مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لحظاتی قبل در یک گفتوگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۸ صبح امروز با تلاش همکاران و تیم پیامرسان ایتا، اختلال در این پیامرسان بومی نیز برطرف شد. دیگر پیامرسانها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.
اختلالی که شب گذشته به دلیل قطعی برق در اتصال به پیامرسانهای ایرانی رخ داده بود، به کامل برطرف شد و این پیامرسانها اکنون در حال ارائه خدمات به کاربران خود هستند.
به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته _دوشنبه_ به دلیل قطعی برقی که در یکی از مراکز داده رخ داده بود، برقراری اتصال با پیامرسانهای ایرانی با اختلال رو به رو شد.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات با حضور در برنامه زنده تلویزیونی ضمن عذرخواهی از مردم، اعلام کرد این مشکل در حال رفع شدن است.
پیگیریهای خبرنگار ایرنا نشان میدهد اختلالی که به دلیل قطع برق در یک دیتاسنتر رخ داده شب گذشته به طور کامل برطرف شده و پیامرسانها اکنون در حال خدمترسانی به کاربران هستند.
«محمد احسان خرامید» مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز لحظاتی قبل در یک گفتوگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۸ صبح امروز با تلاش همکاران و تیم پیامرسان ایتا، اختلال در این پیامرسان بومی نیز برطرف شد. دیگر پیامرسانها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.
وی افزود: تمام تلاش ما این است که سیستم پایدار بماند و جای دارد از صبر و اعتماد کاربران تشکر کنم. مشکلات و مسائل فنی که در بین پیش آمده را کارشناسان فنی وزارت ارتباطات تشریح میکنند. وزارت ارتباطات از تمام تمهیدات خود استفاده کرده است تا کمترین مشکل در زمان بروز اتفاقات اینچنینی رخ دهد، اگر این تمهیدات نبود با مشکلات بیشتری روبهرو میشدیم.