bato-adv
bato-adv

(تصوپر) تانک، شاسی بلند ۹ میلیارد تومانی رضوانی

(تصوپر) تانک، شاسی بلند ۹ میلیارد تومانی رضوانی

مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره‌ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ‌ها و تایرهای حجیم همه‌جا رو، رضوانی تانک را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

رضوانی تحویل نسخه هیبریدی از شاسی‌بلند پرسروصدای تانک را آغاز کرد. این نسخه از تانک مثل شاسی، از نظر فنی نیز با جیپ رانگلر مشترک است و از همان پیشرانه متعلق به ۴xe سود می‌برد. این پیشرانه شامل یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر و دو موتور برقی می‌شود.

به گزارش دیجیاتو، پیشرانه رضوانی تانک هیبریدی در مجموع ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۹ نیوتن متر گشتاور دارد. اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، باید بگوییم موتور ۲ لیتری ۲۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. موتور برقی موجود روی محور جلو ۴۴ اسب بخار و موتور برقی حاضر روی محور عقب ۱۳۴ اسب بخار قدرت دارد. هر دوی این موتورها توسط پک باتری ۱۷ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شوند. این باتری از نوع لیتیوم یونی است.

مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره‌ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ‌ها و تایرهای حجیم همه‌جا رو، رضوانی تانک را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

در داخل کابین، رضوانی تانک هیبریدی تا حد زیادی به جیپ رانگلر وفادار باقی مانده و شباهت انکارناپذیری با آن دارد. البته در این بین رضوانی سعی کرده با استفاده از چرم ناپای عسلی و تزئینات با کیفیت‌تر، کمی محصول خود را متمایزتر از رانگلر کند.

(تصوپر) تانک، شاسی بلند ۹ میلیارد تومانی رضوانی

قیمت رضوانی تانک هیبریدی

رضوانی تانک هیبریدی حامل برچسب قیمتی ۱۸۳۵۰۰ دلار (حدود ۹ میلیارد تومانی) است. نگاهی به سایت اصلی کمپانی حکایت از آن دارد قیمت تانک از ۱۷۵ هزار دلار شروع می‌شود. در صورت انتخاب پیشرانه هیبریدی که یک آپشن به‌حساب می‌آید، ۸۵۰۰ دلار دیگر به این رقم اضافه می‌شود.

با چنین رقمی باید گفت تانک هیبریدی نسبت به نسخه ۷۰۷ اسب بخاری مجهز به موتور هلکت خیلی قیمت کمتری دارد و ۷۵ هزار دلار از آن ارزان‌تر است. این نسخه در مقایسه با نسخه ۱۰۰۰ اسب بخاری مجهز به موتور داج دیمن نیز ۹۵ هزار دلار هزینه کمتری به مشتری تحمیل می‌کند.

bato-adv
bato-adv
bato-adv