کوییک اتوماتیک مدل ۹۷ تا ۵۰ میلیون تومان کمتر از مدل صفرکیلومتر این خودرو میتواند ارزش داشته باشد اما ارزانترین مدلهای کوییک دندهای دستدوم نهایتا ۲۵ میلیون تومان کمتر از محصولات صفر کیلومتر آگهی میشوند
فرارو- کوییک دندهای دستدوم تقریبا پنج تا ۲۵ میلیون تومان کمتر از مدلهای صفر کیلومتر آگهی میشود. محصولات دستدوم تولید شده در سال ۹۷ حدود ۱۷۰ میلیون تومان و مدلهای ۹۹ تقریبا ۱۹۰ میلیون تومان خرید و فروش میشوند، در حالی که خریداران کوییک دندهای صفرکیلومتر در بازار آزاد ۱۹۵ میلیون تومان پرداخت میکنند. بهاین ترتیب فاصله زیادی بین قیمت کوییک دستدوم و صفرکیلومتر دیده نمیشود اما این اختلاف در کوییک اتوماتیک تا ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا میکند. کوییک اتوماتیک دستدوم مدل ۹۷ با موتور و بدنه سالم ۲۳۳ میلیون تومان فروخته میشود و ارزش مدل صفرکیلومتر کوییک اتوماتیک در اولین روزهای زمستان ۱۴۰۰ به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است.
به گزارش فرارو، کوییک دندهای دستدوم مدل ۹۷ را ۱۷۱ میلیون تومان آگهی کردهاند. میزان کارکرد این کوییک ۴۰ هزارکیلومتر قید شده، از عکسها مشخص است خودرو هنوز خیلی تمیز مانده و بدنه خط و خشی ندارد. سه ماه از مهلت بیمه این خودرو باقی مانده و رنگ آن مشکی است. در یک آگهی دیگر برای کوییک دندهای دستدوم با رنگ سفید و دقیقا همین مشخصات، ۱۷۱ میلیون تومان قیمت گذاشتند.
کوییک دندهای R مدل ۹۸ با کارکرد ۱۳ هزارکیلومتر ۱۸۵ میلیون تومان آگهی شده و وضعیت موتور و بدنه این خودرو سالم قید شده است. کوییک دندهای G مدل ۹۸ با کارکرد ۴۰ هزارکیلومتر ۱۷۶ میلیون تومان فروخته میشود. این یکی هم ظاهر تمیزی دارد و مالکش در بخش توضیحات تاکید زیادی به هزینه کردن تمامی سرویسهای دورهای داشته اشت. وقتی سراغ کوییکهای دستدوم مدل ۹۹ میرویم با آگهی روبرو میشویم که برای فروش این خودرو رقم ۱۹۰ میلیون تومان را در نظر گرفته است. در این آگهی وضعیت بدنه سالم، شاسیها پلمب، مهلت بیمه شخص ثالث ۱۲ ماه و کارکرد خودرو ۳۰ هزارکیلومتر نوشته شده است
قیمت کوییک دستدوم در آگهیها بین ۱۷۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان است. با درنظر گرفتن قیمت ۱۹۵ میلیون تومانی کوییک صفرکیلومتر میتوانیم بگوییم ارزش مدلهای تمیز دستدوم فقط ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان با نمونههای صفرکیلومتر فاصله دارد. بین آگهیها کوییک دستدوم مدل ۹۸ با رقم ۱۴۶ میلیون تومان بهچشم میخورد. در بخش توضیحات برخورد خودرو با کوه و افتادن سنگ روی سقف ماشین علت ضربه خوردن شاسی و دوررنگ بودن بدنه قید شده است.
مشخصات کوییکهای دستدوم در آگهیها
خودرو |
مدل |
کارکرد |
قیمت |
کوییک دندهای |
۹۷ |
۴۰ هزارکیلومتر |
۱۷۱ میلیون تومان |
کوییک دندهای R |
۹۸ |
۱۳ هزارکیلومتر |
۱۸۵ میلیون تومان |
کوییک دندهای G |
۹۸ |
۴۰ هزارکیلومتر |
۱۷۶ میلیون تومان |
کوییک دندهای |
۹۸ |
۳۰ هزارکیلومتر |
۱۹۰ میلیون تومان |
کوییکدندهای(تصادفی) |
۹۸ |
۴۰ هزار کیلومتر |
۱۴۶ میلیون تومان |
به گزارش فرارو، کوییک اتوماتیک مدل ۹۷ با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان فروخته میشود. بدنه و موتور در آگهی سالم نوشته شده، میزان کارکرد ۵۴ هزارکیلومتر است و کمتر از یک ماه دیگر مهلت بیمه شخص ثالث آن به پایان میرسد. مدل دیگری برای سال ۹۷ در آگهیها با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان وجود دارد. تقریبا هیچ تفاوتی بین این دو خودرو نیست جز اینکه از مهلت بیمه شخص ثالث این یکی ۱۲ ماه باقی مانده است. هر دو کوییکی که بررسی کردیم رنگ سفید داشتند و مدل ۹۷ دیگری با رنگ مشکی و چند خط و خش روی بدنه ۲۳۷ میلیون تومان به فروش میرسد. میزان کارکرد این خودرو ۵۰ هزارکیلومتر است.
کوییک اتوماتیک مدل ۹۹ با رنگ اطلسی و ۵۰۰ کیلومتر کارکرد ۲۶۹ میلیون تومان قیمت دارد. ارزش این خودرو نسبت به مدلهای صفرکیلومتر بازار حدود ۱۰ میلیون تومان پایینتر است و همان ۵۰۰ کیلومتر مسافت طی شده نشان میدهد بدنه و موتور خودرو اوضاع خوبی دارد. کوییک اتوماتیکهای دستدوم در دیگر آگهیها تقریبا بین ۲۳۰ تا ۲۷۰ ملیون تومان قیمت دارند و مدلهای صفر کیلومتر حولوحوش ۲۸۰ میلیون تومان.
مشخصات کوییک دستدوم در آگهیها
خودرو |
مدل |
کارکرد |
قیمت |
کوییک اتوماتیک |
۹۷ |
۵۴ هزارکیلومتر |
۲۳۳ میلیون تومان |
کوییک اتوماتیک |
۹۷ |
۵۳ هزارکیلومتر |
۲۴۸ میلیون تومان |
کوییک اتوماتیک |
۹۹ |
۵۰۰ کیلومتر |
۲۶۹ میلیون تومان |
کوییک اتوماتیک |
۹۷ |
۵۰ هزارکیلومتر |
۲۳۷ میلیون تومان |
کوییک صفر از کارخانه تحویل گرفتم،همون هفته اول شیشه بالابرش خراب شد.بردم نمایندگی میگه بالابر کوییک نداریم!! سپرش با اولین کارواش، رنگش ریخته! و ....بماند که کمپانی همین سپر رو اگر تصادف کنی نداره و باید از بازار آزاد تهیه کنی.
یک مشت شارلاتان و کلاش، کمپانی تولید خودرو زدن و به جای خودرو اسباب بازی تحویل ملت بینوای ایران میدن که نه خدمات پس از فروش داره و نه امنیت و نه راحتی.
خدا از باعث و بانی اش نگذره.
گیج روغن را بیرون بکشید اگر روی گیج رسوبات چسبیده روغن را مشاهده کردید این یعنی صاحبش اصلا روغن خوبی داخل موتور نمی ریخته و مهمتر اینکه به موقع هم آن را تعویض نمی کرده . اثر برف پاک کن روی شیشه ، شمع های خودرو ، اثرات ضربه شن روی کاپوت ، استهلاک لاستیک ، تاثیر آفتاب روی رنگ خودرو ، محل درگیر شدن کلاچ ، وضعیت صندلی راننده ، کف پوش و روکش صندلی و ... همه نکاتی هستند که یک آشنا به خودرو از روی آن ها می تواند متوجه شود چقدر نگهداری خودرو برای صاحبش اهمتی داشته است.