bato-adv
کد خبر: ۵۷۸۵۱۴
مدیر استانی بانک مطرح کرد:

«تجربه متفاوتی با معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن بانک ایران زمین برای مشتری ایجاد شود»

«تجربه متفاوتی با معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن بانک ایران زمین برای مشتری ایجاد شود»
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال‌های اخیر با تامین زیرساخت‌های لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی؛ بر همین اساس محمود حسن شاهی مدیر شعب استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد در جمع روسای شعب این استان‌ها بر معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن به مشتریان تاکید کرد و گفت: کارکنان بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال باید با معرفی دقیق سرویس‌های بانکداری مدرن و خدمات دیجیتال به مشتریان علاوه بر جلب رضایت آنان، تجربه متفاوت برای مشتریان ایجاد کنند.

در ادامه حسن شاهی پیرو بازدید مدیران شعب استان‌ها از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: بانک ایران زمین با شخصی سازی خدمات برای مشتریان، گامی موثر در ارائه سرویس‌های بانکی برداشته است و مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود، خدمات مورد نظر خود را از بانک دریافت نمایند.

در پایان سید مهدی فاطمی معاون شعب استان همراهی ستاد با کارکنان شعب را ضروری دانست و گفت: به طور قطع همکاری و همراهی همکاران در ستاد با شعب می‌تواند در روند ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان موثر باشد.

اپلیکیشن فراز ایران زمین با امکانات بانکی متنوع می‌تواند در راستای فناوری روز ایران زمین بسیاری از خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه کند.

جلسه بانک

bato-adv
مجله خواندنی ها