bato-adv
کد خبر: ۳۲۳۴۵۱

حذف باورنکردنی تیم فوتبال امید ایران

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
 تیم فوتبال امید ایران از صعود به رقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا بازماند و با حذف باورنکردنی در مرحله مقدماتی، یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ فوتبال ملی کشورمان را رقم زد. 

به گزارش ایرنا، تیم امید ایران با هدایت «امیرحسین پیروانی» در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در شهر «بیشکک» قرقیزستان ابتدا برابر میزبان به برتری دو بر یک رسید.

امیدهای فوتبال ایران در بازی دوم مقابل عمان صف آرایی کرده و در حالی که با یک تساوی هم راهی مرحله بعدی می شدند با حساب دو بر صفر شکست خوردند.

مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در 10 گروه برگزار شد که تیم های نخست هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی شدند.همچنین پنج تیم برتری که در رتبه دوم گروه های مختلف ایستادند نیز صعود کردند.

در پایان دیدارهای تمامی گروه ها تیم ایران که تنها سه امتیاز داشت نتوانست جایی در بین تیم های برتری که در رتبه دوم گروه های مختلف ایستاده اند پیدا کند و حذف شد.

در نهایت تیم ایران ناباورانه و در مصاف با دو رقیب درجه سوم آسیایی حذف شد تا یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ فوتبال کشورمان رقم بخورد.

این تیم در حالی حذف شد که تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی در اقدامی غیرحرفه ای حاضر نشدند بازیکنان رده سنی امید خود را در اختیار تیم زیر 23 سال ایران قرار دهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
پیشنهاد میکنم پیروانی رو یه پله بالاتر بیاورند و مربی بزرگسالان کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
هر بازیکنی که دعوت شده و نرفته باید یکسال محروم بشه یعنی که چی تیم ملی است و این غرور ملی را چرا باید ضایع کنند مگر اینها از امکانات همین کشور به اینجاها نرسیدند مگر هدف از لیگ چیست؟ فقط تیم ملی ، پس محرومشان کنید تا درس عبرتی برای آیندگان باشد وگرنه این مسخره بازی ها همیشه ادامه دارد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
آقای پیروانی تیم نوجوانان،جوانان،زیر 19 سال ،زیر 21 سال و تیم امید رو تو این چند سال نابود کرد!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
چرا انقدر به پیروانی حمله می کنید؟! آقای منصوریان بابت عدم همکاری با تیم امید باید پاسخگو باشد!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
من واقعاٌ متحیر موندم از اینکه این آقای امیرحسین پیروانی (با تمام احترامی که برای شخصیت حقیقی ایشون قایل هستم) چند تا تیم خوب دیگه را باید به فنا بده تا آقایون متوجه بشوند ایشان فرد مناسبی برای این سمت ها نیستند؟؟؟ اون از تیم جوانانمون اینم از تیم امیدمون !! آخه یکی بیاد توضیح بده که ایشون چقدر سابقه فوتبالی بعنوان بازیکن، کمک مربی، مربی و سرمربیگری داشتند که توی این سمت های حساس قرارشون میدن؟؟؟ هیچ جای دنیا اینطور نیست بخدا، شما ببینید وحید هاشمیان با آن سابقه درخشان در بوندس لیگا بعنوان بازیکن و اون همه دوره های ریز و درشت مربیگری که تماماٌ در آلمان و بقیه کشورهای اروپایی و با آن استانداردهای سختگیرانه گذرانده تازه قبولش کردند که بعنوان کمک مربی توی یک تیم باشگاهی و نه ملی فعالیت خودشو شروع کنه ولی اینجا یهو طرف را برمیدارند میارن میذارن سرمربی تیم ملی جوانان بعد هم که حذف شد بعنوان دستخوش میشه سرمربیتیم امید !! خب با این تفاسیر انتظار نتیجه گیری هم داریم ؟؟؟ تا زمانی که لابی و لابیگری هست نتیجه نخواهیم گرفت و همه هم میدانند که خانواده پیروانی به دلایلی که من ازشون اطلاعی ندارم از لابی قوی ای برخوردارند..... نتیجه اش هم همینه که می بینیم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۶
عبدالحمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
از قبل مشخص بود این تیم با پیروانی بدون کارنامه به جایی نمیرسه. کسی رو که همین چند ماه پیش تیم ملی جوانان رو اوت کرد میزارن مربی تیم امید! اخه یکی نیست از فدراسیون جواب این انتخاب غلط رو بده! مگه مربی با دانش و سابقه نداشتیم که این تیم رو دادید به یک مربی به تجربه و بی دانش شکست خورده!
فدراسیون فوتبال باید از این انتخابش از مردم عزر خواهی کنه