قیمت روز پراید ۱۱۱ صفرکیلومتر از مرز ۲۰۰ میلیون عبور کرده اما مدلهای تولید شده در سال ۹۰ را میشود کمتر از ۱۰۰ میلیون خرید
فرارو- قیمت پراید صفر کیلومتر ۱۱۱ امروز شنبه ۲۲ مرداد به ۲۰۶ میلیون تومان رسید، اما فروشندههای مدلهای تولید شده در سال ۹۰ گاهی با کمتر از ۱۰۰ میلیون دنبال مشتری میگردند. معمولا این مدلها با ویژگی مثل خط و خش روی بدنه و کارکرد بالای ۱۵۰ هزارکیلومتر آگهی میشوند. در طرف مقابل سقف قیمت پراید مدل ۹۰ الان برای خودروهایی که تمیزتر هستند به حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است و این وضعیت را برای هر دو مدل صندوقدار و هاچبک شاهد هستیم.
قیمت پراید مدل ۹۰ هاچبک در بازار خودروهای کارکرده حداقل ۸۵ میلیون تومان است. یکی از ارزانترین مدلهای پراید هاچبک تولید شده در سال ۹۰ با این قیمت فروخته میشود که روی کاپوت، در جلو و عقب این خودرو لکه رنگ وجود دارد و میزان کارکرد آن در ۱۱ سال گذشته چیزی نزدیک ۳۰۰ هزارکیلومتر بوده است. با ۱۰۰ میلیون تومان میشود پراید ۱۱۱ مدل ۹۰ را خرید. این مدل ظرف سالهای اخیر ۱۸۰ هزارکیلومتر کار کرده، بدنه آن طبق ادعای فروشنده فقط خط و خش جزئی دارد، اما شاسی عقب ضربه خورده و کاپوت آن تعویض شده است. فروشنده پراید ۱۱۱ مدل ۹۰ قیمت را ۱۱۵ میلیون تومان اعلام کرده است. کیلومتر شمار این خودرو رقم ۱۰۰ هزارتا را نشان میدهد، بدنه و موتور سالم هستند و شش ماه از مهلت تمدید بیمه شخص ثالث این خودرو باقی مانده است. در همین بازه قیمت میشود سراغ پراید ۱۱۱ مدل ۹۰ مشکی رفت. فروشندهای در تهران قیمت را برای این مدل ۱۱۸ میلیون تومان اعلام کرده. کارکرد این خودرو ۲۷۵ هزارکیلومتر است و چند لکه رنگ روی بدنه آن وجود دارد. فروشنده پراید ۱۱۱ مدل ۹۰ رقم ۱۱۰ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد میدهد. این پراید که با رنگ آبی آگهی شده، ۱۷۵ هزارکیلومتر راه رفته و از نظر فنی و بدنه سالم است. یکی از گرانترین مدلهای پراید هاچبک تولید شده در سال ۹۰ با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان بهچشم میخورد. کارکرد این پراید ۲۰۰ هزارکیلومتر است و بدون ایراد فنی و بدنه فروخته میشود.
قیمت پراید مدل ۹۰ صندوقدار در بازار خودورهای کارکرده از حدود ۷۰ میلیون تومان شروع میشود. فروشندهای در تهران قیمت پراید مدل ۹۰ صندوقدار را که کارکرد آن ۲۸۰ هزارکیلومتر نوشته شده، ۷۰ میلیون تومان اعلام کرده است. شاسی جلو این پراید ضربه خورده، روی بدنه آن چند خط و خش وجود دارد. پراید ۱۳۱ دوگانهسوز مدل ۹۰ را با قیمت ۹۵ میلیون تومان آگهی کردهاند. در ۱۱ سال گذشته این خودرو ۳۷۰ هزارکیلومتر راه رفته و روی کاپوت و بدنه آن چند لکه رنگ وجود دارد. قیمت پراید مدل ۹۰ صندوقدار توسط فروشندهای در تهران دقیقا ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. گلگیر جلو این خودرو قبلا رنگ شده، اما از نظر فنی سالم است و کیلومترشمار آن رقم ۱۲۰ هزارتا را نشان میدهد. شخصی در تهران در ازای ۱۱۵ میلیون تومان، حاضر به فروش پراید مدل ۹۰ با کارکرد ۱۲۳ هزارکیلومتر است. او ادعا کرده خودرو از نظر بدنه و فنی سالم است. قیمت پراید مدل ۹۰ صندوقدار دوگانهسوز با قابلیت گیربکس اتوماتیک توسط فروشندهای در پرند ۱۳۰ میلیون تومان اعلام شده است. این مدل تا امروز ۱۳۴ هزارکیلومتر راه رفته و از نظر فنی و بدنه سالم است. پراید ۱۳۱ مدل ۹۰ نیز درحالی با این قیمت آگهی شده که طبق ادعای فروشنده ۹ سال از آن استفاده نشده و طی این مدت فقط ۱۷ هزارکیلومتر راه رفته است. از لحاظ فنی و بدنه هم سالم است. پراید ۱۴۱ یکی دیگر از نسخههای صندوقدار بهشمار میرود که تولید آن پنج سال قبل از مدلهای ۱۱۱ و ۱۳۱ بهپایان رسید. الان یکی از گرانترین مدلهای تولید شده این خودرو در سال ۹۰ با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان در بازار خودروهای دست دوم بهچشم میخورد. در یک دههای که از عمر این خودرو میگذرد، ۱۹۵ هزارکیلومتر راه رفته و طبق ادعای فروشنده، بهجز چند خط و خش روی بدنه ایراد دیگری ندارد.
انواع پراید مدل ۹۰ در بازار خودروهای کارکرده
مدل |
میزان کارکرد |
مشخصات |
قیمت |
۱۱۱ |
۳۰۰ هزارکیلومتر |
چند لکه رنگ روی بدنه |
۸۴ میلیون تومان |
۱۱۱ |
۱۸۰ هزارکیلومتر |
خط و خش روی بدنه/ شاسی ضربه خورده |
۱۰۰ میلیون تومان |
۱۱۱ |
۱۰۰ هزارکیلومتر |
بدنه و فنی سالم |
۱۱۵ میلیون تومان |
۱۱۱ |
۲۷۵ هزارکیلومتر |
چند لکه روی بدنه |
۱۱۸ میلیون تومان |
۱۱۱ |
۱۴۰ هزارکیلومتر |
بدنه و فنی سالم |
۱۴۰ میلیون تومان |
۱۳۱ |
۲۸۰ هزارکیلومتر |
شاسی جلو ضربه خورده/ خط و خش روی بدنه |
۷۰ میلیون تومان |
۱۳۱ دوگانهسوز |
۳۷۰ هزارکیلومتر |
چند لکه رنگ روی بدنه |
۹۵ میلیون تومان |
۱۳۱ |
۱۲۰ هزارکیلومتر |
چند لکه رنگ روی بدنه |
۱۰۰ میلیون تومان |
۱۳۱ دوگانهسوز اتوماتیک |
۱۷ هزارکیلومتر |
بدنه و فنی سالم |
۱۳۰ میلیون تومان |
۱۳۱ |
۱۹۵ هزارکیلومتر |
خط و خش روی بدنه |
۱۰۸ میلیون تومان |