bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۰۶۲۳۱
جمالی در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو:

اقتصاد مقاومتی یک استراتژی بلند مدت است

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در جریان برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو که از 24 تا 25 بهمن ماه در تهران برگزار شد، ضمن تاکید بر اجرای سیاست های مقاومتی در گروه سایپا گفت: اقتصاد مقاومتی یک تاکتیک نیست، بلکه یک استراتژی بلند مدت است.

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در جریان برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو که از 24 تا 25 بهمن ماه در تهران برگزار شد، ضمن تاکید بر اجرای سیاست های مقاومتی در گروه سایپا گفت: اقتصاد مقاومتی یک تاکتیک نیست، بلکه یک استراتژی بلند مدت است.
   
به گزارش سایپا نیوز، دکتر جمالی در بخشی از صحبت های خود، ضمن تاکید در خصوص  برنامه های اصلاح ساختار سرمایه در سایپا به مثابه یکی از راهکارهای خروج از بحران در شرکت های گروه، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری، با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قصد داریم علاوه بر افزایش کیفیت، برنامه تولید یک میلیون دستگاه خودرو را در سال 1400 اجرایی کنیم.
 
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن اشاره به مشکلات مالی سایپا در سال های گذشته که اوج آن همزمان با ورودش به این شرکت بود، گفت: علاوه بر آنکه اجرای اقتصاد مقاومتی را یک تکلیف شرعی و قانونی می دانیم، اعتقاد داریم که اقتصاد مقاومتی یک تاکتیک نیست بلکه یک استراتژی بلند مدت است و  قابلیت رویارویی با مشکلات را ایجاد می کند و در سایپا نیز بر اساس همین تفکر موضوعات پی گیری می شود.
 
جمالی ضمن تاکید بر هوشمند بودن استراتژی اقتصاد مقاومتی، گفت: بر همین اساس از پتانسیل های شرکت های گروه که مهمترین آن دانش بالای طراحی و تولید محصول جدید در گروه سایپا است، استفاده و با وجود همه تنگناهای مالی، سرمایه گذاری توسعه محصول داخلی را به عنوان یک اصل دنبال کردیم.
 
وی در پایان گفت: اصلاح ساختار مالی، اقتصادی و مدیریتی در گروه طی سال 96 نیز ادامه خواهد یافت.
bato-adv
bato-adv
bato-adv