یک مرکز پژوهشی با داده کاوی نامزدهای ریاست جمهوری به بررسی لایک و بازدید آنها پرداخته است.
مرکز داده پژوهشی بتا، حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی را مورد رصد و بررسی قرار داده است.
براساس دادههای منتشر شده در ۱۱ خرداد، ابراهیم رئیسی بیشترین تولید محتوای انتخاباتی را داشته و در صدر لایک اینستاگرام و توییتر و بازدید تلگرام قرار دارد.
از سوی دیگر با وجود اینکه همتی تولید محتوای کمتری از جلیلی در اینستاگرام دارد، اما میزان لایک بیشتری از جلیلی دریافت کرده است. در توییتر نیز جلیلی پس از رئیسی بیشترین لایک را دریافت کرده است.
همتی در تلگرام هم بعد از ابراهیم رئیسی قرار دارد.
محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی نیز در قعر دیتاهای تولید شده و لایک در فضای مجازی هستند.