bato-adv
bato-adv

افشای مشخصات گوشی جذاب Zenfone 9

افشای مشخصات گوشی جذاب Zenfone 9
یک اسکرین شات که به تازگی منتشر شده است، اطلاعات جدیدی درباره گوشی پرچمدار Zenfone 9 ارائه می‌دهد
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

فرارو- به تازگی تصویر اسکرین شاتی افشا شده است که ادعا می‌شود مربوط به گوشی ASUS Zenfone 9 است. این تصویر برخی از ویژگی‌های این گوشی جدید از جمله نمایشگر ثانویه، دوربین دوگانه و عملکرد‌های حرکتی جدید را نشان می‌دهد.


به گزارش فرارو، شرکت ایسوس احتمالا دارد خود را برای معرفی پرچمداران آینده این برند در سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند. در آخرین خبر منتشر شده، گوشی ASUS ROG Phone 6 در رندر‌های دو بعدی دیده شد و پس از آن، مشخصات گوشی Zenfone 9 نیز وارد فضای مجازی شده است.


ظاهراً یک اسکرین شات از گوشی Zenfone 9 منتشر شده است و جزئیات کلیدی گوشی را فاش می‌کند. طبق این اسکرین شات، گوشی آینده ASUS Zenfone 9 با یک نمایشگر در پنل پشتی عرضه خواهد شد. این بدان معناست که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ثانویه شبیه به مدل ROG Phone 5 خواهد بود. با این حال، ظاهرا این نمایشگر دوم چندان به روز و کاربردی نیست، بلکه فقط یک صفحه نمایش کوچک است که ممکن است تنها زمان را نمایش دهد.

افشای مشخصات گوشی جذاب Zenfone 9
به نظر می‌رسد این گوشی به نسبت مدل‌های پیشین طراحی ساده تری دارد و با توجه به تصویر اسکرین شات بلندتر و باریک‌تر به نظر می‌رسد. جزئیات صفحه نمایش ثانویه در حال حاضر ناشناخته است. در پنل پشتی این گوشی دوربین دوگانه قرار دارد که مشابه همان طراحی‌ای است که در مدل قبلی دیده شده بود.


احتمالا یکی از ویژگی‌های مفید و متفاوت گوشی Zenfone 9 عملکرد دوبار ضربه زدن به پشت باشد. پیش بینی می‌شود این گوشی هوشمند دارای ویژگی دوبار ضربه زدن مشابه آیفون‌های اپل باشد که به موجب آن با دو بار ضربه زدن به پنل پشتی ممکن است کار‌هایی مانند گرفتن اسکرین شات یا باز کردن دوربین را انجام دهد.


از آنجایی که شرکت ایسوس هنوز مشخصات این سری را به طور رسمی معرفی نکرده است، به خوانندگان توصیه می‌کنیم که تا رسیدن اطلاعات بیشتر صبر کنند. از آنجایی که به نظر می‌رسد اطلاعات اولیه گوشی پرچمدار Zenfone 9 در اینترنت منتشر شده است، انتظار می‌رود که این شرکت به زودی از این سری رونمایی کند. تا آن زمان، تنها می‌توان از طریق برخی گزارش‌ها و شایعات به مشخصات دستگاه پی برد.

منبع: gizmochina

برچسب ها: ASUS Zenfone 9
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین