bato-adv
bato-adv

(تصاویر) ویلنر اف-۱۵۰ رپتور؛ بوی چرم و چوب در مطرح‌ترین وانت فورد

(تصاویر) ویلنر اف-۱۵۰ رپتور؛ بوی چرم و چوب در مطرح‌ترین وانت فورد

استفاده سنگین از چرم با ظاهر وینتیج در تمامی قسمت‌های کابین شرایطی را ایجاد کرده که مخاطب را به یاد مبل چستر تمام چرم قدیمی در یک اتاق پاییزی می‌اندازد.

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

ویلنر یکی از نام‌های مطرح صنعت تیونینگ بویژه در زمینه پروژه‌هایی است که مربوط به کابین خودرو‌ها می‌شوند. در مطلب امروز سراغ یکی از تحفه‌های جدید ویلنر می‌رویم که از بلغارستان (دفتر مرکزی) آن را به علاقه‌مندان ارائه کرده است.

به گزارش عصر ایران، کابین فورد اف-۱۵۰ رپتور با طراحی ویلنر روح کلاسیکی به خود گرفته تا یک محصول تک آماده شود. استفاده سنگین از چرم با ظاهر وینتیج در تمامی قسمت‌های کابین شرایطی را ایجاد کرده که مخاطب را به یاد مبل چستر تمام چرم قدیمی در یک اتاق پاییزی می‌اندازد.

در همراهی با چرم طبیعی، چوب و پوشش آلکانتارا نیز حضور دارد که در مجموع ترکیب بسیار خاصی را شکل داده اند. قسمت‌های مختلف کابین مانند سیستم صوتی، نمایشگر اطلاعات کیلومتر و کنسول مرکزی در حالت استاندارد حفظ شده اند.

ویلنر اف-۱۵۰ رپتور

ویلنر به تریم دقیق اف-۱۵۰ رپتور اشاره نکرده، اما با توجه به تصاویر کابین می‌توان پیش بینی‌هایی درباره مدل آن نداشت و براساس همین گمانه زنی‌ها می‌دانیم که زیر درپوش موتور آن یک تپنده ۸ سیلندر وجود دارد که در نسل اول ۵.۴ لیتری با ۳۲۰ اسب بخار خروجی و ۵۲۹ نیوتن متر گشتاور دارد. پیشرانه آپشن ۶.۲ لیتری با ۴۱۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۵۸۸ نیوتن متر در برخی تریم‌های این خودرو نصب شده است.

گفتنی است؛ نسل اول فورد اف-۱۵۰ رپتور سال ۲۰۱۰ با کد P۴۱۵ معرفی شد. این پیکاپ قدرتمند و اسپرت تا سال ۲۰۱۴ با دو پیشرانه ۵.۴ و ۶.۲ لیتر ۸ سیلندر تولید می‌شد. پس از آن نسل دوم در سال ۲۰۱۷ با طراحی جدید و کد P۵۵۲ معرفی و تا سال ۲۰۲۰ تولید شد. اما در نسل دوم خبری از پیشرانه ۸ سیلندر نبود و پیشرانه ۶ سیلندر توربو اکوبوست را روی این پیکاپ قرار داد. فورد در سال ۲۰۲۳ از نسل سوم رپتور رونمایی کرده که بازهم با قلب ۸ سیلندر روانه بازار می‌شود.

فورد اف-۱۵۰ رپتور مدل ۲۰۱۰

فورد اف-۱۵۰ رپتور مدل ۲۰۱۰

برچسب ها: خودرو فورد
bato-adv
bato-adv
bato-adv