bato-adv
کد خبر: ۴۴۹۳۹۶
اطلاع رسانی تبلیغاتی

نکات مهم در صورت خرابی پکیج در دوران شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

در زمان شیوع ویروس کرونا و با اعمال قانون فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه در کل دنیا بدترین مشکلی که ممکنه پیش بیاد اینه که یکی از وسایل ضروری منزل مثل پکیج دیواری خراب بشه و شما مجبور شوید از فردی که هیچ اطلاعی از سلامت وی ندارید بخواهید برای تعمیر به منزل شما مراجعه کند.

نکات مهم در صورت خرابی پکیج در دوران شیوع کرونا

با توجه به اینکه تعمیرکاران سیار به دلیل حضور در نقاط مختلف و قابلیت انتقال ویروس جزو افراد پر خطر به حساب می‌آیند لازم است در مواقع خرابی پکیج برای حفظ امنیت خود و خانواده خود به نکات زیر توجه کنید:

با توجه به اینکه بیش از 70 درصد از ایرادات پکیج براحتی توسط مصرف کننده قابل برطرف شدن هست با مطالعه مقالات و ویدئو های آموزش تعمیرات پکیج در وحله اول تمام تلاش خود را کنید تا مشکل پکیج را خودتان حل کنید.

اگر با مطالعه مقالات و مشاوره تلفنی با افراد متخصص قادر به برطرف کردن مشکل پکیج نشدید در انتخاب تعمیرکار نهایت دقت را کنید.

پیش از حضور تعمیرکار به صورت تلفنی از او سوال کنید آیا سرما خورده است یا نه، در صورت مثبت بودن جواب از وی عذرخواهی کرده و به دنبال فرد دیگری باشید

قبل از حضور تعمیرکار به او به صورت تلفنی نکات بهداشتی و ایمنی را گوش زد کنید و حساسیت خود را نسبت به داشتن ماسک و دستکش و همچنین رعایت نکات بهداشتی اعلام نمایید.

قبل از مراجعه تعمیرکار مقداری محلول ضد عفونی آماده کرده و قبل از حضور تعمیرکار به داخل منزل از وی بخواهید کیف و دست و ابزار خود را به خوبی ضد عفونی کند.

توصیه میکنم یک جفت دمپایی تمیز آماده کرده و جلوی درب گذاشته تا تعمیرکار قبل از وارد شدن به منزل استفاده کند

در هنگام انجام تعمیر به هیچ عنوان فاصله خود را با وی کمتر از سه متر نکرده و سعی کنید از دور نظاره‌گر تعمیرات پکیج باشید.

برای تسویه حساب ترجیحا از تعمیرکار شماره کارت گرفته و مبلغ را اینترنتی واریز کنید و حتی اگر تعمیرکار دستگاه پوز همراه داشت کارت عابر خود را به او ندهید و خودتان کارت بکشید.

پس از انجام کار و خارج شدن تعمیرکار از منزل تمام منطقه ای که تعمیرکار فعالیت می‌کرد و همچنین دستگاه پکیج و اطراف آن و مسیر ورود و خروج او را کاملا ضد عفونی کنید.

ولی از نظر ما مهمترین قسمت این موضوع انتخاب تعمیرکار می‌باشد. درخواست تعمیرکار از مراکز معتبری که به صورت مستمر تعمیرکاران خود را از لحاظ سلامت چک می‌کنند باید در اولویت شما باشد.

شرکت پکیجکار این ضمانت را به شما می‌دهد که کلیه تعمیرکارانش تمام نکات بهداشتی را رعایت کرده و در سلامت کامل می‌باشند.

نکته دیگری که پیشنهاد میکنم حتما دقت کنید این است که اگر شما ساکن محدوده غرب تهران هستید، به عنوان مثال برای تعمیر پکیج شهرک غرب بهتره از تعمیرکارانی که در محدوده شهرک غرب هستند کمک بگیرید، با این کار علاوه بر اینکه در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار به محل حضور پیدا می‌کند مطمئنا در پرداخت هزینه هم به نفع شما خواهد بود (زیرا تعمیرکارانی که از فاصله دور مراجعه می‌کنند به دلیل طی کردن مسافت زیاد و فوت زیاد وقت بین راه سعی می‌کنند در نوشتن فاکتور این مسئله را جبران کنند) و همچنین با این کار شما هم سهم خود را در جلوگیری از رفت و آمد بی دلیل که یکی از عوامل موثر در شیوع کرونا می‌باشد ادا کرده اید، برای همین منظور میتونید از شرکت پکیجکار کمک بگیرید چون دفتر مرکزی این شرکت در شهرک غرب می‌باشد. و در نهایت برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران میتونید با خیال آسوده به تعمیرکاران این مجموعه اعتماد کنید.

bato-adv
ناشناس
United States
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
من‌تعمیر کار پکیجم به جهنم.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱