه چاقو به كمرش بزنم و فرار كنم. مي‌خواستم پدر و برادرم را هم بكشم اما فرزاد به پليس خبر داده بود و قبل از آنكه بتوانم نقشه‌ام را عملي كنم، در خانه دستگير شدم. هرگز از اين كار پشيمان نيستم. 

در پي اعترافات تكان‌دهنده‌ي اين متهم، پرونده‌ي وي با صدور قرار قانوني جهت تكميل تحقيقات و كشف زواياي پنهان حادثه در اختيار كارآگاهان اداره‌ي دهم آگاهي قرار گرفت و اين در حالي است كه مادر مقتول جهت درمان جراحت وارده در بيمارستان بستري شده تا پس از بهبود، تحقيقات لازم از وي نيز صورت گيرد.

برچسب ها: قتل مادر کشی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو