bato-adv
bato-adv

دوربین منحصر به فرد گوشی ریلمی GT2 Pro

دوربین منحصر به فرد گوشی ریلمی GT2 Pro
گوشی GT2 Pro اولین گوشی شرکت Realme خواهد بود که مجهز به دوربین‌های OIS و میکروسکوپ است
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۰

فرارو- پیش بینی می‌شود که گوشی GT2 Pro با مشخصاتی متفاوت از گذشته، به ویژه در مجموعه دوربین، ارائه شود.
به گزارش فرارو، انتظار می‌رود گوشی‌های Realme GT2 و GT2 Pro در ۴ ژانویه (۱۴ دی ماه) در بازار چین معرفی شوند. این برند به طور مداوم جزئیات جدیدی را در مورد گوشی GT2 Pro که شاخص‌ترین گوشی پرچمدار این شرکت خواهد بود، منتشر می‌کند. امروز این شرکت جزئیات مجموعه دوربین سه گانه GT2 Pro را اعلام کرد.
لیست وبسایت گواهی TENAA در مورد Realme GT2 Pro نشان داد که این گوشی به یک دوربین سه گانه شامل دو لنز ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. پوستری که این برند امروز منتشر کرد نشان می‌دهد که GT2 Pro با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 مجهز به OIS ارائه خواهد شد. به این ترتیب گوشی GT2 Pro اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که با پشتیبانی OIS وارد بازار می‌شود.

مشخصات دوربین منحصر به فرد گوشی ریلمی GT2 Pro
به نظر می‌رسد که دومین دوربین ۵۰ مگاپیکسلی موجود در مجموعه دوربین GT2 Pro، برای اولین بار در میان دوربین‌های گوشی‌های هوشمند، میدان دید ۱۵۰ درجه‌ای را ارائه می‌دهد. همانطور که شرکت ریلمی قبلا عنوان کرده بود، GT2 Pro اولین گوشی جهان خواهد بود که دارای قابلیت Fisheye است و می‌تواند عمق میدان بسیار وسیعی را برای عکاسی خلاقانه ایجاد می‌کند.
دوربین ۲ مگاپیکسلی که از نوع میکروسکوپی خواهد بود، سومین دوربین از مجموعه سه گانه دوربین GT2 Pro است. به نظر می‌رسد این دوربین مشابه دوربین میکروسکوپی ۳ مگاپیکسلی باشد که در گوشی Find X3 Pro در دسترس قرار گرفته است. میکرولنز موجود در گوشی Find X3 Pro به کاربران این امکان را می‌دهد تا از اشیایی که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شوند، عکس بگیرند. این لنز فاصله کانونی حدود ۳ میلی متر و بزرگنمایی ۳۰ برابر را ارائه می‌دهد.
به گفته Digital Chat Station، لنز میکروسکوپ Realme GT2 Pro عمق میدان را ۴ برابر و فاصله جسم را تقریبا ۲ برابر ارتقا داده است. این افشاگر افزود که با این دوربین می‌توان محتوای سطح پوست و آب را مشاهده کرد.

منبع: gizmochina

برچسب ها: Realme GT2
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین