bato-adv
bato-adv

اضافه شدن زیرنویس خودکار به ویدئو‌های اینستاگرام برای ناشنوایان

اضافه شدن زیرنویس خودکار به ویدئو‌های اینستاگرام برای ناشنوایان

اینستاگرام در حال اضافه کردن زیرنویس خودکار به ویدئو‌های خود است. افزودن کپشن به ویدئو‌های اینستاگرام سبب تسهیل استفاده از این نرم افزار برای افراد ناشنوا و کم شنوا می‌شود. این ویژگی برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند ویدئو‌ها را بدون صدا تماشا کنند نیز مفید خواهد بود.

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

فرارو-اینستاگرام روز سه شنبه اعلام کرد که در حال اضافه کردن زیرنویس خودکار به ویدئو‌های خود است. تا به حال تولیدکنندگان محتوا مجبور بودند زیرنویس‌ها را بصورت دستی به ویدئو‌های خود اضافه کنند.

به گزارش فرارو، اینستاگرام می‌گوید افزودن کپشن به ویدئو‌های اینستاگرام سبب تسهیل استفاده از این نرم افزار برای افراد ناشنوا و کم شنوا می‌شود. این ویژگی برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند ویدیو‌ها را بدون صدا تماشا کنند نیز مفید خواهد بود. تیک تاک نیز زیرنویس خودکار ویدئو‌ها را در آوریل ۲۰۲۱ به اپلیکیشن خود اضافه کرد.

اینستاگرام

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد: «این ویژگی جدید مدت زیادی است که در راه است و کاربران می‌توانند این ویژگی را فعال یا غیرفعال کنند.» کاربران می‌توانند در هنگام گذاشتن پست، از قسمت advanced settings گزینه‌ی show captions را فعال یا غیر فعال کنند. این ویژگی در حالی منتشر شد که اینستاگرام پلتفرم خود را به روز کرده و ویژگی‌های جدیدی را برای رقابت بهتر با TikTok ارائه کرده است. این شرکت بر روی گسترش Reels با انتشار ویژگی‌های مشابه رقیب خود تیک تاک متمرکز شده است.

در اوایل سال جاری، اینستاگرام اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند نه تنها ویدیو‌های Reels بلکه هر محتوای ویدیویی را در این برنامه ریمیکس کنند. این شرکت رسماً Remix که شبیه ویژگی Duets تیک تاک است را در ماه مارس گذشته راه اندازی کرد. اواخر سال گذشته، اینستاگرام ویژگی جدید «Reels Visual Replies» را نیز عرضه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد کامنتی که زیر یک پست آن‌ها گذاشته شده است را ریپلای کرده و در ویدئوی ریلزی به آن پاسخ دهند. این ویژگی مشابه پاسخ‌های ویدیویی تیک تاک است که به کاربران اجازه می‌دهد به نظرات مربوط به محتوای خود بصورت ویدیویی پاسخ دهند.

اینستاگرام

راه‌اندازی ویژگی زیرنویس خودکار نیز یک روز پس از اعلام اینستاگرام مبنی بر پایان پشتیبانی از برنامه خود برای IGTV صورت می‌گیرد. اینستاگرام اعلام کرد که اکنون بر روی ویدئو‌ها در برنامه اصلی خود تمرکز خواهد کرد و در ماه‌های آینده نیز به ساده سازی و بهبود ویدیو در برنامه اصلی اینستاگرام ادامه خواهد داد. اینستاگرام همچنین تمرکز خود را بر روی Reels قرار داده است و می‌گوید Reels همچنان بزرگترین مشارکت کننده در رشد تعامل این برنامه است و قصد دارد به سرمایه گذاری روی این ویژگی ادامه دهد.

منبع: techcrunch

bato-adv
bato-adv
bato-adv