bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۱۵۸۷

قدرت سايبری بسیج افزايش مي‌يابد

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۸ تير ۱۳۸۹

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين از افزايش 2 تا 3 برابري قدرت ايران در فضاي مجازي و سايت‌هاي اينترنتي تا پايان سال جاري خبر داد.

فارس نوشت:  سردار محمدرضا نقدي در حاشيه سفر به استان كردستان در گفت‌وگو با شبكه كرد و خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به آموزش يك شبكه بزرگ از نيروهاي بسيج به منظور تقويت، گسترش و ايجاد سايت‌هاي اينترنتي، اظهار داشت: آموزش اين شبكه تا پايان امسال محقق مي‌شود و اين مهم قدرت ايران در اين زمينه را تا 3 برابر افزايش مي‌دهد.

وي توسعه اين موضوع را، هدايت بسيجيان به صورت خوشه‌اي در كشور عنوان كرد و گفت: با توجه به اينكه برنامه‌ها و موضوعات ما بر اساس اصول اسلامي و آموزه‌هاي ديني است، بدون شك با مخاطب بي‌شماري مواجه هستيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين مصوبه آمريكا در زمينه اختياردار شدن رئيس جمهور آن كشور براي تعطيلي 4 ماهه اينترنت را در رابطه با ايران دانست و بيان داشت: اين مسئله نشان از قدرت ورود حزب‌اللهي‌ها به عرصه فضاي مجازي است.

سردار نقدي در ادامه به برنامه‌هاي بسيج مستضعفين در آينده اشاره كرد و گفت: برنامه‌هاي ارزنده‌اي براي تحول اين سازمان تدبير شده كه اجرا و تحقق آن نيازمند همت و كار مضاعف است.

وي تعالي و ارتقاي كمي و كيفي بسيج را يكي از اين برنامه‌ها عنوان و تاكيد كرد: با تلاش‌هاي موثري كه در پايگاه‌هاي بسيج انجام مي‌شود، جذب بيشتر جوانان و نوجوانان در اولويت قرار دارد و با تحقق اين مهم، ايمني خانواده‌ها در برابر توطئه انحراف و آلودگي دشمنان بيشتر مي‌شود كه اين امر يك دستاورد بزرگ است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين يادآور شد: توجه بيشتر به راهيان نور و عمق بخشي به آن در جبهه‌هاي شمالغرب و به ويژه كردستان، ديگر برنامه بسيج جداي از ساير برنامه‌هاي آن است كه گنجينه ارزشمند و كتاب قطور و ارزشي دفاع مقدس با اين عمل براي جوانان و نوجوانان گشوده مي‌شود.

سردار نقدي اضافه كرد: علاوه بر دفاع مقدس، در كردستان نيز عمليات‌هاي برون‌مرزي و مقابله با ضد انقلاب در داخل در اوايل انقلاب روي داد كه بازگويي هر كدام از آنان چهره خبيث دشمن و ايثارگري رزمندگان در قالب انصار و مجاهد در اين استان را نمايان مي‌سازد.

وي نسل آينده را سرمايه‌هاي ايران اسلامي خواند و گفت: باز كردن كتاب ارزشمند دفاع مقدس و بيان خاطرات سازنده دلاورمردان اين مرز و بوم براي اين نسل زمينه براي الگوگيري آنان از بازيگران اين كتاب مقدس است.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: اگر چه بستر راهيان نور در اين منطقه به اندازه جنوب فراهم نيست اما با همت مسئولان و پشتيباني مردم اين امكان در شمالغرب نيز فراهم مي‌شود.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین