bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۱۹۹۹

سازماندهی‌ احمدی‌نژادی‌ها

تاریخ انتشار: ۰۲:۳۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
حالا ديگر فاصله سخنراني‌هايش به هفته رسيده است. هفته گذشته در ملارد و پنجشنبه عصر در مسجد جامع مسعوديه در سه‌راه افسريه. به نظر مي‌رسد هر چه به انتخابات نزديك‌تر مي‌شويم فعاليت‌هاي محمود احمدي‌نژاد و حلقه نزديكانش بيشتر و بيشتر مي‌شود. اگرچه رييس دولت سابق و يارانش براي اين برنامه‌هاي‌شان دست‌كم در ظاهر اهداف ديگري را بيان مي‌كنند و چند ماهي است كه عناويني همچون «تبيين انديشه‌هاي امام و رهبري» را دستمايه فعاليت‌هاي خود قرار داده‌اند اما چه كسي است كه اين روزها از سوداي بازگشت محمود احمدي‌نژاد به پاستور سخن نگويد؟ اين روزها ديگر پا را فراتر هم گذاشته‌اند. احمدي‌نژاد در يك سال آينده حلقه مردانش را كامل مي‌خواهد و اين يعني تمام ظرفيتي كه برايش موجود است.

 اين روزها در دفتر ولنجك جمع‌شان جمع است، از ثمره هاشمي و الهام گرفته تا معاون تازه از زندان برگشته حميد بقايي، محمود احمدي‌نژاد براي همه‌شان با عنوان «رييس‌جمهور سابق » حكم زده است. اگرچه نزديك به يك سال بود كه از پرحاشيه ترين و مرموزترين مرد كابينه‌اش خبري در دست نبود و اين بي‌خبري به قدري طولاني شد كه گمانه‌زني‌ها درباره بازداشت و فراخواندنش به دادگاه قوت گرفت. روز پنجشنبه اما پس از يك سال اسفنديار رحيم مشايي بار ديگر در كنار احمدي‌نژاد رويت شد، اما نه در يك سخنراني عمومي و نه در مقام همراه، بلكه در يك جلسه غيرعمومي با حضور برخي مقامات سابق دولت نهم و دهم و در قامت كليدي‌ترين سخنران اين جلسه در ساختمان دانشگاه ايرانيان؛ جلسه‌اي كه در آن نه خبري از طفره رفتن‌هاي هميشگي او و اطرافيانش درباره انتخابات سال آينده بود و نه خبري از تبيين انديشه‌هاي امام و رهبري. احمدي‌نژاد در جمع مردان كابينه سابقش از سفرهاي استاني‌اش سخن گفته و اينكه مردم از او درخواست كانديداتوري دارند.

به گزارش انتخاب به گفته يكي از حاضران كه به شرط عدم افشاي نامش با «انتخاب» سخن مي‌گفت، احمدي‌نژاد در اين جلسه گفت كه به هر استاني كه اخيرا سفر كرده، با درخواست‌هاي بسيار براي كانديداتوري مواجه شده است. وي با اين حال گفته است كه فعلا نمي‌خواهد فضا را با اظهارنظر رسمي در مورد كانديداتوري خود  انتخاباتي كند. شمس الدين حسيني، وزير سابق اقتصاد، نيكزاد، وزير سابق مسكن و خسرو معتضد، از ديگر سخنرانان اين جلسه بودند. در اين نشست كه احمدي‌نژاد نيز به سخنراني پرداخت، در مورد فعاليت دولت يازدهم و انتخابات رياست‌جمهوري آينده بحث و گفت‌وگو شد.

احمدي‌نژاد  فعاليت مي‌كند، اطرافيانش تكذيب
روز پنجشنبه محمود احمدي‌نژاد از غربي‌ترين نقطه تهران تا شرقي‌ترين آن فعاليت‌هايش را گسترانده بود. بعد از جلسه صبح با مديران دولتش پيرامون انتخابات سال آينده در ساختمان دانشگاه ايرانيان در محله جنت آباد تهران، عصر همان روز راهي منطقه افسريه در شرقي‌ترين نقطه تهران شد تا در مسجد مسعوديه سخنراني كند.

فعاليت احمدي‌نژاد و اطرافيانش به‌طور محسوسي تفاوت كرده است. از جنس سخنان خودش تا اقداماتي كه اعضاي دفترش در برنامه‌هاي عمومي انجام مي‌دهند. تا همين چندي پيش بود كه جمع‌آوري نامه‌هاي مردمي براي احمدي‌نژاد چاشني برنامه‌هاي سخنراني‌هايش بود حالا چيزهاي ديگري هم به آن اضافه شده است. باشگاه خبرنگاران از وجود فيلمبرداراني در مسجد مسعوديه خبر داده كه با مردم مصاحبه مي‌كردند و نوشته: بازار مصاحبه داغ است. جواني به ظاهر ٣٠ و چند ساله دوربين خود را در شبستان مسجد روي سه‌پايه كاشته و مشغول گرفتن مصاحبه از برخي حاضران است. آرام مي‌روم و دم گوشش tمي‌پرسم از كجا هستيد؟ پاسخ مي‌دهد: دفتر محمود احمدي‌نژاد. روحاني جواني روبه روي دوربين مي‌نشيند. مصاحبه كننده مي‌گويد: «حاج آقا تصور كنيد اين دوربين رييس‌جمهور است»، چه چيزي مي‌گوييد؟ فرد روحاني اندكي فكر مي‌كند و مي‌گويد: عمر بسيار كوتاه است. هر كاري مي‌كنيد، فكر آخرت هم باشيد. آن طرف شبستان هم جواني دوربين به دست شده و دارد مصاحبه مي‌گيرد.

مصاحبه‌شونده‌ها مسن و پا به سن گذاشته‌اند. چهره هاي‌شان آشفته و مشوش است. مي‌پرسد براي چه به اين جا آمده‌ايد؟ شايد سوال براي آنها اهميت چنداني نداشته باشد. آنها انگار به دنبال فرصتي هستند تا سفره درددل خود را باز كنند. يكي مي‌گويد: «پسرم بيكار است»؛ ديگري مي‌گويد: «گرفتارم كار ندارم، هزينه درمان بالاست.» اگر احمدي‌نژاد بيايد، اوضاع درست مي‌شود؟ به يكديگر خيره مي‌شوند، همه شان با هم مي‌گويند: «نمي‌دانيم، خدا كند كه درست شود!» يك‌دفعه صداي داد و بيداد بلند مي‌شود. چيزي نيست! پوسترهاي تبليغاتي احمدي‌نژاد دارد بين مردم تقسيم مي‌شود. به نظر مي‌رسد ديگر نبايد حرف‌هاي اطرافيان احمدي‌نژاد را چندان جدي گرفت. همين چند هفته پيش بود كه جوانفكر براي چندمين بار گفته بود احمدي‌نژاد قصد كانديداتوري در انتخابات سال آينده را ندارد اما فعاليت‌هاي دفترش و تغيير لحنش در سخنراني‌هايش خبر از اتفاق ديگري مي‌دهد. احمدي‌نژادي كه تا هفته پيش محور سخنراني‌هايش انسان كامل و اخلاقيات و عرفان بود به ناگاه در مسجد مسعوديه تغيير لحن داده و سخنان نيش‌داري را حواله دولت روحاني مي‌كند.

به صورت غير مستقيم از فيش‌هاي حقوقي سخن مي‌گويد اگرچه حاضر نيست حتي غيرمستقيم پاسخ تخلفات ريز و درشتي را كه در اين سه ساله از دولتش منتشر شده است را بدهد. گويي اطرافيان احمدي‌نژاد هنوز بر همان ريل سابق حركت مي‌كنند، همان ريلي كه دوران پاستورنشيني‌شان پيش روي‌شان بود. هدفشان چيز ديگري است اما همچنان آن را كتمان مي‌كنند. احمدي‌نژاد خود را براي خرداد سال آينده آماده مي‌كند و اطرافيانش تكذيب مي‌كنند. مشخص نيست اين برنامه احمدي‌نژاد تا كجا ادامه خواهد داشت. عده‌اي مي‌گويند عمر اين بازي‌هايش تا نيمه راه است و او كانديداي انتخابات نخواهد شد. عده‌اي مي‌گويند مشغول سنجيدن افكار عمومي است و هيچ تصميم قطعي در اين مسير ندارد و به دنبال اين است كه در صدر اخبار ايران باشد. عده‌اي هم اما معتقدند احمدي‌نژاد و يارانش اين روزها تنها به اميد بازگشت به پاستور فعاليت مي‌كنند و به هر ترتيبي شده بخت خود را به آزمون خواهند گذاشت تا شايد بخت با آنها يار شود و بار ديگر دنيا به كامشان شود.

سخنان نيش‌دار احمدي‌نژاد در مسجد مسعوديه
رييس دولت نهم و دهم حالا ديگر هر هفته برنامه سخنراني دارد، شهرستان‌هاي كوچك و شهرهاي اطراف تهران پيش از اين بيشترين مقصد سخنراني‌هايش بوده، حالا اما دوباره به پايتخت بازگشته است. يك سال پيش بود كه در دروازه‌دولاب سخنراني كرده بود و پس از آن چندين برنامه‌اش در تهران لغو شد از جمله سخنراني در امام‌زاده علي‌اكبر چيذر، به دليل عدم استقبال مردم. اما در روز ٢١ ماه رمضان مسجد محل زندگي‌اش را براي بازگشت به پايتخت انتخاب كرد و حالا هم مسجدي در محله مسعوديه. احمدي‌نژاد روز پنجشنبه تا جايي كه مي‌توانست با سخنان كنايه‌آميز و نيش‌دار، دولت روحاني را مورد هدف قرار داد. او گفت: اقليت برخوردار، براي خودش حقوق‌هاي استثنايي و غيرقابل شمارش قائل است و براي فرودستان كمترين حقي قائل نيست. اينها دارند اين سيستم اداري نوشته يا نانوشته را اجرايي مي‌كنند.

اين درست بدون اشاره به آيين‌نامه‌هاي حقوق‌هاي كلان تصويب شده در دولت او است. احمدي‌نژاد با اشاره غيرمستقيم به دولت گفت: بسياري از دولت‌ها توجهي به خواست مردم ندارند. در زمان انتخابات يك شعار مي‌دهند اما بعدا جور ديگري عمل مي‌كنند انگار كه اصلا مردم نيستند.

رييس دولت سابق با اشاره به توزيع ناعادلانه ثروت گفت: ما يا نعمت‌هاي خدا را نشناخته‌ايم يا درست توزيع‌شان نكرده‌ايم. احمدي‌نژاد در ادامه اظهار داشت: اگر بودجه و ثروتي هست، براي مردم است. خود من هم كه اينجا هستم، مال مردمم! با اين صحبت‌ها، صداي احسنت، احسنت مردم بلند شد. او در ادامه گفت: عده‌اي بر اين باورند كه مردم نمي‌توانند ثروت خود را خودشان اداره كنند؛ اينها دارند با زبان بي‌زباني مي‌گويند: بده بياد! احمدي‌نژاد كه در دوران خودش هم چندان خصوصي‌سازي به جايي نرسيده بود، گفت: هر چقدر دايره دولت در اداره امور افزايش پيدا كند، اتلاف منابع، فقر، فساد و دست‌اندازي به بيت‌المال بيشتر مي‌شود. دولت‌هاي پرخرج و كم‌بهره مسبب فقر‌ هستند.

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
طرف تو ۸ سال کل مملکتو شخم زد و بهترین سالهای عمر ما جوانان را هدر داده ، حالا بجای محاکمه داره برای دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری آماده میشه!!!واقعا جای تاسف دارد
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
نمیفهمم تو این مملکت چه جوری یک ... علنی میتونه بیاد و اینجوری ازادانه کار کنه.واقعا که جالبه!!
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
امیدواریم دکتر احمدی نژاد مستقل وارد صحنه تنخابات بشه که منت احزاب روی یرش نباشه
تا بهار 96 فرصتی نمانده
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خیلی اعتماد بنفس میخوا كه بشینی تو دفتر مجلل ولنجك و داعیه حمایت از قشر ضعیف و مناطق محروم داشته باشی...
كه معجزه هزاره سوم داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
امید است اقلا برای این سخنرانیها خانه نشینی انتخاب نکند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
من دیگه نه به حزب خواستی رای میدم نه به لیست خاصی فقط مستقل واقعی مثل غرضی
آنتی احمدی
Canada
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ننگ بر عوام فریب
محمد قاسمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
1000 ال سی باز شده ...
خواص فریب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
"رييس دولت سابق با اشاره به توزيع ناعادلانه ثروت گفت: ما يا نعمت‌هاي خدا را نشناخته‌ايم يا درست توزيع‌شان نكرده‌ايم." راست میگی اما خوب تونستی با شرکا مملکت را بدبخت کنی و ملتی شما در پوشت گوسفند رفته را شناخت ،متاسفانه قاضی القضات این دیار هنوز ساکت است.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مگر ملت کم عقل شدند که به غارتگران بیت المال رای یدهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
برای همینه دولت روحانی 4 ساله است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
البته در بلاهت ملت ایران هیچ شکی نیست ولی کار این بابا تموم شده است و به هوای شبهای روشن نیویورک دست و پای بی خود می زنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
برای همینه دولت روحانی 4 ساله است"
به همین خیال باش بالاخره باید نون بخورین و تو این 10 ماه امرار معاش کنین پس کامنت گذاری را انجام بده..........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
درپاسخ به ناشناس 13:04: پررویی هم حدی داره!!
ناشناس
-
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
دنبال این نباشید که از حالا شانتاژ راه بیاندازید.حالا که دولت دست خودتونه و همه امکانات را دارید.پس از حالا جرزنی نکنید. خودتون بهتر از هر کسی میدونید انتخابات را باختید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
هه هه هه
فال قهوه ام میبینی پیشگو؟؟کف دست چی؟
راستی هنوز رحیمتون پیش جادوگر هندیه میره؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
كتاب جديد خانم الهام را حتما بخوانيد ! خاطرات سفر تابستاني با اقوام در نيويورك به همراهي هاله نور، كه در سفر اينده با همراهي اولين فضانورد ايراني به ناسا ديداري خواهند داشت. Ok
کمیل
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
دفتر ولنجک؟؟؟ حاج محمود سری هم به شوش و کیانشهر بزن . چرا در میان اغنیا به فقرا خدمت میکنی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
احمدی‌نژاد تهران، رای نمیاره!
رایش تو شهرستان هاست که باعث پیروزیش میشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ناشناس محترم مراقب حرفهاتون در مورد شهرستاني ها باشيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
یعنی مردم شهرستانها انقدر.......؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
در ضمن این آقا رو تهرانی های خود شیفته به مردم قالب کردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اگه می بینید ملت به روحانی دری وری می گن به خاطر اینه که جلوی این جماعت فاسد زیادی کوتاه اومده. اگه جرات دارند صلاحیت این بابا رو تایید کنند تا معلوم شه مردم ایران اون قدرهام که به نظر می یاد ابله نیستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
عزیزم
مشخصه دیگه گذشت اون زمانیکه تهرانیها برای مملکت تصمیم می گرفتند.

یه نگاهی به آمارهای انتخابات گذشته بندازی معلومه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
روحانی برندست،
بعد از به نتیجه رسوندن انرژی هسته‌ای محبوبیت روحانی بیشتر شده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
به چه نتیجه ای؟
به نتیجه مقبول آمریکا یا ایران؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
فک کنم مشایی متکی رو فرستاده بوده بره دست بوس آمریکایی ها که متکی قبول نکرده و همین باعث اون آبروریزی شد.... نفرمایین ما که میدونیم چه اشتیاقی داشتین اما نشد!
از یک کوتوله سیاسی که مصالح یک کشور و 80 کیلیون نفرو در حد دعواهای شخصی تنزل میده باید به جد دوری کرد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
جایگاهی تو جامعه نداره،
مردم بازم به روحانی رای میدند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شما نمیانده وی آِ پی جامعه هستی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شما نماینده سی آی |ی یا همون کاسبای تحریمین؟؟!
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
بازارگرمی نکن. روحانی محبوبیت نداره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
فرارو چرا آنقدر ترسیدی بگذار بیاد شما کی میگی مردم بهش رای نمیدند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
96 ریس جمهور مایی. . .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اشتباهی مثبت
حرومت باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
قطعا آمریکایی ها دوست دارند روحانی ریس جمهور بشه.
دلیلشم ک مشخصه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
قطعا هم دزدان و مفسدان و رانت خواران هم دوست دارند این عوام فریب انتخاب بشه ولی این خواب خوشه. اگه محاکمه نشه خودمون محاکمه خیابانیش می کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اگه واقعا این جوری که من صد در صد به روحانی رای می دم حتی اگه رکود صد برابر بد تر بشه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
جناب رئیس جمهور خودتون رو آماده کنید برای انگلیسی خواندن چند پاراگراف از رساله دکترای خودتون توی مناظره.
ناشناس
United States
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اه. حالا اینقدر بگین تا اتفاق بیفته. سق سیاه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
تهرانی ها درک سیاسی شون بالاست، قطعا رای به احمدی‌نژاد نمیدند.
همون طور که فاطمه حسینی رو فرستادند مجلس.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
بله از دختر صفدر معلومه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خخخخخخخخخخخخخخخ
خیلی با حال بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
لابد ميخواستي رسايي و كوچك زاده و زارعي و ... رو بفرستن از اوني كه نامزدهاي تهران رو رد صلاحيت كرد چرا نميپرسي با نمك؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
احمدی نژاد را همه می شناختند و می شناسند که چی بوده ولی فاطمه حسینی را نمی شناختند و مشکلش فقط همون موضع گیری بود که دیدید اصلاح طلبان هم انتقاد شدید کردند نه مثل شما که همه .... را خاک می ریزید روش و پنهان می کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
هر چند به طور نسبی افراد با درک سیاسی بالا تو تهرون بیشترند ولیمتاسفانه فاجعه 84 نشون میده اکثر مردم شعور سیاسی بالایی ندارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
روحانی با بای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ریس بانک ملت. ...
ناشناس
United States
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ب. ز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
رای قاطع تهران رو میاره
"تکرار می کنم رای قاطع "
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
معلومه که این جمله بدجور سوزوندتتون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
چرا یه خبر از جلیلی و قالیباف نمیزاری ، مگه اونا رقیب روحانی نیستند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
وقتی مقایسه می کنی در 30 سال گذشته در ربین ریسان دولتها، چه کسانی بیشترین خدمت را کردند، می بینی که اسم محمود در انتهای لیست هست. حال آنکه همه دیگران در حبس و حصرند و محمود آزادانه سخنپراگنی می کند.
آیا ما واقعا در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم؟!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
با تصمیمها و مصوبه های جدیدی که دولت درحال اجراست (عدم ثبت نام در رشته های مورد دلخواه در دبیرستان ، متوسط حقوق بازنشتگی بر اساس 5 سال آخر که الان 2 سال اخیر است ، کاهش سود بانکی ، عدم پرداخت وام ازدواج و ....) احتمالا مثل دوره های قبل مردم از اصلاح طلبان ناامید شده یا از صندوق رای خداحافظی میکنند و یا به بدترین گزینه رای میدهند تا به یکباره همه چیز خراب شود.
موسی
-
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
درود بر رییس جمهور محبوب دکتر محمود احمدی نژاد
به امید آمدن بهار
السلام علیک یا ربیع القلوب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ای که گفتی یعنی چه ؟
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خجالت بکش احمدی نژاد .
اگر هنوز ذره ای غیرت برایت باقی مانده است... خود را مضحکه خاص و عام نکن.
بلایی که تو بر سر مملکت آوردی در طول تاریخ این مملکت بی سابقه بوده است...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خداقسمتت نکنه برگردی احمدی نژاد که مملکتو ویران گردی .
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خجالت بکش احمدی نژاد .
اگر هنوز ذره ای غیرت برایت باقی مانده است... خود را مضحکه خاص و عام نکن.
بلایی که تو بر سر مملکت آوردی در طول تاریخ این مملکت بی سابقه بوده است...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
چی چی بکشه؟!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اينجاست كه موضع مقام معظم رهبري فصل الخطاب را تعيين مي كند.
انشاا... كه گزارشات فسادهاي مالي و بي قانوني هاي انجام شده از سوي دولت قبل اين بار ماست مالي نشود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
دلواپسین دست از سر مردم بردارید ....... شما دلواپس جیب خود هستید.............شما دلواپس هستید که نکند اموالتان برای نوادگان خود کفاف ندهد...
به وجدان خود رجوع کنید اگر باقی مانده است.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
منظظورت صفدر حسینی و دخترشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
نع منظورش رحیمی و فساد مالیشه
منظورش بقایی و ....
منظورش مرتضوی و ابرو ریزی هاشه
منظورش بابک زنجانی و دزدی هاشه
منظورش ......... بازم بگم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
دلواپسان ویرانگر رحم ندارند فقط به منافع خودشان فکر می کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
درود بر دکتر روحانی
درود برایشان که دوباره باعث شد ادب به صحنه سیاست داخلی و خارجی ایران بر گردد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مموتی حنات دیگه رنگی نداره
ناشناس
-
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خوشم میاد همیشه به احترام نظر مخالف که میدم حذفم میکنی.
این نهایت شجاعت و تحمل منتقد بیسواد توی مکتب دموکراسی خواهی شماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
جواب های هوی است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
روز پنجشنبه اما پس از يك سال اسفنديار رحيم مشايي بار ديگر در كنار احمدي‌نژاد رويت شد، ....
به مولا علی دروغگویی کار زشتی است. والله قیامت هست! ولله روز جزا درست است!!!!! ولله خدا می بیند!!!!!! ولله روز قیامت نه هاشمی نه خاتمی نه روحانی و نه احمدی نژاد نمی توانند ما را از هلاکت نجات دهند فقط ماییم و اعمالمان!!!! دروغگویی را بس کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
تويي كه تا حالا دفتر احمدي نژاد نرفتي تا مشايي رو همونجا ببيني !!! خداييش بي ادبي و پررويي شما از حد و مرز گذشته!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ای کلک خودت رو لو دادی

هفته ای چندبار میری دفتر احمدی نژاد

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اگر این آدم متوهم بابت این همه فساد و اختلاس و دزدی و به هدر دادن سرمایه های ملت ایران توسط اطرافیانش محاکمه می شد امروز جرات نمی کرد که دوباره از مدیریت جهان صحبت کند و به دیگران کنایه بزند. هنوز پرونده بقایی و خودش و خاوری و زنجانی مفتوح است و هزاران فساد و دزدی دیگر، فقط آدم باید متوهم و پررو باشد که روش بشه دوباره بیاد راجع به توزیع ثروت صحبت کند. مردم توزیع ثروت و آوردن نفت سر سفره نیازمندان را دیدند با تورم 50% و خزانه خالی و دزدی ها و اختلاس های نجومی دولت را تحویل دادی و نصیب مردم بدبخت همان 45 هزار تومان یارانه شد و دوستانش میلیاردی بردند و خوردند حالا دوباره آمده و صحبت می کند. واقعا برای کسانی که دور ایشان جمع می شوند متاسفم که نانشان از دستمال به دستی و پای منبر نشینی این آدم فاسد بدست می آید. آن دوران سیاه به امید خدا برای همیشه تمام شد و آن مرد متوهم هم رفت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
واقعا این موجود پررو است که می گوید:
«در زمان انتخابات يك شعار مي‌دهند اما بعدا جور ديگري عمل مي‌كنند انگار كه اصلا مردم نيستند.»
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
عزیزان جان
آقای احمدی نژاد و روحانی و... مشکل یا حلال مشکلات ما نیستند
مشکل فرهنگ ملت ماست که باید دزدی، دروغ و ریا را کنار بگذاریم و حداقل50سال مثله ملت ژاپن کار کنیم شاید به چیزی که لیاقت داریم نزدیک بشویم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
محمود باید برای نجات بشریت از جهل و اماده سازی بستر رشد بیاید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
یعنی توهم تا این درجه؟؟؟ مگه ممکنه؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
حالا احمدي نژاد رو مي اندازن جلو بعد يه دفعه يه تحفه مثل جليلي رو رو مي كنن مطمئن باشيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
یعنی مملکت اینقدر بی در و پیکر است؟ افرادی با اینهمه تخلفات ریز و درشت دور یکدیگر جمع می شوند بدون هیچ ترسی از هیچ مقامی بدون هیچ واهمه ای از محاکمه شدن سخنرانی می کنند بدون آنکه کسی تخلفات و فسادهای کلانشان را مانند فیشهای حقوقی جنجال ساز کند؟ آیا این اقدامات مشترک ابهام برانگیز نیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خودمونیم تازه فهمیدی اینا در و پیکرشون برای بچه های مردمه که ی کم می فهمن اوضاع از چه قراره؟؟
تبریز زنجان بیرلیگی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
برای ما عروسی و عزا یکی می باشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
تا کور شود هر انکه نتواند دید....
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
معاون از زندان برگشته یعنی چه؟؟!!
بقایی مرد لاغر اندامی بود که فقط در جلسات شرکت میکرد،همین!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مهم اینه که مهدی بابا هنوز تو زندانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مهم اینه که مهدی بابا هنوز تو زندانه"
اینقدر نمی فهمی که این جمله خودت یعنی قانون گریزی خودتون یعنی پسر فلانی تابع قانونه و هنز در زندان ولی کسی مثل بقایی که خلافاش محرزه راست راست می گرده
تو برای مجرما و دزدایی که بیرونن هیچوقت نمی تونی اعتباری برای خودت کسب کنی یعنی صرف بیرون بودن دلیل نیس
می فهمی؟ تکرار می کنم می فهمی؟؟
ناشناس
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
درود بر احمدی نژاد
عدالت ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
دولت احمدی نژاد با شعار عدالت‌خواهي و عدالت محوري شروع به كار كرد و بيشترين ضربات را به واژه مقدس عدالت زد.
در دوران ایشان دلار ۸۷۰ توماني در دولت هشتم را در هشت سال به ۴۰۰۰ تومان رساندند و در چنين شرايطي دارايي مردم يك صدم شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
با کدام مجوز؟
متاسفم برای مردم فراموشکار تورمهای 100% احمدی نژادی
يك ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
بدبخت ملتي كه اسير عوامفريبان بشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شعار هر چی مرده!
احمدی بر می گرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شعار هر چی ..... مرده!
احمدی بر می گرده (لطفا جای خالی را با عبارت مناسب پر کنید)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
فرارو چرا کامنت توهین آمیز 14:53 رو منتشر کردی. همه طرفدارای احمدی نژاد که نامرد نیستند. به ندرت بینشون افراد نسبتا سالم هم پیدا می شه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مگر نگفته بودند ، تایید صلاحیت نمی شود ؟ حتما خبر هست !!!...
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
جناحها با حسن و توده ها با محمود!

1.در 96 قطعا در کنار حمایت اصلاح طلبان ، حسن روحانی در صورت کاندیداتوری مورد حمایت جریان سنتی و مدرن اصولگرایی به ترتیب به ریاست هاشمی و لاریجانی نیز خواهد بود.

2. در 96 قطعا احمدی نژاد در صورت حضور مورد حمایت توده ها خواهد بود تا فریاد "امان از توده ها" ی محمدرضا خاتمی در 87 دوباره معنا یابد.

استراتژی جریانات حامی دولت چه خواهد بود؟

1. ادامه تخریب رقبا خصوصا رقیب اصلی با هدف حذف سیاسی جریان رقیب یا حذف شورای نگهبانی گزینه کاریزماتیک.

2. موفق نمایی دولت در سال آخر با نشریات و رسانه ها گسترده در اختیار و نیز فشار به سیما با هدف القاء لزوم فرصت دوباره به دولت روحانی.

3. نهایتا امید بستن به عدم حضور توده ها پای صندوق تا مانند مدل انتخابات اخیر مجلس تهران ، در سراسرکشور هم برای اولین بار بالاشهری ها و مرفهین بجای توده ها تعیین کننده رییس جمهور شوند که "میتوان گرانی ها ، رکودها و فیشها را عامل عدم استقبال توده ها تفسیر کرد" ولی ظاهرا در عمل این مدل انتخابات اخیر در تهران نمیتواند مانع حضور توده مردم در 96 شود مگر اینکه گزینه مطلوب توده ها در انتخابات حذف شود و در پی آن انگیزه حضور توده ها به شدت افت کرده تا درنتیجه ضریب آراءشمال شهری ها و بعد توفیق پیروزی روحانی بالا رود!

پس در نتیجه دو حالت ذیل رخ میدهد:

حالت اول:
عدم وجود گزینه کاریزماتیک توده ها = عدم حضور پرشور توده ها = پیروزی روحانی

حالت دوم :
وجود گزینه کاریزماتیک توده ها = حضور پرشور توده ها = شکست روحانی

باید منتظر ماند...

آنتی تزویر
مرداد96
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
توده ای ها احتمالا
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خسارتی که این آقا زده از حمله مغول بیشتر بوذه،بااین حال نه محاکمه میشه ونه ازش سوالی میشه،کجای کار ایرادداره،؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
درودبراحمدی
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
جناحها با حسن و توده ها با محمود!

1.در 96 قطعا در کنار حمایت اصلاح طلبان ، حسن روحانی در صورت کاندیداتوری مورد حمایت جریان سنتی و مدرن اصولگرایی به ترتیب به ریاست هاشمی و لاریجانی نیز خواهد بود.

2. در 96 قطعا احمدی نژاد در صورت حضور مورد حمایت توده ها خواهد بود تا فریاد "امان از توده ها" ی محمدرضا خاتمی در 87 دوباره معنا یابد.

استراتژی جریانات حامی دولت چه خواهد بود؟

1. ادامه تخریب رقبا خصوصا رقیب اصلی با هدف حذف سیاسی جریان رقیب یا حذف شورای نگهبانی گزینه کاریزماتیک.

2. موفق نمایی دولت در سال آخر با نشریات و رسانه ها گسترده در اختیار و نیز فشار به سیما با هدف القاء لزوم فرصت دوباره به دولت روحانی.

3. نهایتا امید بستن به عدم حضور توده ها پای صندوق تا مانند مدل انتخابات اخیر مجلس تهران ، در سراسرکشور هم برای اولین بار بالاشهری ها و مرفهین بجای توده ها تعیین کننده رییس جمهور شوند که "میتوان گرانی ها ، رکودها و فیشها را عامل عدم استقبال توده ها تفسیر کرد" ولی ظاهرا در عمل این مدل انتخابات اخیر در تهران نمیتواند مانع حضور توده مردم در 96 شود مگر اینکه گزینه مطلوب توده ها در انتخابات حذف شود و در پی آن انگیزه حضور توده ها به شدت افت کرده تا درنتیجه ضریب آراءشمال شهری ها و بعد توفیق پیروزی روحانی بالا رود!

پس در نتیجه دو حالت ذیل رخ میدهد:

حالت اول:
عدم وجود گزینه کاریزماتیک توده ها = عدم حضور پرشور توده ها = پیروزی روحانی

حالت دوم :
وجود گزینه کاریزماتیک توده ها = حضور پرشور توده ها = شکست روحانی

باید منتظر ماند...

آنتی تزویر
مرداد95
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
تا توده عوام است ستمگر به دوام است...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اگه منظور از توده افراد بی سواد است (نه سواد خواند و نوشتن بلکه سواد فکرکردن) که درسته و ممکنه منظور از توده امثال مرتضوی و رحیمی و بقایی و نوچه هاشون باشه باز هم درسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
آنتی تزویر؟؟
مطمئنی؟
با اون هاله نور و اشعه ایکش و رأی امام زمان و اون سجاده و ...
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
توده مردم فهیمند نه بی سواد!

توهین به مردم ممنوع!

وقتی جریان مدعی اصلاحات از توده مردم میترسد یعنی به دموکراسی و رای اکثریت اعتقادی ندارد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
فرارو چرا کامنت های منو نزاشتی؟
حتما باید از دولت روحانی تعریف کنم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مگه روحانی،مگه رفسنجانی،قبل انتخابات ازین سفرها نمیرفتن؟؟!!
تازه اونا علنی هم میگفتن ما داریم برا انتخابات کار میکنیم.
مگه عزیزان دولت یازدهم که عضو دولت بودن، برا مجلس دهم ماه ها قبل(با وجود منع قاونی شرکت دولتیان و حمایت از گروه ها) شروع به میتینگ های انتخاباتی علنی نکرده بودن!!؟؟
بد شما هم که مث جناب روحانی "فکرخوانی"میکنید.از کجا به این نتیجه رسیدید که داره کار انتخاباتی انجام میده؟؟؟اگر هم کنار کارش،کار انتخاباتی هم انجام بده شماها چرا دارید میسوزید؟؟؟
مگه الان داره خلاف قانون انجام میده؟؟!!
چرا الکی سایتتون رو ضایع میکنید.؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
من دو دوره به ایشون رأی دادم اما دیگه حاضر به این کار نیستم.
ایشون واقعاً نظم روانی مردم رو بیش از بقیه بهم میزنه و چالش جو هست.
البته این به معنای تایید دولت فعلی هم نیست ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ان شاء الله که دروغ می گی وگر نه تو را به آتشی جاودان بشارت می دهم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
آتیش بیار جاودان جهنم هم اینجاس
سلام عمو آتیشی؟ گرم نیس طرفاتون؟؟؟!!!
ناشناس
Netherlands
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
نقد روحانی دلیل در محبوبیت احمدی نژاد نیست . ایشان باید حد اقل در زندان بودند و حبس ابد میگرفتند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اتفاقا نقد اصلی ما به روحانی اینه که چرا با دار ودسته این بابا قاطعانه برخورد نکرده و اینقدر مماشات می کنه
لعل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خدا رحمتش کند.که اول باید رحمش کند
اسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
احمدی نزاد اول دادگاهی بشه بعدا.مردم گول نخورن.ایشون کشورو به این حال روز انداخته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
صداروسیما بهاندازه کافی مبلغ احمدی ...استتتتتت
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
دلت واسه نیویورک تنگ شده؟؟تا با فک و فامیل برید گرانترین هتل یک طبقه را باپول بیتالمال اشغال کنید و ندای حمایت از فقرا میزنی؟؟؟!!!
اوف بر شما و همپالگیات!!!!!!
خجالت بکش!!!حیا کن!!!!
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شمام که فقط رسالت خبرو در تضعیف آقای احمدی نژاد میبینید .کلا الان مملکت بهشته هیچ مشکلی نیست.مردم در رفاه و هیچ دزد بیت المالیم نیست.حالا همش تیتر بزنید احمدی نژاد در ملارد در مسعودیه در زنجان.کارتون خیلی سطحیه و نخ نماااا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
زمان محاکمه احمدی نژاد به خاطر این همه پرونده های مختلف در دستگاه قضا کی فرا میرسد...
مردم آگاه منتظر محاکمه عادلانه ایشان به خاطر هزاران هزار خیانبت به این مرزو بوم هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
متاسفم برای افرادی که گدایی را با عزت مندی اشتباه گرفتند.کار ،تولید ،مسکن و.....از زمان این فرد به نابودی کشیده شد.یه غیر از فساد مالی اطرافیان که معلوم شد.آدم عزت مند و عادل که نمیاد برای دانشگاه خصوصی خودش 16 میلیارد از جیب بیت المال برداره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
سئوال مردم فهیم از شما این است که در این هشت سال ریاست جمهوری چه بر سر سفره مردم آورید.... مگر قرار نبود پول نفت را بر سر سفره مرم بیاورید برادر .. اما این پول نفت که سر از جیب دوستان اختلاسگر شما سر برآورد...
مسئول این همه نابسمانی در اقتصاد ، مدیریت، فرهنگ و از همه مهمتر اخلاق و ادب کشور در دوران شما کیست.....
مسئول این همه بیمار و کودک که بر روی تخت بیمارستان به خاطر تحریم هایی که شما بی اهمیت می دانستید جان دادند ... بردار جواب بدهید......... لطفا به وجدان خود جواب بدهید... اگر اعتقاد دارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
پیشرفت لیاقت میخواهد . کسانیکه پای صحبتهای ایشون نقش سیاهی لشکر را دارند,مقصرند.برای اونها دویست و پنجاه هزار تومان ارزشش بیشتر از دزدی هزاران هزار میلیارد دلار است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
پیشرفت لیاقت میخواهد . کسانیکه پای صحبتهای ایشون نقش سیاهی لشکر را دارند,مقصرند.برای اونها دویست و پنجاه هزار تومان ارزشش بیشتر از دزدی هزاران هزار میلیارد دلار است.
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شركت سايپا در زمان احمدي نژادبه خاط همين خرف احمدي نژاد در شهرهاي مختلف كارخانه زد الن مردم اهن پاره هاي ان را مشاهده مي كنند
شما ل خمين كاشان ....
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
این یک جریان است که می خواهد احمدی نژاد مجددا سر کار بیاید و این فقط به چند نفر اطرافیان او خلاصه نمیشود و تنها راه مقابله با این جریان عملکرد مشابه مردم در انتخابات اخیر مجلس است و با یک اتحاد دیگر میتوانند دست این جریان را حد اقل بارای 4 سال دیگر از سر این مملکت کوتاه نگه داشت شاید فرجی اساسی شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اگه بیای من خودم جلوت منفجر میکنم
ناشناس
United States
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ارزشش رو نداره
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
دوستان اشتباه دور قبل رو نکنید. اگر محمود اومد حتما هرچی وام داد و بگیرید.بعدش همشو دلار بخرید.
دوستان محمود احمدی نژاد بهترین شخص برای یه روزه پولدار شدنتونه. بدونه هیچ هنری و فن و حرفه ای به مدد پول پخش کردن محمود میتونید پولدار شید البت سریعا باید دلار بشن چون ریال به قهقرا میره. پولدارا و دلالا عاشق محمودن. و مطمئا باشید با سطح پایین سواد سیاسی مردم ایران رای میاره.من دلم یاد اون روزایی رو کرده که جنسا قیمتاشون ساعنی بالا میرفتن و دلار 1000 تومتن 1000 تومتن جابه جا میشد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شرم آوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
شک نکنید اگر این موجود از فیلتر شورای نگهبان بگذرد رای بسیار بالایی خواهد آورد این ملت گرسنه و بیکار با وعدع یارانه250هزار تومانی ببینید چطور یکبار دیگر این موجود پوپولیست رفیق چاوز را به پاستور خواهند فرستاد عملکرد بسیار ضعیف روحانی و حقوق های نجومی که اطراقیان ایشان دریافت کرده اند و کماکان می کنند هم مزیت بر علت خواهد بود البته در کل ماهیت روحانی احمدی نزاد خاتمی رفسنجانی هیچ تفاوتی ندارند و همه به فکر خودشان و دار و دسته شان بوده اند و هستند و کماکان خواهند بود و مردم برای هیچ کدام از اینها پشیزی ارزش ندارند
ک م
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اگر تو چین کمونیست زندگی میکردیم,این آقا به جرم به نابودی کشاندن اقتصاد و فرهنگ کشور به 100 بار اعدام محکوم شده بود.
قاضی القضات محترم ناسلامتی ما یک کشور اسلامی هستیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
دستگاه قضایی کجاست خواب تشریف داره
دوستان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اگر تو کشور ما عدالت بود تو نمیتونستی 8 سال کشور رو نابود کنی بعدهم راست راست راه بری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
دقیقن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
وقتی این بابا رو محاکمه نمیکنید خوب همین میشه که هراز گاهی خودش را ظاهر میکنه تا مردم را دوباره بترسونه یکی به من بگه اینکار این بابا تشویش اذهان عمومی نیست؟؟؟
ولله من یکی هروقت نوشته یا عکسی از این منتشر میکنید تشویش میگیریم
مجله فرارو