در مراسم رونمایی از لوگوی جدید کیا در شهر اینچیون کره جنوبی، ۳۰۳ پهپاد در آسمان این لوگو را ترسیم کردند. قرار است در روز پانزدهم ژانویه از نسل جدید خودروهای الکتریکی این شرکت رونمایی شود.
خودروسازی کیا وعده داده است محصولات این شرکت تغییرات زیادی کنند.
به گزارش اتوکار، همزمان با شروع سال نو میلادی کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفت از لوگوی جدید خود رونمایی کند که به صورت یک خط شکسته به هم پیوسته است و جایگزین طرح قبلی خواهد شد. به گفته مقامات کیا، این لوگو نمادی از اعتماد به نفس و میل به پیشرفت خواهد بود.
در مراسم رونمایی از لوگوی جدید کیا در شهر اینچیون کره جنوبی، ۳۰۳ پهپاد در آسمان این لوگو را ترسیم کردند. قرار است در روز پانزدهم ژانویه از نسل جدید خودروهای الکتریکی این شرکت رونمایی شود. این خودروساز کرهای در نظر دارد در راستای استراتژی توسعه حضور خود در بازارهای جهانی حدود ۱۹ میلیارد پوند سرمایه گذاری انجام دهد که بخش بزرگی از آن مربوط به خودروهای الکتریکی و دوگانه خواهد بود.
هو سانگ سونگ- مدیرعامل کیا- در مراسم رونمایی از لوگوی جدید این شرکت گفت: لوگو جدید بیانگر تعهد ما به تغییر و نوآوریهای جدید است. صنعت خودروسازی در حال حاضر شاهد یک دوره گذار سریع است و کیا در مواجهه با این چالشها تلاش دارد خود را با آن وفق دهد. ما به نیاز مشتریان در وسایل نقلیه بهینهتر احترام میگذاریم. به کارکنان خود نیز که در چالشهای سخت فعلی مصممتر از قبل رو به جلو میروند احترام میگذاریم.
کیا همچنین اعلام کرد شعار این خودروسازی از شعار قدیمی: قدرت شگفتی سازی به شعار جدید: حرکتی که الهام میبخشد- تغییر پیدا خواهد کرد. شعار قدیمی کیا در سال ۲۰۰۵ اعلام شده بود.
لازم به ذکر است کیا در سال ۱۹۴۴ در کره جنوبی تاسیس شد و در ابتدا به تولید قطعات فولادی میپرداخت، اما از سال ۱۹۷۱ وارد تولید خودرو شد. این خودروسازی یکبار تا مرز ورشکستگی پیش رفت، اما با توافق با شرکت فورد آمریکا به بازارها بازگشت و به تدریج به یکی از قطبهای اصلی خودرویی آسیا تبدیل شد.