bato-adv

نسخه جدید گوشی آنر ۶۰ SE با ۱۲ گیگابایت رم

نسخه جدید گوشی آنر ۶۰ SE با ۱۲ گیگابایت رم
شرکت آنر آغاز به پیش فروش گوشی مدل Honor 60 SE که مجهز به ۱۲ گیگابایت رم می‌باشد کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱

فرارو- یک نسخه جدید از گوشی Honor 60 SE اکنون برای پیش‌سفارش با قیمت ۲۷۹۹ یوان (تقریبا معادل ۴۴۰ دلار آمریکا) در بازار چین عرضه شده است.

به گزارش فرارو، پس از عرضه گوشی‌های هوشمند Honor 60 و Honor 60 Pro، گوشی هوشمند Honor 60 SE ماه گذشته توسط این شرکت در بازار چین عرضه شد. تا امروز چند هفته‌ای است که این گوشی برای خرید در بازار چین عرضه شده است.

اکنون نسخه جدیدی از گوشی Honor 60 SE با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۷۹۹ یوان (۴۴۰ دلار) برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته است. پیش‌سفارش این گوشی هم اکنون آغاز شده است و فروش آن از ۲۵ مارس (۵ فروردین) شروع می‌شود.

پیش از این، دو نسخه از این دستگاه ارائه شده بود. نسخه اول با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۲۱۹۹ یوان (تقریبا معادل ۳۴۵ دلار آمریکا) در حال فروش است. نسخه دوم که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد به قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۹۳ دلار) به فروش می‌رسد.

در مورد سایر مشخصات آنر ۶۰ SE نیز می‌دانیم که دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED هایپربولیک با رزولوشن صفحه نمایش ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و وضوح +Full HD همراه با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس ۱۹۲۰ هرتز است.

آغاز پیش‌فروش نسخه جدید گوشی آنر ۶۰ SE

این گوشی از پردازنده MediaTek Dimensity 900 همراه با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین از موتور حافظه هوشمند پشتیبانی می‌کند که قادر است از ۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی به عنوان حافظه استفاده کند.

گوشی هوشمند Honor 60 SE دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی است. این سیستم دوربین شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در پنل جلویی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

این دستگاه از سیستم عامل اندروید ۱۱ که از پیش نصب شده است به همراه رابط کاربری Magic UI 5.0 خود شرکت آنر استفاده می‌کند. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ فوق سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع: gizmochina

برچسب ها: Honor 60 SE
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین